Ik verkoop mijn udg tassen voor denon spelers omdat ik ze niet gebruik. Ze zijn helemaal in goede staat, het enige wat misschien een minpunt kan zijn is dat het witte logo niet helemaal wit meer is maarja dat maakt voor de kwaliteit van de tassen niks uit verder. Graag komen ophalen verzenden doe ik niet. Bieden vanaf 50 euro. Vragen? Stel het hier in het topic mvg Jasper
What do you think about [TK] 2X UDG Tassen voor Denon CD Spelers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zit nog te twijfelen of ik aparte tassen wil voor mijn cd spelers en mixer of een hele tas aanschaf (denon dj bag dnb 01 bk)... Ik doen een bod van ?30. Voor dit bedrag wil ik ze overnemen als ik dan nog twijvel kan ik alsnog de andere?(een geheel dj bag)?kopen.
ik doe helaas echt niet aan verzenden. en mus-t als je bereid bent 5 euro meer te geven kan je ze dit weekend ophalen, ik wil namelijk niet te veel van de prijs afwijken want het heeft wel 100 euro gekost. Dit is puur omdat het me te lang duurt.
User edit by Jayro on 22-04-2011 @ 15:29:30 (100%)
Jayro, ja dat snap ik en ik wil ook niet teveel geld uitgeven aangezien ik nog twijvel en dit misschien een tijdelijk oplossing gaat worden. Dan zit ik daarna ook met twee tassen. Het feit dat je ook geen foto's hebt maakt het lastig om een besluit te nemen. Ben wel benieuwd hoe het zit met die logo?
ik heb foto's voor je gemaakt, alleen ik weet niet hoe ik ze op de pc moet zetten dus mijn broer helpt me vanavond even. Dus vanavond zullen er waarschijnlijk foto's op staan.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.267 days. Post CommentThat would be 175.6 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...