Nitro Circus | 5maart (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gidi    posted on 02-03-2011 14:14
Beste mensen,

5 maart zijn jullie allemaal uitgenodig op een leuk hardstyle evenement in het zuiden van Limburg.
Nitro circus is een feest dat met Carnaval word georganiseerd (vandaar de naam).

Enkele Dj's:

-Zero Awarenez (ik dus)
-D-Ultra
-X-treme
-Joepardy
-Double Trouble.

Voor meer info check PartyFlock?
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio

What do you think about Nitro Circus | 5maart ??

Vote :   

Sound-Division    posted on 03-03-2011 00:00
@ donkey
Ik denk dat er niet specifiek een link is, het beestje moet maar een naam hebben he, Maar als ik toch een link zou moeten leggen. Nitro: in verband met rauwere hardstyle en circus in verband met carnaval.
User edit by Sound-Division on 03-03-2011 @ 00:02:41 (4%)
donkey    posted on 03-03-2011 00:06
ok daar kan ik wel inkomen :D
was trouwens niet om te zeuren ofzo.., was gewoon benieuwd
Maniax
Gidi    posted on 03-03-2011 00:15
ik check nu op mijn mobiel en dacht wauw! veel reactiesen mogelijke bezoekers. maar ik had het dus mis het gaat nu over de naam van het event? who cares? sterk argument joepardy.
TH3llC    posted on 03-03-2011 01:36
ik zal er misschien wel zijn, maastricht is een klein halfuurtje van mijn thuis dus..
als ik wat volk vind om mee te komen en er is niets anders dichterbij dan is de kans 'groot'Cool
soundcollector    posted on 03-03-2011 01:44
1 member likes this  
Poster: Joepardy
DJR is op sociaal gebied flink aan het aftakelen. Dit topic is weer een perfect voorbeeld ervan.

Als er iets te zeuren valt, zijn de mannekes er meteen weer bij. Als er niets te zeuren valt, zakte dit topic met een rap tempo omlaag.

Snap je reactie niet echt, je kan duidelijk zien datk geen manneke van 16 ben. Ik beschouw me toch wat volwassener, vandaar men comment op het feit dat hij PLAGIAAT pleegt... En je kan het misschien goedkeuren, maar het slaat in dit geval echt nergens op.

Wat ook los staat van het feit dat ik hem geen goed evenement zou toewijzen of dergelijke. Integendeel zelfs. Vind het gewoon jammer dat de meerderheid van de bevolking plagiaat gewoon goedkeurt. Wees gewoon zelf origineel, of probeer da gewoon te zijn. Als je dan moeite ergens insteekt, verknoei het dan niet door het Nitro circus te noemen. Ik hoop dat iemand dit toch begrijpt.

Als je dan toch argumenten wil smijten tegen mijn comment, gebruik dan een objectief argument en niet iets wat buiten de kwestie staat zoals: waarom moet men een topic altijd verknoeien?!
TH3llC    posted on 03-03-2011 01:49
Poster: soundcollector
Snap je reactie niet echt, je kan duidelijk zien datk geen manneke van 16 ben. Ik beschouw me toch wat volwassener, vandaar men comment op het feit dat hij PLAGIAAT pleegt... En je kan het misschien goedkeuren, maar het slaat in dit geval echt nergens op.

Wat ook los staat van het feit dat ik hem geen goed evenement zou toewijzen of dergelijke. Integendeel zelfs. Vind het gewoon jammer dat de meerderheid van de bevolking plagiaat gewoon goedkeurt. Wees gewoon zelf origineel, of probeer da gewoon te zijn. Als je dan moeite ergens insteekt, verknoei het dan niet door het Nitro circus te noemen. Ik hoop dat iemand dit toch begrijpt.

Als je dan toch argumenten wil smijten tegen mijn comment, gebruik dan een objectief argument en niet iets wat buiten de kwestie staat zoals: waarom moet men een topic altijd verknoeien?!

verwijder die post gewoonSmile
je doet gewoonweg belachelijk..

als jij het beter kan?! doe het dan en stop met zagen!
Gidi    posted on 03-03-2011 13:43
zou wel leuk zijn als je aanwezig zou zijn thellic, ik stuur mijn nummer wel even dan kan je smsen als je in debuurt bent.

en inderdaad wanneer er gezeikt kan worden op een topic, stormen de reacties binnen...
D-Danny    posted on 03-03-2011 15:28
Poster: donkey
tis niet omdat iedereen het doet dat het mag eh...
maar wat is nu de link tussen 'Nitro Circus' en hardstyle ?

Circus is een happy iets, (carnaval) en omdat dit tijdens carnaval is hebben ze ervoor gekozen het zo te noemen.
Nitro, hardstyle gaat snel, nitro, daar ga je sneller van.

Nitro circus, niks mis mee dusHappy, laughing gewoon lekker genieten Happy, laughing
TheMole    posted on 03-03-2011 19:35
Ik zei gewoon dat deze naam voor verwarring zou kunnen zorgen, niet dat het uitmaakt, want uiteindelijk zal deze naam de nodige aandacht trekken. En nu zwijg ik. :D
main    posted on 03-03-2011 19:54

ben ik t wel mee eens...

succes met t feest!
tek-zotic    posted on 03-03-2011 19:59
Poster: Sound-Division
Nee, maar wat maakt iedereen er zich druk om!

ik ben een grote fan van nitrocircus, ik open topic van 'wauw nitro circus komt naar NL, waar en wanneer dan kan ik kaartjes bestellen', en dan stoot je op een 13 in een dozijn hardstyle feestje.
OneSixty    posted on 03-03-2011 22:55
1 member likes this  ben het helemaal met soundcollector eens.

dit is gewoon een goedkope en lage manier om reclame te maken voor je feest.
echt triestig, zelfs nog het logo van nitro circus gebruiken ook, ik walg hiervan.
TH3llC    posted on 03-03-2011 23:19
man stop toch met zagen..
ofwel ga je er naartoe ofwel niet, zo simpel is hetCool
Gidi    posted on 03-03-2011 23:21
Poster: OneSixty
ik walg hiervan.

bel de klachtenlijn?Cool
OneSixty    posted on 03-03-2011 23:49
lul er maar lekker omheen met je 'wat maakt het toch uit' mentaliteit.

heel makkelijk altijd..
User edit by OneSixty on 03-03-2011 @ 23:50:06 (39%)
Gidi    posted on 04-03-2011 10:42
1 member likes this  
Poster: OneSixty
lul er maar lekker omheen met je 'wat maakt het toch uit' mentaliteit.

heel makkelijk altijd..

kerel, ga ergens anders zeiken over namen van feesten, het interesseert hier niemand.
Joepardy    posted on 04-03-2011 19:18

Duidelijk dat je het niet begrijpt, want netzoals een aantal anderen blijf je er maar over doormiepen.
Je reageert ook wel erg fel op mijn post, klaarblijkelijk voel je je erg aangesproken.
main    posted on 04-03-2011 20:54
Sommige dingen zijn nou eenmaal algemene erger puntjes (lees:. Vdj dj) en dit iis er 1 van. Accepteer t of blijft t ontkennen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

156 Users online: 21 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 61.959
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.710