Poster: Joepardy
DJR is op sociaal gebied flink aan het aftakelen. Dit topic is weer een perfect voorbeeld ervan.
Als er iets te zeuren valt, zijn de mannekes er meteen weer bij. Als er niets te zeuren valt, zakte dit topic met een rap tempo omlaag.
Poster: soundcollector
Snap je reactie niet echt, je kan duidelijk zien datk geen manneke van 16 ben. Ik beschouw me toch wat volwassener, vandaar men comment op het feit dat hij PLAGIAAT pleegt... En je kan het misschien goedkeuren, maar het slaat in dit geval echt nergens op.
Wat ook los staat van het feit dat ik hem geen goed evenement zou toewijzen of dergelijke. Integendeel zelfs. Vind het gewoon jammer dat de meerderheid van de bevolking plagiaat gewoon goedkeurt. Wees gewoon zelf origineel, of probeer da gewoon te zijn. Als je dan moeite ergens insteekt, verknoei het dan niet door het Nitro circus te noemen. Ik hoop dat iemand dit toch begrijpt.
Als je dan toch argumenten wil smijten tegen mijn comment, gebruik dan een objectief argument en niet iets wat buiten de kwestie staat zoals: waarom moet men een topic altijd verknoeien?!
Poster: donkey
tis niet omdat iedereen het doet dat het mag eh...
maar wat is nu de link tussen 'Nitro Circus' en hardstyle ?
Snap je reactie niet echt, je kan duidelijk zien datk geen manneke van 16 ben. Ik beschouw me toch wat volwassener, vandaar men comment op het feit dat hij PLAGIAAT pleegt... En je kan het misschien goedkeuren, maar het slaat in dit geval echt nergens op.
Wat ook los staat van het feit dat ik hem geen goed evenement zou toewijzen of dergelijke. Integendeel zelfs. Vind het gewoon jammer dat de meerderheid van de bevolking plagiaat gewoon goedkeurt. Wees gewoon zelf origineel, of probeer da gewoon te zijn. Als je dan moeite ergens insteekt, verknoei het dan niet door het Nitro circus te noemen. Ik hoop dat iemand dit toch begrijpt.
Als je dan toch argumenten wil smijten tegen mijn comment, gebruik dan een objectief argument en niet iets wat buiten de kwestie staat zoals: waarom moet men een topic altijd verknoeien?!
Poster: Sound-Division
Nee, maar wat maakt iedereen er zich druk om!
Poster: OneSixty
ik walg hiervan.
Poster: OneSixty
lul er maar lekker omheen met je 'wat maakt het toch uit' mentaliteit.
heel makkelijk altijd..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.