Traktor PRO effecten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 01-03-2011 12:48
Ik ben van plan om voor mijn Digitial Jockey Interface edition 2, Traktor Pro aan te schaffen.

Nu is mijn vraag of hier mensen zijn die er ervaring mee hebben. ik wil namelijk de effecten zoals de echo kunnen toepassen bij mijn digital jockey. met de traktor LE die ik heb, kan ik deze wel toevoegen, maar als ik deze knop indruk, dan knalt de echo er vollop in, ook al draai ik de knop maar 1 mm.

Is dit met de Traktor PRO net zo, of kan ik dan wel de echo meer of minder laten klinken ??

Alvast bedankt !
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Traktor PRO effecten ??

Vote :   

TH3llC    posted on 01-03-2011 12:57
heb er zelf geen ervaring mee maar kijk eens naar je midi mapping? misscien dat je daar iets kan veranderen
donkey    posted on 01-03-2011 16:42
Bij traktor pro heb je een dry wet regeling, ik weet niet of je dat ook bij traktor LE hebt
Maniax
jeffrey412    posted on 01-03-2011 16:51
Poster: donkey
Bij traktor pro heb je een dry wet regeling, ik weet niet of je dat ook bij traktor LE hebt

Wat houd dit precies in ? 'Dry wet' ?
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Les2eux    posted on 01-03-2011 16:56
Dry/wet bepaalt hoe sterk het effect over jouw muziek speelt.?
Bijvoorbeeld: je effect staat op dry, je draait je filter heel open. Je hoort niets veranderen. Naarmate je je dry/wet knop opendraait, gaat je filter sterker en sterker opkomen.

Dry/wet functie dient eigenlijk om het effect niet zo 'zwaar' te maken.
hoppie    posted on 01-03-2011 17:29
Dry wet is zegmaar het volume van je effect, helemaal op dry is hetzelfde ols een fader dicht, helemaal op wet isals een fader helemaal open.
Question everything
Dolivieira    posted on 02-03-2011 08:10
Bij LE heb je idd een dry en wet knop als de knop dicht staat dus op dry dan moet als waren er geen effect zijn op de track die speelt hoe verder je hem naar rechts draait hoe meer effect je hebt. Let wel dat? je bij LE alleen geen parameters heb om het effect te veranderen je kan hem dus met dry en wet knop alleen hefetiger maken meer niet.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

This is an old Topic

No new postings for 5.185 days.
 Post CommentThat would be 172.8 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

115 Users online: 27 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 60.201
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.153