Poster: Bjorn1419
ik vind die soort van white noise echt ontzettend lelijk, en ik eerlijk gezegd vind ik alles maar een rotzooitje. Er zitten een paar goede stukken, maar er zit in mijn ogen totaal geen opbouw en logica in. BIj 1.31 klinkt bijvoorbeeld best leuk, maar door de slechte opbouw vervalt dat een beetje. Die overgang naar de break bij 2.30 vind ik heel erg onverwachts, daar had je wel wat meer gebruik van automation en effecten kunnen gebruiken. De drums in de opbouw storen ook ontzettend. Die synth bij 3.54 is echt ontzettend lelijk, die zou ik weggooien als ik jouw was en iets anders doen. De snares in de intro en de outro zijn wel echt heel druk, ik zou er daar wat uit weg halen om het iets rustiger te maken. Bij jou is het echt een geval van less = more.
Ik vond het stuk bij 1.30 nog het best, alleen zou ik dat hele hoge geluid weghalen wat je er doorheen hoort. Dus ik zou gewoon met dat stuk van 1.30 verder gaan en die synth bij 1.47 kan je ook wel gebruiken, alhoewel die vanaf 2.09 ook te druk voelt. Verder moet er nog heel veel afemixt wordenHoop dat je hier wat mee kan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.