[P] Oliviero - Rocker @ Most Wanted records
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oliviero    posted on 28-02-2011 13:10
http://soundcloud.com/heldens/oliviero-rocker-original-mix

hallo,

dit keer geen dutch house, maar meer naar de big room house (zweedse house) kant.
deze track wordt waarschijnlijk binnenkort gereleased door most wanted international, maar hij is nog niet af. de afmix is nog niet zo goed en er moet nog een outro aan.

graag hoor ik commentaar en tips, want ik ga zeker nog aan deze track werken.

later

edit: original mix staat er op, maar de afmix is nog steeds niet heel goed. zou misschien iemand hem goed voor me kunnen afmixen :S?

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 02-03-2011 @ 11:38:38 (35%)

What do you think about [P] Oliviero - Rocker @ Most Wanted records ??

Vote :   

Bumpinace    posted on 28-02-2011 14:20
k zou pas trax posten als ze af zijn , zal als k thuis kom een checken
jochemke    posted on 28-02-2011 14:53
check
Bjorn1419    posted on 28-02-2011 14:55
de synth kan nog wel wat aan gewerkt worden. Ik vind hem nu een beetje saai, misschien wat layeren met wat andere synth. Verder vind ik die 2 synths die bij 3.25 bij elkaar horen niet echt goed met elkaar samenwerken, misschien wat meer filteren die piano synth. Vanaf 3.45 klinkt het wel lekker, maar ik heb toch het gevoel dat ik iets mis. Misschien dus nog wat layeren voor wat meer power of een andere synth lijn er doorheen ofso. Al met al klinkt die wel leuk, maar wel heel standaardCool Verder klinkt dit al veel beter dan de laatste track die ik van je geluisterd heb, ik weet niet precies welke dat was, maar je bent echt vooruit gegaan. Het kan dus zeker een goede track worden als je goed afmixt en bovenstaande dingen verbetert!Smile
Oliviero    posted on 28-02-2011 16:46
@bjorn, bedankt voor de reactie, hier kan ik wat mee Happy, laughing
Oliviero    posted on 02-03-2011 11:38
original mix staat er op, maar de afmix is nog steeds niet heel goed. zou misschien iemand hem goed voor me kunnen afmixen :S?
Bjorn1419    posted on 02-03-2011 17:50
ik zou hem zelf afmixen, het is toch iets wat je uiteindelijk moet leren dus waarom het niet zelf doen?Cool Gewoon goed eq'n (waar ergens op het forum een handig topic over is, volgens mij heette het:'het grote eq topic') en een compressor gebruiken waar je dit nodig vind.

This is an old Topic

No new postings for 5.318 days.
 Post CommentThat would be 177.3 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

226 Users online: 61 Guests (165 Unknown)
Pages generated today : 57.392
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.392.923