[TK] Numark cdn22 Mk4 (19' dubbele cd'spele
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

forest_co    posted on 27-02-2011 21:55
Titel
Numark cdn22 Mk4 (19' dubbele cd'speler)
Staat
gebruikt, maar nog in zeer goede staat
Prijs
bieden vanaf ?100
Transport
Ophalen of Verzenden
Beschrijving
beste,
ik verkoop deze dubbele cd'speler na aankoop van 2 tabletops van pioneer, deze cd'speler werkt nog perfect en is tevens nog in topconditie , geen enkel schram op de controller en cd lade,deze heeft alle kabels .
je kan deze monteren in een 19' rack case. hij is 2HE hoog en de bediening ook 2HE

een beetje uitleg:
Deze professionele dubbele CD speler met losse controller module heeft een nieuw en zeer gemakkelijk interactief pitch/search wiel om direct de juiste stukken van uw song te vinden met extra grip, 12% pitchcontrol fader, snelle + en - pitch bend knoppen, powerswitch protector, en extra digitale uitgang. Kan spelen in singel mode en de alle nummers achter elkaar. Alle knoppen zijn in rubber uitgevoerd, dus kunnen tegen een stootje.

doe een deftig bod en hij is van u.
graag had ik een snelle verkoop gewest.

Gearbase item
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/588/Numark-CDN-22-MK-IV/

Foto's

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
DJ-Forest&co

What do you think about [TK] Numark cdn22 Mk4 (19' dubbele cd'spele ??

Vote :   

venzi    posted on 27-02-2011 22:25
wat een fijne speler is dat, was mijn 1e dubbelaar! echt kwaliteit dat je dat weg doet joh...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

309 Users online: 100 Guests (209 Unknown)
Pages generated today : 50.293
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.385.824