Weer een nieuwe track van mij. ik ben er zelf best tevreden over, en ik ben erg beniewd wat jullie er van vinden. op-/aanmerkingen en tips zijn erg welkom!
Greetz
What do you think about [P] Luuk Dresen - Clame ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
leuke effectjes met de white noise enzo de bass vind ik een beetje saai eerlijk gezegd. Main synth is erg lekker, maar ik vind de pattern een beetje saai, niet iets waar ik op los zou kunnen gaan zeg maar. Drums klinken verder goed! Mooie track!
Vind hem alleen nog niet pakkend als de kick erbij komt bij 1:35. Misschien de break wat langer maken?? En verder nog wat aanpassingen + een goede zangeres = dance smash. haha!?
Bruno de Vries - @djelvrieso
User edit by ElVrieso on 28-02-2011 @ 17:02:26 (9%)
Eh ik weet niet of je je in mijn aankomende constructieve commentaar kan vinden, maar ik vind het 1na laatste 'akkoord' van de lead synth (de wat stevigere synth) van de loop?teveel 'reverb' hebben. Ik weet niet of de term hiervoor overdrive is ofzo? :p Ik denk dat je eens moet proberen om de Release iets te verkleinen, bij de rest van de akkoorden valt het wel mee.. Kijk maar of je het ook hoort!
Vind hem alleen nog niet pakkend als de kick erbij komt bij 1:35. Misschien de break wat langer maken?? En verder nog wat aanpassingen + een goede zangeres = dance smash. haha!?
haha dankje! ik zal er nog eens naar kijken, zit iets in. haha, ja ik zou er ook wel vocals bij willen, goede zangeres heb ik wel, alleen de lyrics is het probleem haha :P
Heb 'm nog een keer beluisterd. En er moet echt veel meer bij.. (Percussie, langere breaks etc) Ik denk wel dat je tot een leuk eindresultaat kan komen met deze track.
Best en leuke track, hoor dat je er ook wel wat werk in heb zitten, maar deel de mening van hier boven-meer werk in je breaks etc, en de melodie pakt me net niet maar dat is natuurlijk persoonlijk het is net of ik aan het eind van de melodie loop zegmaar andere noten verwacht, ik heb hem op mijn laptop beluisterd en je kick en de rest is goed te horen wat vaak tegenvalt als je je track terug hoort op de lap maar dat heb je goed gEQ'd.
Ik vind hemtof.. doet me denken aan die goede oude 90's house.. Komt met name door die bass sound.
Heb je er al een compressor opgezet? Door de sidechain info van je kick te pakken kan je hem nog meer laten pompen. Oudste truc uit het dance bijbel boekje
Leuke deuntjes die lekker wegluisteren, breaks en drops waar je ze verwacht
dankje! dat de laatste tonen niet lekker klinken, komt omdat die gewoon fals zijn :P ik had het akkoord niet goed staan kwam ik later achter
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.163 days. Post CommentThat would be 172.1 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...