Feest DJ Gezocht (Apres Ski DJ / Café DJ)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jobe    posted on 24-02-2011 22:21
Beste DJ's,

Zoals het er nu voorstaat wordt er op 20 april een grandioos feest gegeven in Enschede door drie studieverenigingen van de Universiteit Twente. Het gaat hier om de studieverenigingen van de opleiding werktuigbouwkunde, opleiding psychologie en de opleiding communicatie wetenschappen. Voor dit feest is een beauty & the nerd thema vastgesteld en voor de muziek wordt er een band geregeld en de rest van de tijd zal worden opgevuld door een Feest DJ.

Wat kun je verwachten:
- Een leuke gezellige avond
- Een vergoeding
- (Gratis) drank

Ben jij een Feest DJ en lijkt het je leuk om die avond te komen draaien? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Mail je naam, leeftijd en eventuele vervoersmogelijkheden en het liefst een demo naar:

Groeten,

Jordy

What do you think about Feest DJ Gezocht (Apres Ski DJ / Café DJ) ??

Vote :   

main    posted on 24-02-2011 22:22
je kunt het beter apresski dj noemen of caf? dj, da's meer wat je zoekt denk ik Happy, laughing
Jobe    posted on 24-02-2011 22:24
In mijn ogen maakt dat niets uit?
In een apres ski tent is wordt een feest gebouwd maar in een caf? net zo goed. Ik denk dat wij DJ's onder elkaar wel begrijpen hoe de vork in de steel zit, maar ik zal het erbij zetten Thumbs Up
Jobe    posted on 02-03-2011 13:16
Het is gebleken dat 20 april helaas niet kan in combinatie met alle studieverenigingen. De datum is nu verplaatst naar 8 juni.
Bartjens    posted on 02-03-2011 13:47
Mijn mail ontvangen?
www.djbrowbeat.com
TripleSpin    posted on 02-03-2011 14:33
p.m. verstuurd.

Edit: sorry ik val af. Ik krijg net een boeking binnen voor die datum.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
User edit by TripleSpin on 02-03-2011 @ 21:03:01 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 5.184 days.
 Post CommentThat would be 172.8 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

117 Users online: 25 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 14.632
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.622.383