[DJR] Geartest Meeting 2011 !! (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 24-02-2011 22:15
We zijn aan het overwegen om weer een DJResource Geartest Meeting te organiseren. We hebben dit al eerder gedaan in 2008 en geprobeerd in 2010, Het is nu 2011 en misschien is de tijd nu wel rijp om weer een gezellige meeting met members te organiseren.

De locatie staat al bijna vast en is in Almere, goed bereikbaar bij auto, redelijk bij OV (Lead heeft het stuk al heen-en-weer gelopen vorig jaar om te kijken hoe ver het precies was).

De tijd zal van 14u to ongeveer 18u zijn op een zondag middag.

Bij het organiseren van zoiets moet er van alles geregeld worden zoals zaalhuur, decoratie en we zullen dus genoodzaakt zijn om wat kosten te maken om er een gezellige middag van te maken. Helaas moeten we dus kaartjes verkopen zodat we in ieder geval de kosten er van kunnen betalen. De prijs zal waarschijnlijk ? 10,00 zijn waarvoor je in ieder geval alvast 2 drankmuntjes krijgt en bitterballen.

Er zal in ieder geval gelegenheid zijn voor mensen om de laatste Pioneer Gear te testen (in ieder geval: DJM-900nexus, CDJ-2000, CDJ-900, CDJ-350, DJM-350, DDJ-T1, DDJ-S1), er zullen misschien meer gerelateerde merken en/of gear zijn (moet nog bekeken en onderzocht worden), ook zal er een workshop Rekordbox een DDJ-T1/DDJ-S1 gegeven worden.

Ook is er ruimte en een DJ setup voor bezoekers om te draaien in een apart zaaltje, er zal hiervoor een line up gemaakt worden op voorhand waarbij we er op vaste tijden gewisseld wordt zodat iedereen eventje kan draaien. Iedereen kan dus CD's, USB sticks, Laptops etc meenemen om uit te proberen met bovenstaande gear.

We hebben nog vollop ruimte voor jullie idee?n, dus hebben we dit topic geopend om hier over te kunnen discusseren en jullie wensen te horen. Aangezien we nog geen finale invulling hebben hopen we dat er dingen naar boven komen die praktisch toe te passen zijn op zo'n dag.

En natuurlijk bitterballen Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 24-02-2011 22:32 (28%)

What do you think about [DJR] Geartest Meeting 2011 !! ??

Vote :   

MarcoMartinez    posted on 01-03-2011 19:32
Lijkt me ook leuk om te komen.

Misschien en idee om demo's te organiseren met de gear
van pioneer zoals op djsounds?

Misschien een bekende Dj die een workshop geeft?

Ik kom uit Tilburg en kan afhankelijk van de datum waarop t is
wel 3 mensen meenemen.

Gr.

Marco
www.djmarcomartinez.com
main    posted on 01-03-2011 19:59
als je de startpost even leest zie je dat die aanwezig zijn.
venzi    posted on 01-03-2011 21:22
Poster: MarcoMartinez
Lijkt me ook leuk om te komen.

Misschien en idee om demo's te organiseren met de gear
van pioneer zoals op djsounds?

Misschien een bekende Dj die een workshop geeft?

Ik kom uit Tilburg en kan afhankelijk van de datum waarop t is
wel 3 mensen meenemen.

Gr.

Marco

?
haha, als je zin hebt langs schijndel mij op te pikken? :P mischien beetje om maar ach:P
Dav3    posted on 01-03-2011 21:23
Zeer interresant dit !
www.everybeat.nl
TH3llC    posted on 01-03-2011 21:23
langs zonhoven mag je ook altijd komen^^
venzi    posted on 01-03-2011 21:40
Poster: Dav3
Zeer interresant dit !

?
hoe bedoel je?Happy, laughing
Dav3    posted on 01-03-2011 21:50
Nou als de datum mij uitkomt ik zeker wil gaan Winking my eye
www.everybeat.nl
-FLoriZ-    posted on 01-03-2011 22:06
Misschien een idee dat we een apart draadje openen en dat iemand daarin bijhoudt wie er komen.

Vraagje aan de mods: Gezien er zoveel animo is om te komen van mensen, zou het dan niet een idee zijn om de prijs van de meet te verlagen? Als we met zoveel het moeten betalen zijn de kosten denk ik veel sneller gedekt dan met een kleine groep. Is misschien nog een lokkertje voor de mensen die 10 euro net wat teveel vinden ivm met brandstofkosten ofzo.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TH3llC    posted on 01-03-2011 22:11
er is nog geen datum dus bijna niemand kan echt zeggen of hij er zal zijn.. en zeggen dat je komt en er ook zijn is nog iets anders
en prijs verlagen? ze onderhouden dit forum GRATIS, en zoveel meer en een zaal huren kost geld + alle moeite die ze doen om het te organiseren
en dan noem jij 10? veel geld?Cool
MaximDJ    posted on 01-03-2011 22:13
Prijs verlagen? Nee joh, anders kan het toch nooit. Ik vind het al geweldig dat ze het voor een 10tje kunnen doen. Ik denk ook dat een fooi niet overbodige luxe is naar onze Admins Happy, laughing

Maar idd, een datum zou fijn zijn
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Gidi    posted on 01-03-2011 22:29
lekker dichtbij.. not.
haha achja, veel plezier.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Limb-Girdle    posted on 01-03-2011 22:30
Inderdaad een prijsverlaging is nergens voor nodig. 10 euro voor een leuke meeting, inclusief twee drankjes...? Come on guys!
Where the music meets the deejay!
W.i.M    posted on 01-03-2011 22:54
Tja, een prijsverlaging gaat niet zomaar. Het is al zo dat we hier niet aan willen verdienen dus van de 10 euro krijg je al 2 muntjes en bitterballen. De rest is voor de kosten zoals de huur e.d. en andere kosten waarin we een beetje ruimte hebben om sommige dingen wat te budgeteren aan de hand van de hoeveelheid mensen die er komen. Als we de prijs zouden moeten verlagen moet je aangeven waarin we zouden moeten snijden en hoeveel er dan van de prijs af zou moeten om dit een aantrekkelijke prijs te maken.
-FLoriZ-    posted on 01-03-2011 23:23
Jongens jongens, ik bedoelde het in geen enkele manier dat ik niet er een 10tje voor wil betalen, maar ik kreeg ineens de ingeving dat sommige mensen het misschien teveel vinden en als 't net wat goedkoper is zij ook komen. Maar ik begrijp nu helemaal dat dat gewoon niet mogelijk is. =)
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Dav3    posted on 02-03-2011 08:07
Ik vind het erg meevallen een tientje hoor.
Ik hoop dat de datum me uitkomt.
www.everybeat.nl
MaximDJ    posted on 02-03-2011 10:09
Poster: -FLoriZ-
Jongens jongens, ik bedoelde het in geen enkele manier dat ik niet er een 10tje voor wil betalen, maar ik kreeg ineens de ingeving dat sommige mensen het misschien teveel vinden en als 't net wat goedkoper is zij ook komen. Maar ik begrijp nu helemaal dat dat gewoon niet mogelijk is. =)

Oooh zo! Tja ze hebben het maar te accepteren. Het is anders idd niet mogelijk
main    posted on 02-03-2011 14:21
bedenk eens hoevaak je een 10tje wel niet weggegooid hebt aan iets nutteloos...
MaximDJ    posted on 13-03-2011 17:01
Is er al een datum bekend? Na April ofzo rijd ik ook zelf
W.i.M    posted on 24-03-2011 08:04
Helaas gaat ook dit jaar de djresource meeting niet door

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

221 Users online: 43 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 44.517
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.380.048