[DJR] Geartest Meeting 2011 !! (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 24-02-2011 22:15
We zijn aan het overwegen om weer een DJResource Geartest Meeting te organiseren. We hebben dit al eerder gedaan in 2008 en geprobeerd in 2010, Het is nu 2011 en misschien is de tijd nu wel rijp om weer een gezellige meeting met members te organiseren.

De locatie staat al bijna vast en is in Almere, goed bereikbaar bij auto, redelijk bij OV (Lead heeft het stuk al heen-en-weer gelopen vorig jaar om te kijken hoe ver het precies was).

De tijd zal van 14u to ongeveer 18u zijn op een zondag middag.

Bij het organiseren van zoiets moet er van alles geregeld worden zoals zaalhuur, decoratie en we zullen dus genoodzaakt zijn om wat kosten te maken om er een gezellige middag van te maken. Helaas moeten we dus kaartjes verkopen zodat we in ieder geval de kosten er van kunnen betalen. De prijs zal waarschijnlijk ? 10,00 zijn waarvoor je in ieder geval alvast 2 drankmuntjes krijgt en bitterballen.

Er zal in ieder geval gelegenheid zijn voor mensen om de laatste Pioneer Gear te testen (in ieder geval: DJM-900nexus, CDJ-2000, CDJ-900, CDJ-350, DJM-350, DDJ-T1, DDJ-S1), er zullen misschien meer gerelateerde merken en/of gear zijn (moet nog bekeken en onderzocht worden), ook zal er een workshop Rekordbox een DDJ-T1/DDJ-S1 gegeven worden.

Ook is er ruimte en een DJ setup voor bezoekers om te draaien in een apart zaaltje, er zal hiervoor een line up gemaakt worden op voorhand waarbij we er op vaste tijden gewisseld wordt zodat iedereen eventje kan draaien. Iedereen kan dus CD's, USB sticks, Laptops etc meenemen om uit te proberen met bovenstaande gear.

We hebben nog vollop ruimte voor jullie idee?n, dus hebben we dit topic geopend om hier over te kunnen discusseren en jullie wensen te horen. Aangezien we nog geen finale invulling hebben hopen we dat er dingen naar boven komen die praktisch toe te passen zijn op zo'n dag.

En natuurlijk bitterballen Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 24-02-2011 22:32 (28%)

What do you think about [DJR] Geartest Meeting 2011 !! ??

Vote :   

Xtremer    posted on 25-02-2011 14:00
Klinkt super, ik ben weer aanwezig Cool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Ashley    posted on 25-02-2011 14:07
Poster: Xtremer
Klinkt super, ik ben weer aanwezig Cool

Dat dus alleen dan zonder 'weer'
Maar wat nou als het lukt, mama?
W.i.M    posted on 25-02-2011 16:39
Ik hoop dat er nog wat idee?n naar voren komen van wat iedereen daar zou willen zien of doen.

main    posted on 25-02-2011 16:47
zag net dat de plaatsen 1 t/m 5 in de djr contest een ticket krijgen, klinkt leuk in de oren Happy, laughing
Estacy    posted on 25-02-2011 17:03
het lijkt mij leuk als er meer merken dan alleen Pioneer aanwezig zijn. Denon zal wel bereid zijn om mee te doen gok ik zo. een clinic over een of andere gear/software zou ook mooi zijn. mischien wil de plaatselijke DJ shop wel sponsoren en wat gear neerzetten?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 25-02-2011 17:10
ik wil misschien wel mn korg en numark's meenemen
-FLoriZ-    posted on 25-02-2011 17:21
Als ik kom, neem ik m'n macbook wel mee haha.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
W.i.M    posted on 25-02-2011 17:44
Poster: Estacy
het lijkt mij leuk als er meer merken dan alleen Pioneer aanwezig zijn. Denon zal wel bereid zijn om mee te doen gok ik zo. een clinic over een of andere gear/software zou ook mooi zijn. mischien wil de plaatselijke DJ shop wel sponsoren en wat gear neerzetten?

We gaan ook zeker proberen om andere merken erbij te betrekken, ik hoop dat ze bereid zijn om mee te willen werken. Het zou in ieder geval mooi zijn als er veel te zien zou zijn.
DiVario    posted on 25-02-2011 17:48
Haha, 3uurtjes rijden..

Dat wordt hem niet voor mij xd
Practise makes perfect!
main    posted on 25-02-2011 17:54
neem de heli!
Lucalicious    posted on 25-02-2011 17:55
ik ben er denk ik ook wel bij idd!
lijkt me leuk!
kippebotje    posted on 25-02-2011 18:34
Laatste keer was erg gezellig, als ik kan kom ik ook weer!

die bitterballen van wim hebben me omgehaaldWinking my eye
vorige keer waren ze erg lekker:P
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Kevinova    posted on 25-02-2011 19:22
Ik word dit jaar ook wel van de partij als m'n planning het toelaat... Klinkt iig leuk!
Lead    posted on 25-02-2011 19:28
Andere merken zullen natuurlijk ook gevraagd worden. Als ze willen komen is ieder beetje degelijk merk welkom, zodra dingen verder geregeld zijn zal ik partijen hiervoor benaderen.

Maar een goede reden om te komen is natuurlijk gewoon een leuke meet-and-greet met alle DJResource leden... Winking my eye

En tja, wie heeft er nu normaal gezien echt dingen te doen op zondag ? Past denk ik wel in de meeste agenda's. Het is laat genoeg om uit te kunnen slapen en stopt vroeg genoeg zodat iedereen nog op tijd naar bed kan |:D
Let the BASS be louder
Kevinova    posted on 25-02-2011 19:38
ha Lead, denk dat het voor de meeste mensen wel gangbaar is qua tijd/dag in de week.

Wat valt een beetje onder de degelijke merken volgens jou?

En voor de mensen uit Belgi?. Zo erg is het toch niet om 1x 2 a 3 uurtjes in de auto te moeten zitten? De A2 is flink opgeknapt en de A27 valt mee. Op zondag rijd het hier in Nederland vaak juist wel goed door. Ik heb het zelf ook vaak dat ik om 4 uur snachts naar Expo Gent moet vliegen met mn auto om daar op tijd te zijn voor werk. En dan 2 uurtjes werken en weer terug.
Bouncy    posted on 25-02-2011 19:42
Ich bin dabei, k kan 3 mensen in de auto hebben en kom vanuit Duiven (Arnhem). Nog mensen die mee willen rijden?
Muis    posted on 25-02-2011 20:35
Ik kan vanuit omgeving Nunspeet / Elburg / Harderwijk 3 personen meenemen eventueel!
TH3llC    posted on 25-02-2011 20:38
Poster: Lead

Het is laat genoeg om uit te kunnen slapen en stopt vroeg genoeg zodat iedereen nog op tijd naar bed kan |:D

dat 2de is eigenlijk vooral het probleem..
zeker als je van ver moet komen
Tekhead    posted on 25-02-2011 21:26
Poster: Kevinova
ha Lead, denk dat het voor de meeste mensen wel gangbaar is qua tijd/dag in de week.

En voor de mensen uit Belgi?. Zo erg is het toch niet om 1x 2 a 3 uurtjes in de auto te moeten zitten? De A2 is flink opgeknapt en de A27 valt mee. Op zondag rijd het hier in Nederland vaak juist wel goed door. Ik heb het zelf ook vaak dat ik om 4 uur snachts naar Expo Gent moet vliegen met mn auto om daar op tijd te zijn voor werk. En dan 2 uurtjes werken en weer terug.

Ik zit al de hele werkdag in de auto, denk je dat ik dan in't weekend op een zondag notabene ff 5 a 6 uur in de auto ga zitten ? Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dyno    posted on 25-02-2011 21:33
Als het niet verplicht is om een bitterbal te eten ben ik er ook bij, mocht de datum uitkomen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Limb-Girdle    posted on 25-02-2011 22:48
Poster: Dyno
Als het niet verplicht is om een bitterbal te eten ben ik er ook bij, mocht de datum uitkomen.

Tof man dat je ook aanwezig bent Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
AdenFarleigh    posted on 26-02-2011 23:02
Oeh; als het een beetje gunstige datum is kom ik ook ^^
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
-FLoriZ-    posted on 27-02-2011 00:31
Poster: AdenFarleigh
Oeh; als het een beetje gunstige datum is kom ik ook ^^

Als ik er ben moet jij ook komen haha. Vorig jaar in EHV was je er ook al niet haha.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TH3llC    posted on 27-02-2011 01:26
Poster: Kevinova

ik zit meer als een werkdag in de auto.. als het nu tot s'avonds was dan kon ik wel een hotel ofzo boeken voor de nacht als er nog een belg mee wilt geen probleem maar om voor 4uurtjes 8u in de auto te zitten?
EN niet te vergeten bier drinken wat niet te zuipen is?:p
misschien kan ik een sponser regelen voor jupiler te tappen :p
Tekhead    posted on 27-02-2011 02:11
Als de datum eventueel zou passen, wil ik desnoods wel meegaan Stef, we nemen een frigobox met hemels bier gevuld, zo zullen we niet doodgaan van de dorst.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

212 Users online: 50 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 45.168
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.380.699