Poster: jeffrey412
Ik ben weer is een lading cd's aan het branden, maar kom zo nu en dan nog wel is een nummertje tegen met 192 kbps, is dit te weinig om te draaien in een club ? En wat is verder het minimale wat je kunt draaien in een club ?
Alvast bedankt
Poster: jeffrey412
Hm.. ? ?Limb-Girlde VS Lomme... Wat moet ik nou (A) ?? Iemand slechte ervaringen met 192 Kbps ?
Poster: Lucalicious
192 klinkt niet super, maar het gaat er wel mee door opzich. zelf prevereer ik absoluut 320, en lager dan 192 ga ik ook zeker niet, tenzei men heeel graag iets wil dat ik alleen in 128 heb. wav is idd overbodig naar mijn mening
Poster: Lead
Lagere bitrate gebruik je om disk ruimte te besparen, da's niet echt meer iets van deze tijd nu de 1TB schijven onder de 100 euro kosten.
Poster: Estacy
Ik snap overigens niet dat mensen met minder dan 320 willen draaien, want je hoort het verschil mischien niet op je monitors, maar in de zaal wel. Vindt het overigens erg jammer dat geluidskwaliteit in clubs nauwelijks meer belangrijk is. DJ's die massaal in het rood draaien, lage bitrate MP3's, slecht afgestelde installaties... bah
Poster: tek-zotic
...dus als er eens af en toe een 192je tussenzit moet je je absoluut geen zorgen maken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.