EDIT: TRACK OFFLINE GEHAALD, WORDT NOG AFGEMAAKT/AANGEPAST
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 24-02-2011 @ 02:57:21 (39%)
What do you think about Tomazos - love ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hij klinkt lekker, alleen voor mij mag er een dikkere kick in en een mag de bassline wat meer aanwezig zijn. Geluisterd trouwens op m'n HP (pio hdj-2000) dus kan goed zijn dat ik wat frequenties mis.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Poster: Tomazos op een pc klinkt deze inderdaad wat leeg,
zit veel sub in. tussen het 50 en 90 hz gebied, in een club is dit dus wel anders ben benieuwd hoevaak deze straks gedownload gaat worden
Pc maakt niet uit. Ik luister op studio monitoren. Het klinkt leeg. Als je je bass zo laag instelt dat het alleen voelbaar is dan moet je alsnog iets toevoegen wat wel hoorbaar is. Anders maakte iedereen wel heel makkelijk platen. Gewoon lage sub met kick en done...hoewel... A milli is niet veel meer dan kick en sub en dat werkte wel
de bass/kick is sterk versterkt op 75 hz, 'laag' dus, op een laptop ga je dit niet horen
en ik heb zelf een professionele geluids set beschikbaar, en spelen met de crossover, en de informatie die dit digitale systeem mij liet zien klopt de eq van fl wel ,
ga er binnekort aan verder
User edit by Tomazos on 24-02-2011 @ 00:44:42 (1%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.324 days. Post CommentThat would be 177.5 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...