Happy People Party Deejay Contest 2011
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Robbert201093    posted on 22-02-2011 20:36
Hi mede DJR members!

Wij van SubWaves doen mee aan de Deejay Contest voor Happy People Party te Brugge op 18 maart. Uit vele inzendingen werden de beste 11 mixtapes geselecteerd die nu om het meeste 'facebook-likes' moeten zien te krijgen.
Het zou enorm veel voor ons betekenen mochten wij doorgaan naar de volgende ronde!
Hoe kan je ons helpen?
Like Happy People Party ( http://www.facebook.com/fanpagehappypeopleparty )
Ga naar het prikbord en like de 11de mixtape > SubWaves ! 1 vind ik leuk = 1 stem!

Bedankt & enjoy the mixtape! :D

What do you think about Happy People Party Deejay Contest 2011 ??

Vote :   

Gidi    posted on 23-02-2011 10:46
ik vind het een beetje vervelend worden met dat gestem. Als ik je mixtape goed vind bepaal ik zelf wel of ik stem. Dit forum word in mijn mening te veel gebruikt om zoveel mogelijk stemmen te krijgen, terwijl andere dj's die niet actief hier zijn, en een betere mix hebben minder stemmen krijgen. Net zoiets als de starbeach contest, wie de meeste vriendjes heeft wint....

@robbert sorry dat ik jou topic hiervoor gebruik, wilde niet speciaal weer een zeik topic aanmaken.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

146 Users online: 17 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 5.264
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.678.216