Virtual DJ eerste mix .. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blackaround    posted on 22-02-2011 10:08
Jow xD

Heb een mix gemaakt van 15 minuten en zou willen weten wat jullie er van vinden..

Het is wel zo .. het is alleen met de muis en toetsenbord gedaan dus xD

Er zitten wel fouten in .. Weet het zelf ook xD

http://www.youtube.com/watch?v=ufErSoeNRuY

What do you think about Virtual DJ eerste mix .. ??

Vote :   
main    posted on 23-02-2011 09:30
Volgens mij snappen jullie mn punt niet... @maikel typische reactie van jou haha.

Vdj is leuk als jukebox maar zonder midicontroller kun je er geen mix mee maken, punt.
main    posted on 23-02-2011 09:33
Poster: Xtremer
Mix nee, compilatie ja.
Het kan best zijn dat je het leuk vind om die 2 schuifjes op en neer te halen, maar technisch gezien heeft het niets met DJ-en te maken. Dit zou je bij wijs van spreken ook met iTunes en Windows Media Player kunnen.
Ik ben het wel eens met wat Main zegt. Hij wijst hem erop wat een DJ doet.

dankjewel, dit was precies het punt dat ik probeerde te maken.
no offence.
DJSHAK3S    posted on 23-02-2011 15:27
simpele hercules met interface erin 170,- plus hp en computer speakers
Blackaround    posted on 24-02-2011 18:03
Het is niet dat ik het geld niet heb xD

Als ik een midi controller koop of vraag aan mn ouders .. Dn krijg ik dat xD

Ben 8 januari 17 jaar geworden.. En heb dinsdag mijn auto gekregen xD Was denkik iets van rond de 8000 euro .. denk niet dat dat velen kunnen zeggen..

Seat ibiza van 2006.. Het is niet alleen een auto maar ook de verzekering enz.

Kvroeg gwoon jullie mening .. En die weet ik nu xD hha

Mss loop van tijd dat ik mij wel een midicontroller aanschaf..

Ik heb gewoon respect voor mn ouders .. Heb juist auto gekrege en nu direct iets anders vragen..
ps :Heb niet eens achter een auto gevraagt.. Ze zeiden zelf om te gaan kijken naar een auto in de garage ^^

En doe ook nog eens een dure sport ..Wielrennen dusjaa^^

Grtzz..

Estacy    posted on 24-02-2011 18:09
OF: je werkt voor je geld en koopt er zelf een? dan hoef je niet aan je ouders te vragen....
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
-FLoriZ-    posted on 24-02-2011 18:15
Kuch. Opschepper.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 24-02-2011 18:28
je mag geeneens met een auto rijden, behalve onder begeleiding, waarom dan zo een dure ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MrCuddles    posted on 24-02-2011 18:32
Hercules mp3 e2 kost geloof ik maar 100 euro. Je zegt dat je alleen om commentaar vroeg, wat we je hebben gegeven en dan begin je opeens over je nieuwe kar, wat in mijn ogen totaal irrelevant is. Dat je hier met een muisklikmixje komt aanzetten maakt niemand wat uit, maar wil je serieus genomen worden ga dan werken, koop een simpel controllertje en ga oefenen.

Mijn twee centjes
JMwan    posted on 24-02-2011 23:39
Poster: Blackaround

Was denkik iets van rond de 8000 euro .. denk niet dat dat velen kunnen zeggen..

Cool ben jij hoor
Sound-Division    posted on 25-02-2011 06:05
Echt cool! echt megavet man Cool?pffffff not Cool

Misschien kunnen je ouders ook een dj curcus sponseren, zodat je misschien op je 18de verjaardag hier een fatsoenlijke mix neerzet.
ow ja je toch krijgt wat je wil lees ik, ehhh koop dan gelijk die nieuwste DJM + CDJ (2000 of 900) of misschien allebei Cool

Voordat mensen beginnen te zeike dat ik jaloers ben, ehm dat ben ik zeker niet! ik ben blij dat ik voor m'n gear?+ auto gewerkt heb, dan ben je temminste trots op wat je hebt bereikt, dat loont zich veel beter Cool
TH3llC    posted on 25-02-2011 06:08
mischa is backCool
Sound-Division    posted on 25-02-2011 06:24
Poster: TH3llC
mischa is backCool

Doel je op mij Cool?want ik heet namelijk Michel, haha
TH3llC    posted on 25-02-2011 07:05
haha nee:p
op een jonge bekende op het forum die ondertussen al gebanned is^^
Winston    posted on 25-02-2011 15:47
Ok, houden jullie maar op met het plagen van de topic starter. Hij heeft het verkeerd beoordeeld wat onder mix wordt verstaan.Smile

Advies aan de topicstarter: vraag een slotje aan, want je hebt het commentaar en het is geen mix wat je hebt gemaakt. Hopelijk heb je eruit geleerd en je hebt neem ik aan, verder geen behoefte aan nog meer geplaag. Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 25-02-2011 @ 15:51:49 (12%)
Blackaround    posted on 25-02-2011 16:11
Als ik kon zou ik er alemaal zelf voor werken..

Maar heb de tijd niet..

Kdoe aan wielrennen.. Vraagt veel training .. Spijtig genoeg.. Anders had ik al lang dj gear staan ..

Dus heb de tijd niet om te gaan werken..

En vn die auto.. Ineens zo'n dure..

Als je ouders zeggen van ja je krijgt die auto .. Ga je dan zeggen? nee ik wil hem niet ?? :S

Denk het niet ^^
Sound-Division    posted on 25-02-2011 17:01
@ Blackaround

Dit is het laatste wat ik erover zeg (omdat dit off topic is).
Dat je aan sporten doet, oke!, maar als je geen tijd hebt om te werken, moet je er tijd voor vrij maken (mits je perse iets wil hebben) wat die auto betreft, heel fijn dat je die auto krijgt, maar schep er dan niet over op.

Ik heb mijn zegje gedaan Cool
Effix    posted on 25-02-2011 19:25
background, koop een een setje table tops en een simpele mixer en leer beatmatchen want hier steekt 0 werk en 0 liefde voor muziek in.

Als je leert beatmatchen en je zet dan een mix met een paar foutjes neer is dat minder erg tegen dit..
Djm-350 commin' !!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

258 Users online: 55 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 46.853
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.382.384