Heey mensuh, Op dit forum gaat het vooral over djen maar ook over muziek in het algemeen. Dus Wat doe jij los van djen en producen met muziek? Ik speel nu 4 jaar drum en heb 2 jaar djembe les gehad En jullie?
User edit by DJSHAK3S on 21-02-2011 @ 16:47:56 (6%)
Ik heb 8 ? 9 jaar gitaar gespeeld (?n al die jaren ook echt les gehad). Sinds vorig jaar gestopt met het voornemen om het goed bij te houden, maar tot nu toe is dat er niet echt van gekomen...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
volgens mij is er zo al een topic of vergis ik me? vind het ook niet direct terug.. heb ook eens een poging gedaan op een keyboard maar was niets voor mij,
Poster: main en ik de enige die zich een tikje stoort aan het woord 'muzikale' ?
neen :p
Ik klooi wat op piano, maar dat is echt helemaal freestyle, want noten lezen kan ik niet. Ik zit met enkele bevriende muzikanten wel t edenken over een projectje met live-instrumenten...
waar staat muziekale dan :P jking. Wtf ik krijg geen blokfuit op school hoor :S Piano :D daar heb ik wat aan :D
This is an old Topic
No new postings for 5.327 days. Post CommentThat would be 177.6 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.