Hoi mensen,
(Alvast) Een vrolijk 2006 gewenst bij deze!
Ik wou even melden dat ik deze week al meer dan 125 euro heb uitgegeven aan cd's! Help... Dan heb ik haast 250 euro aan muziek uitgegeven deze maand!
Aan de andere kant, de Free Record Shop verkoop nu zijn singletjes voor 2,50 (nou 2 voor 5 euro dan toch)... En zo heb ik er toch al gauw 16 deze maand gekocht, denk ik...
En die drie albums voor 25 euro schieten ook nooit echt op bij mij; gisteren nog even snel de twee verzamelcd's van Depeche Mode + de laatste van Incubus meegenomen voor 25 euri...
Heb ik dan ook nog iets gekocht wat ik kan remixen? Eh, jawel hoor, Junkie XL, Chemical Brothers, Propellerheads, Prodigy remixes 2005 (ik had de sub focus remix van Smack my bith up nog niet

en bij de Free Record Shop singles zaten ook nog Roger Sanchez, Axwell, Tom Novy, Deep Dish... Tja, voor sommige vind ik de Nederlandse cd-single goed genoeg.
Je ziet het: ik houd van teveel soorten muziek, want ik had Maximo Park en The Killers nog niet opgenoemd, met wiens albums ik ook heel blij ben.
Ook nog zoiets stoms: ik vond die laatste van The Blackeyed peas een vervelend liedje en wat blijkt? Ik heb hem op single gekocht. Dan vind je hem niet slecht.