wat is anti shock geheugen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

branco123    posted on 20-02-2011 20:10
wat is 10-second anti-shock memory

What do you think about wat is anti shock geheugen ??

Vote :   

Gilles123    posted on 20-02-2011 20:11
kweet nie xD stel myzelf ook die vraag
tot morgen op sgool ?
branco123    posted on 20-02-2011 20:12
haha
Gidi    posted on 20-02-2011 20:58
Google -> electronix skip protection (ESP)
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Lucalicious    posted on 20-02-2011 21:45
dit houdt in dat je cd-speler is beschermd tegen schokken, die korter zijn dan tien seconden.
als ik het me goed herinner is het zo dat je cd-speler eigenlijk al tien seconden vooruit leest, als er dus een schok is waardoor de cd zelf even skipt, speelt hij dus af uit zijn geheugen. bij mij werkt het erg goed, ik kan schudden wat ik wil maar hij skipt niet.
Lead    posted on 21-02-2011 09:56
Shock Buffer Memory : Dit is geheugen wat gevuld wordt met geluid van de CD voor de komende 10 seconden (en misschien 1 seconden in het verleden als de speler scratch heeft). De speler haalt het geluid uit dit geheugen en kan zo door blijven gaan met geluid gegeven ook als het vullen van dit geheugen door schokken tijdelijk even neit plaats vind.

Een CD speler leest meestal in op een snelheid die hoger is dan nodig om audio af? te spelen. In bijvoorbeeld de CDJ-1000MK3 zit een loopwerk dat geluid met 8x speed inleest. In 1 seconden kan de speler dus 8 seconden van zijn buffer geheugen vullen.

En zo is een goed buffer geheugen eerg handig als je op bijvoorbeeld een vrachtauto moet draaien tijdens een straatparade Winking my eye
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 21-02-2011 10:11
Poster: Lead
?

Een CD speler leest meestal in op een snelheid die hoger is dan nodig om audio af? te spelen. In bijvoorbeeld de CDJ-1000MK3 zit een loopwerk dat geluid met 8x speed inleest. In 1 seconden kan de speler dus 8 seconden van zijn buffer geheugen vullen.

Het zogezegde 8x oversampling.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 21-02-2011 10:31
Poster: Tekhead
Het zogezegde 8x oversampling.

nope, dit is NIET wat bedoeld wordt met oversampling.

Oversampling wordt gebruikt in de A/D of A/D stap van de cd speler en is een vermenigvuldig factor waarmee de bemonsterings frequentie (44.1kHz) wordt vermeerderd tijdens DA/AD stap. Door de bemonsterings frequentie bijvoorbeeld 8x te verhogen dmv oversampling wordt het geluid bemonsterd op een frequentie van 352.8kHz, waardoor het eindresultaat beter wordt.

Maar dit heeft niets te maken met de inleessnelheid, meer de geluidskwaliteit kun je hieruit afleiden.
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 21-02-2011 10:39
oeps, foutje, sorry, dat weten we dan ook weeral
Estacy    posted on 21-02-2011 15:59
Poster: Lead
En zo is een goed buffer geheugen eerg handig als je op bijvoorbeeld een vrachtauto moet draaien tijdens een straatparade Winking my eye

niet te vergeten Pioneer's olie gedempt loopwerk. nondeknetter, als er iets is wat blijft doorspelen dan zijn het wel Pioneers. tis mij nog nooit gelukt om ze over te laten slaan!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 22-02-2011 20:31
Dit is een kenmerk van pioneer.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

146 Users online: 13 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 29.843
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.766.358