tekoop 2 pioneer cdj400 spelers +djx700 die zit er gratis bij is niet een top mixer maar werkt nog goed. de pioneer cdj400 spelers zijn nog geen jaar oud en werken als nieuw geen beschadegingen enz ik verkoop ze omdat ik wil overstappen op de cdj 2000 foto,s plaats ik later nog even
What do you think about [TK] 2x pioneer cdj400 + djx700 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
kan je miss wat foto's enzo erop zetten, en of de bon aanwezig is, waar je ze hebt gekocht en wanneer, of de garantie er nog is en wat de mogelijkheden zijn bij evt verkoop mvg Rixter
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.