Eerste woordjes... (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nagash    posted on 17-02-2011 21:34
Hallo iedereen,

Ik kom uit Belgi? en ben reeds lange tijd met het DJ gebeuren bezig, het moet ongeveer 1995 geweest zijn.
Als liefhebber hang ik al geruime tijd rond op deze site, maar het registreren bleef uit.
First mission accomplished dus.
De reden waarom ik mij nu op de site aanmeld is het uitbouwen van m'n DJ booth. Deze heeft al vele locaties gekend, want ik ben al vele malen verhuisd. Ditmaal (hopelijk ook de laatste maal)?heb ik na lang sparen samen met m'n vrouwtje een huisje kunnen bouwen. Eindelijk een vaste stek dus?om?een mooi meubel op maat samen te steken, zodat alles er netjes inpast.
Ik zag al fora waar het bouwen van dj booths uitgebreid aan bod kwam, dus dat zal dan ook de plaats zijn waar je me het meest zult aantreffen.

Tot gauw,
NagashCool
rhythm is fundamental to the spirit...

What do you think about Eerste woordjes... ??

Vote :   

Lomme_    posted on 17-02-2011 21:35
Welkom hier! Nette intro. Leuke avatar ook Winking my eye
Bambilaner    posted on 17-02-2011 21:36
Welkom! En succes met je booth
www.facebook.com/vinniebegooddj
MaximDJ    posted on 17-02-2011 21:37
Welkom hier! Leuk verhaaltje, en veel lees/r plezier op de site!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Nagash    posted on 17-02-2011 21:45
Ok, het voelt trouwens goed om gelezen te worden. Tof!!!
De avatar is afkomstig van Ken ishii - Extra. Nog steeds super nummer vind ik!
TH3llC    posted on 17-02-2011 21:47
welkom hier
welke gear heb je op dit moment en welke stijeln draai je?
mrmagix    posted on 17-02-2011 22:02
Hi there,
'k bouw m'n booth ook zelf Happy, laughing. Leuk zelf knutselen en je hebt perfect wat je zelf wilt!

Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Nagash    posted on 17-02-2011 22:14
De stijlen die ik draai zijn zo met de jaren veranderd.
Vroeger was het echt trance, dan?club over iets later een korte?techno periode. Nu natuurlijk nog al die heerlijke 12' in mijn bezit, dus de stijl veranderde voor mij naar retro, omdat ik van mijn lieve platen natuurlijk niet afwilde. Intussen ging die veel gedraaide trance (nu te commercieel klinkend)?een beetje in het achterhoofd gaan zitten, en werd er meer gezocht naar het betere werk qua stijl. Progressive/Deephouse en een beetje minimal zou nu moeten de omschrijving zijn van de stijl die ik nu al een paar jaar het liefst mee bezig ben. Na al die jaren is mijn frank ook gevallen dat al die oude platen die zijn?blijven steken in de herinneringen, nu ook nog perfect in?het progressive deep genre passen en gedraaid kunnen worden. Dus als puntje bij paaltje komt heb ik eigenlijk al altijd in diezelfde stijl de beste dingen gevonden.
Maar ja, vroeger had je Trance enerzijds?en Techno anderzijds, beide met een beetje substijlen, maar de dag van vandaag is alles al zodanig in elkaar overgevloeid dat het soms moeilijk is de stijl te beschrijven.

Wat de gear betreft, veel oud spul, maar allemaal prachtig geweest.
Denon Dn-2500f
JB classic 6
2x technics sl1200 mkII
Roland Groovebox 303
Technics minidisc
Sony equaliser
Casio Tonebank ct-670
Wharfedale speakers
en andere stereo componenten...

Groetjes
Nagash
Deze gear zal natuurlijk niet terug te vinden zijn?in m'n nagelnieuwe booth (enkel de Technics turntables)
User edit by Nagash on 17-02-2011 @ 22:21:18 (8%)
Nagash    posted on 17-02-2011 22:19
@mrmagix
Inderdaad, ik ben er vandaag mee begonnen, het zal even duren, maar heel het ontwerp zit al vast in mijn hoofd.
Ik zou hier de vooruitgang willen posten, maar ik zoek nog even uit waar ik dit het beste doe. Ik dacht aan?het DJ Talk forum.
Andere suggesties?
TH3llC    posted on 17-02-2011 22:22
mijn is ook volledig zelf gemaakt, kijk maar eens naar mn booth
en ga binnen een week of 3 opnieuw een maken omdat mn gear nu veel bij mn vriendin staat.
dus moest je vragen hebben^^
Nagash    posted on 17-02-2011 22:23
Super gewoon,
als ik hulp nodig heb weet ik je te vinden, merci!

Mooie booth trouwens, ziet er stevig uit. Die gespoten logo's zijn wel super gelukt, precies of ze komen zo uit de winkel.
User edit by Nagash on 17-02-2011 @ 22:28:36 (100%)
mrmagix    posted on 17-02-2011 22:24
Poster: Nagash
@mrmagix
Inderdaad, ik ben er vandaag mee begonnen, het zal even duren, maar heel het ontwerp zit al vast in mijn hoofd.
Ik zou hier de vooruitgang willen posten, maar ik zoek nog even uit waar ik dit het beste doe. Ik dacht aan?het DJ Talk forum.
Andere suggesties?

////www.djresource.eu/Forum/topic/17715/Het-zelf-gemaakt-topic/
Hiezo Happy, laughing
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Nagash    posted on 17-02-2011 22:29
Thx 2 mrmagix

Ik las het forum en er staan super dingen in. Maar alles is eigenlijk al afgewerkt op die fotootjes. Ik ben nog maar net bezig en wil de progress erop zetten. Het lijkt me een beetje dwaas om nu een foto te posten hoe ik een eerste laag verf op een plank zet, om dan twee weken later een foto te posten van de tweede en derde laag. De mensen moeten ge?nteresseerd blijven natuurlijk. Ik zie wel dat er al een tijdje niets meer is gepost op het doe het zelf forum, dus eigenlijk kan ik er met een nieuw projectje wel belangstelling wekken, wat denk je?

Nagash
User edit by Nagash on 17-02-2011 @ 23:19:28 (100%)
Winston    posted on 17-02-2011 22:59
Haha, ongeveer de zelfde ontwikkeling qua muziekstijlen doorgemaakt. Alleen wel minder lang bezig. Maar succes met je bouw en welkom.
Tic Toc
Nagash    posted on 17-02-2011 23:13
Thx winston.

Ja misschien wel iets langer bezig, maar je moet weten dat er van mij toch een 5tal jaren zijn geweest waar ik enkel veel muziek beluisterde, maar zelf weinig draaide, dit omdat het de ene verhuis na de andere was en er nooit geen mooie plaats voorhanden was om m'n toestellen neer te poten. Gelukkig kon ik nu en dan m'n skills bijschaven door in het lokale caf?/discotheekje te gaan spelen. Maar daar komt nu natuurlijk verandering in!! Nieuw huis, plaats zat, eigen ruimte. Komt in orde.
Bvanleeuwen    posted on 18-02-2011 09:25
Welkom!

Ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Een nieuw huis betrekken / bouwen is natuurlijk optimaal om vanaf scratch een DJ ruimte te integreren! Keep us posted! Cool
Tekhead    posted on 18-02-2011 09:40
Welkom Nagash, ook van mij. Hoe jong ben je eigenlijk ?
Aan je stijlen enzo te zien ben je wel wat jonger als ik, maar je kent idd de iconen uit de scen?, en Ken Ishii is er idd eentje van.
Dat veel verhuizen ken ik, heb er ook een paar keer kennis mee gemaakt, en hoop nu eindelijk te blijven waar ik ben.

Btw, kan je af en toe je skills gaan doen in Plopsaland?daar woon je niet zover vandaan he?? Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Nagash    posted on 18-02-2011 09:55
Ja Tekhead, als dat zou kunnen, een gig voor duizenden ploppertjes, misschien als ze allemaal een jaar of 15 ouder zijn, wie weet.
Mijn vrouwtje werkt trouwens in Plopsaland sinds 3 dagen, dus aan de bron zitten we al.
Ik ben van 77 trouwens.
dj-zero    posted on 18-02-2011 10:00
hey welkomHappy, laughing
Je 'loopbaan' klinkt zeer interessantHappy, laughing
Tekhead    posted on 18-02-2011 10:03
nen 30-tiger dus, dan ken je idd al de beste retro's, waar is de tijd he van de goede en mega discotheken toch gebleven.
dj-zero    posted on 18-02-2011 10:28
De mega discotheken die vind je nog in duitsland:P Maar om eerlijk te zijn de goede.... nee dat valt hier vies tegen moet ik zeggen... Zeker als je soms kijkt naar de skills van de dj'sWOW en dan hebben ze t lef om nog vreselijk arrogant te zijn ook!!
Maarja helaas is in duitsland geen echte dj scene... De mensen gaan uit om uit te gaan maar de line-up zal niemand een ruk schelen.
Nagash    posted on 18-02-2011 16:30
Ja al die nostalgie, ik kan er ook maar moeilijk afscheid van nemen. Daarom zal er in mijn booth dus ook plaats zijn voor lekkere oude?retro vinyls, gecombineerd met het hele digitale gebeuren. Het zal aanpassen zijn natuurlijk, maar als het digitale?allemaal eventjes teveel wordt, kan ik lekker teruggrijpen naar mijn goede oude vertrouwde tijd.Cool
Tekhead    posted on 18-02-2011 18:14
Poster: dj-zero
De mega discotheken die vind je nog in duitsland:P Maar om eerlijk te zijn de goede.... nee dat valt hier vies tegen moet ik zeggen... Zeker als je soms kijkt naar de skills van de dj'sWOW en dan hebben ze t lef om nog vreselijk arrogant te zijn ook!!
Maarja helaas is in duitsland geen echte dj scene... De mensen gaan uit om uit te gaan maar de line-up zal niemand een ruk schelen.

Hiermee ben ik het niet eens, in Duitsland is een grote dj-scene, veelal in het hardere werk nu.
User edit by Tekhead on 18-02-2011 @ 20:56:10 (2%)
Tekhead    posted on 18-02-2011 21:06
Mark Spoon, Marusha, Sven Vath, Sasha, Riccardo Vilallobos, Paul Van Dyk, Tocadisco....
Jayro    posted on 18-02-2011 21:08
welkom Happy, laughing
Effix    posted on 18-02-2011 21:43
Heel erg welkom, heel leuk om een ervaren rot als u te horen praten.
Ik denk dat je een aanwinst? bent voor het forum !!
Djm-350 commin' !!

159 Users online: 5 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 22.644
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.411.018