De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 23-02-2011 22:26
Poster: Maikelxxl
Steen is gewoon geniaal Winking my eye beter dan die nieuwe rappertjes wie denken dat ze een blanke tupac zijn.

En die zin heb je ook uit een track van een of andere rapper. Nja, ik vind 't troep, net als die youssef en kamal shit, ik kan ook een tekst volkladden met kanker dit kanker dat. Dan alleen nog even 2 stukjes plexiglas door mn oren heen, opgeschoren kapsel, ankertje op m'n arm, aprilla scooter, nike airmax 90's, petje schuin op & zo'n sjaaltje om. Yeah.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
T-to-the-J    posted on 23-02-2011 22:29
Poster: DJADMIN
a href='http://twitpic.com/42y308'>http://twitpic.com/42y308

check die mixer van sander van doorn...ghehe

Die kwam ik ook vandaag tegen op twitter ja xD
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
TripleSpin    posted on 23-02-2011 22:32
Poster: -FLoriZ-
En die zin heb je ook uit een track van een of andere rapper. Nja, ik vind 't troep, net als die youssef en kamal shit, ik kan ook een tekst volkladden met kanker dit kanker dat. Dan alleen nog even 2 stukjes plexiglas door mn oren heen, opgeschoren kapsel, ankertje op m'n arm, aprilla scooter, nike airmax 90's, petje schuin op & zo'n sjaaltje om. Yeah.

En waar is nu die functie van facebook: Vind ik leuk!
Je hebt volkomen gelijk.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Winston    posted on 23-02-2011 22:34

Cool
Tic Toc
main    posted on 23-02-2011 22:37
Steen is gewoon geniaal Winking my eye beter dan die nieuwe rappertjes wie denken dat ze een blanke tupac zijn.

luister ryan leslie, da's echte muziek.

steen was vermaak van een paar jaar terug. toen kanker nog stoer was. (dacht de jeugd)
User edit by main on 23-02-2011 @ 22:38:04 (7%)
T-to-the-J    posted on 23-02-2011 23:16
Damn, gewoon elke avond in de vakantie al een migraine aanval gehad. Ik denk dat ik maar ga slapen. Tot morgen allemaal!
Tekhead    posted on 23-02-2011 23:45
iemand een idee hoe het komt dat ik op youtube geen filmpjes kan afspelen ? Ik krijg alleen maar een zwart beeld, geen playknop, pauze of stopknop, niks ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TimmyV    posted on 23-02-2011 23:52
Stomme rappertjes die alleen maar over geweld, geld, hoertjes, sletjes, dure auto's etc. kunnen rappen zijn poep.
Let's go f*cking mental
TH3llC    posted on 23-02-2011 23:55
Poster: Tekhead
iemand een idee hoe het komt dat ik op youtube geen filmpjes kan afspelen ? Ik krijg alleen maar een zwart beeld, geen playknop, pauze of stopknop, niks ?

dit had ik gisteren heel de nacht! geen idee wat de reden was
edit: nu werkt het hier wel
User edit by TH3llC on 23-02-2011 @ 23:56:14 (11%)
Maikelxxl    posted on 24-02-2011 01:59
Poster: -FLoriZ-

die zin komt idd uit een steen track Winking my eye Maar kom op zeg Als hij kanker wilt roepen laat hem dan lekker maar ik vind die tracks gewoon masterlijk de beats en van alles Zoals spinal is ook goed.

Kijk als jij het niet mooi vind jammer dan maar ik vind het wel mooi en het heeft niks met kanker te maken.
TH3llC    posted on 24-02-2011 02:39
ieder zijn muzieksmaak..
ik persoonlijk vind het rot maar echt rot slecht..
jij vind het dan weer goed..
maar ik denk dat we op meerdere manieren van elkaar verschillen^^
Maikelxxl    posted on 24-02-2011 02:42
Poster: TH3llC
ieder zijn muzieksmaak..
ik persoonlijk vind het rot maar echt rot slecht..
jij vind het dan weer goed..
maar ik denk dat we op meerdere manieren van elkaar verschillen^^

Het hoor Rot te zijn het is kadaver Rap Ook zijn nummer echte Liefde?( als de link niet?werk :: http://www.youtube.com/watch?v=wCWfzYESfsI????????? )?

Nou die is geniaal
Maikelxxl    posted on 24-02-2011 02:43
Poster: T-to-the-J
Damn, gewoon elke avond in de vakantie al een migraine aanval gehad. Ik denk dat ik maar ga slapen. Tot morgen allemaal!

Moet je niet zoveel blowen he.

Geintje Dude Maar probeer eens 1 week zonder muziek dan heb je er minder last van .
TH3llC    posted on 24-02-2011 02:51
1 week zonder muziek??
ik zou mn eigen van kant maken na 1 dagCool
Ywe    posted on 24-02-2011 08:45

Ik wreef ook al een paar keer in mijn ogen...
User edit by Ywe on 24-02-2011 @ 08:46:22 (48%)
Maikelxxl    posted on 24-02-2011 08:47
Poster: TH3llC
1 week zonder muziek??
ik zou mn eigen van kant maken na 1 dagCool

Nou dat is toch ook wel overdreven
T-to-the-J    posted on 24-02-2011 09:01
Moet je niet zoveel blowen he.

Geintje Dude Maar probeer eens 1 week zonder muziek dan heb je er minder last van .

??n week zonder muziek, wat voor een fake DJ ben jij?! No joking, maar ??n week zonder muziek red ik niet, niet eens een paar uur.
Tekhead    posted on 24-02-2011 09:30
die zin komt idd uit een steen track Winking my eye Maar kom op zeg Als hij kanker wilt roepen laat hem dan lekker maar ik vind die tracks gewoon masterlijk de beats en van alles Zoals spinal is ook goed.

Kijk als jij het niet mooi vind jammer dan maar ik vind het wel mooi en het heeft niks met kanker te maken.

Wil jij nu eens eindelijk eens werk maken van je schrift hier, zoals gebruik van leestekens, ik krijg hoofdpijn van jouw teksten te moeten ontcijferen.

Als jij die teksten en muziek meesterlijk vind, tja dat zegt genoeg over je verstandelijk (on)vermogen. Dat ze maar wat gaan zingen in de bronx of zo, daar loopt het vol met van die idiote teeringlijders. Btw ik heb vannacht nog gedroomd over dat duo, ik trok de plee door en ze waren weg Cool
User edit by Tekhead on 24-02-2011 @ 09:36:59 (60%)
Tekhead    posted on 24-02-2011 10:06
Leuke verrassing, TNT kwam net een pioneer kalender afleveren, die Lead heeft opgestuurd, echt een mooie kalender met mooie foto's.
Bedankt Lead
User edit by Tekhead on 24-02-2011 @ 10:07:00 (3%)
venzi    posted on 24-02-2011 10:16

?
Noem je dat masterlijk? die beats zijn brak, amper tot gene melodielijn erin en zo kan ik wel even doorgaanHappy, laughing
ze kunnen alleen rappen (wat meer brak is) als ze flink veel drugs na binnen hebben jaWinking my eye anders nietHappy, laughing
in nederland zijn 2 fatsoenlijke NEDERLANDSE (nederland geboren) rappersHappy, laughing lange frans en baas-b , die teksten gaan tenminste ergens over en niet van kanker dit kanker dat ik neuk je moeder etc van steen/spinal , dat moet gewoon verboden wordenHappy, laughing
?
?
Tekhead    posted on 24-02-2011 10:18
Rap = Kak, die denken allemaal dat ze Eminem zijn zeker.
DaCompra    posted on 24-02-2011 10:25
Poster: venzi
?
Noem je dat masterlijk? die beats zijn brak, amper tot gene melodielijn erin en zo kan ik wel even doorgaanHappy, laughing
ze kunnen alleen rappen (wat meer brak is) als ze flink veel drugs na binnen hebben jaWinking my eye anders nietHappy, laughing
in nederland zijn 2 fatsoenlijke NEDERLANDSE (nederland geboren) rappersHappy, laughing lange frans en baas-b , die teksten gaan tenminste ergens over en niet van kanker dit kanker dat ik neuk je moeder etc van steen/spinal , dat moet gewoon verboden wordenHappy, laughing
?
?

Er is wel degelijk meer Hip Hop talent in Nederland aanwezig dan Lange Frans & Baas B (die overigens gestopt zijn volgensmij?)
Denk bijvoorbeeld aan de mannen van Opgezwolle, Jiggy Dj?, Winne, Pete Philly & Perquisite, ga zo maar door..
Het beeld van mensen bij Hiphop word zwaar verkracht door mensen als 'Spinal en Steen' of 'Keizer' etc. omdat hun rappen over niks, en alleen maar kanker gebruiken om hun teksten te versterken zegmaar, best jammer is dat..??
venzi    posted on 24-02-2011 10:26
oja, er zijn 2 zwarte rappertjes die ik kan waarderen, priester en winneHappy, laughing daar houdt het mee opHappy, laughing
zijn tenminste geen drugshonden en werken voor hun centen Happy, laughing
?
http://www.youtube.com/watch?v=4D7JfUtTbig
?
luister die maar eensHappy, laughing
?
gaat tenminste ergens overHappy, laughing
main    posted on 24-02-2011 11:06
Wil jij nu eens eindelijk eens werk maken van je schrift hier, zoals gebruik van leestekens, ik krijg hoofdpijn van jouw teksten te moeten ontcijferen.

Als jij die teksten en muziek meesterlijk vind, tja dat zegt genoeg over je verstandelijk (on)vermogen. Dat ze maar wat gaan zingen in de bronx of zo, daar loopt het vol met van die idiote teeringlijders. Btw ik heb vannacht nog gedroomd over dat duo, ik trok de plee door en ze waren weg Cool

+1 Cool
Maikelxxl    posted on 24-02-2011 11:54

Ieder zijn ding he Tekhead.

ik vind het ziekelijke tracks gewoon omdat hij zijn zieke gedachtes uit
en gewoon kadaver rap kan ik wel waarderen.

En ja me typefouten weet ik nu wel Was de controle aan te zetten.

113 Users online: 17 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 66.280
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.795