De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 23-03-2011 16:14
Poster: Sjoewe
Don't get me started?Cool

kzou niet durven Sjoewe Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
main    posted on 23-03-2011 16:20
http://www.facebook.com/pages/K-lect/203178953034868

artiesten account aangemaakt haha!
klik maar op vind ik leuk, dat vind ik namelijk leukSmile
Tekhead    posted on 23-03-2011 16:30
voila main weeral blij, met m'n vind ik leuk klikje Winking my eye
main    posted on 23-03-2011 16:31
zwaar blijCool
Bootstrap    posted on 23-03-2011 16:43
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
donkey    posted on 23-03-2011 17:04
wie kent dit nummer ?
http://www.youtube.com/watch?v=otzcF2GZBXY

edit: hoe krijg ik het zo, dat het filmpje op deze pagina zichtbaar is ?
(zoals op de vorige pagina van de late leeuw enkele keren te zien is)

edit: het nummer is :

Robyn - Indestructible (Laidback Luke Club Mix)

Maniax
User edit by donkey on 23-03-2011 @ 17:12:55 (100%)
Esmee    posted on 23-03-2011 18:41
Poster: bambamstudio
Als je tekst en een zangers kunt vinden, heb ik de studio om het op te nemen, je bent welkom!

Thnx! Als ik het ooit nodig heb weet ik je tevinden! Voor nu zijn mijn produceer 'kunsten'nog niet zo serieus hoor, dus dat hoeft niet Happy, laughing
Lucalicious    posted on 23-03-2011 18:59
Poster: Esmee
Iemand nog zin om een preview te checken van waar ik mee bezig ben?
http://soundcloud.com/dj-etack/royal-sound-3th-preview

sounding good esmee!
User edit by Lucalicious on 23-03-2011 @ 18:59:55 (3%)
Bjorn1419    posted on 23-03-2011 18:59
Iemand nog zin om een preview te checken van waar ik mee bezig ben?
http://soundcloud.com/dj-etack/royal-sound-3th-preview

je gaat zeker vooruit, maar verder snap ik niet dat je het al over een eventuele release durft te hebben. De kick en de clap klinken echt heel slecht vind ik, vooral bij de drukkere stukken vind ik het niet echt prettig om ernaar te luisteren. Verder moet er nog wel erg veel afgemixt worden, de white noise kan bijvoorbeeld nog heel wat eq werk gebruiken, en ik vind dat je hem wat teveel gebruikt. Verder is de arrangement top, vooral die korte 'bleepjes' voor de climax vind ik vet gedaan!Smile
-FLoriZ-    posted on 23-03-2011 19:06
Opbouwende kritiek is niet eerst alles spuien en daarna het goed proberen te maken hoor.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
maxmantz    posted on 23-03-2011 19:15
welke software?
Bjorn1419    posted on 23-03-2011 19:16
ze wilt toch kritiek hebben? De drums klinken gewoon niet goed. Verder heb ik het alleen over het afmixen, dus zoveel negatiefs is het nou ook weer niet. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, dat zal der meer helpen dan 1 of andere slijmerige reactie. Ik probeer ook helemaal nix goed te maken, maar noem ook de goede dingen die er wel degelijk zijn.?

main    posted on 23-03-2011 19:24
Poster: Bjorn1419
ze wilt toch kritiek hebben? De drums klinken gewoon niet goed. Verder heb ik het alleen over het afmixen, dus zoveel negatiefs is het nou ook weer niet. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, dat zal der meer helpen dan 1 of andere slijmerige reactie. Ik probeer ook helemaal nix goed te maken, maar noem ook de goede dingen die er wel degelijk zijn.?

+1

@esmee: eerlijk gezegd vind ik de sounds niet heel veel samenhang hebben, het geeft ook een beetje een leeg gevoel. misschien kun je proberen wat meer een drive in je nummer te maken, ik voel me nog niet echt gepusht om te dansen namelijk! ook de percussie is niet helemaal mijn style, de percussie staat voor mn gevoel erg hard en het geheel is daardoor erg druk. verder is het (zoals hierboven al gezegd) goed gearrangeerd, duidelijke opbouw, en hoor ik wat je wilt bereiken, maar het is er nog niet helemaal voor mij
-FLoriZ-    posted on 23-03-2011 19:26

Ik zeg alleen dat opbouwende kritiek niet gelijk met de deur in huis vallen is. Het komt een beetje bot over op deze manier.
Esmee    posted on 23-03-2011 19:33
Kijk zulke reacties heb ik wat aan.
Ik heb t nooit over een release gehad, daar begon roger over, ik zei alleen als t ooit zover komt dan zoek ik tegen die tijd wel een zanger(res).

Maar zo kan ik er iig verder mee Happy, laughing

@Main ik snap wat je bedoelt met je drive, dat heb ik er zelf ook bij... t lukt me alleen nog niet helemaal :P Of beter gezegd, helemaal niet Cool
Maikelxxl    posted on 23-03-2011 19:34
Poster: -FLoriZ-
Bij ons besloot de auto in Barcelona eerst niet te willen starten, na een reparatie bij garage Ramirez ( goed contact van de ANWB ) leek de auto het te doen, totdat ie in zuid-zuid-frankrijk besloot dat ie liever op 3 cilinders wilde lopen. Toen moesten we 3 dagen wachten op vervangend vervoer en de anwb vond het uiteraard heel vervelend ( wel buitelandservice maar op die weg mag de anwb niet komen blabla zelfde gelul als in Barca )maar ze konden niks doen. 3 dagen in een boerengat gezeten :')
Leuk detail is dat de auto 9 maanden na dato nog steeds niet gerepareerd is en dat de zorg van de ANWB is om te regelen. Ik zeg routemobiel.

Vandaag is de auto dan eindelijk bij de garage gesleept

de versnellingsbak moet totaal vervangen worden.

Pff rotwagen pas 3 maand in ons bezit
Bjorn1419    posted on 23-03-2011 19:35
Als ik mijn post teruglees snap ik wat je bedoelt, maar het was meer omdat ze al over een eventuele release aan het praten was als alles wat 'vetter' klonk. Nix tegen Esmee hoor, maar ik vind het zelf altijd lichtelijk irritant als mensen het al hebben over releases, als ze nog geen release waardig materiaal hebben. Zorg er eerst maar voor dat alles goed afgemixt is, en vetter klinkt. Zo makkelijk is het allemaal nietCool maar ik zal het de volgende keer iets subtieler vertellen!

Oeps, Esmee's reactie nog niet gelezen, maar je had het er volgens mij wel over 1 pagina terugCool
User edit by Bjorn1419 on 23-03-2011 @ 19:37:56 (23%)
Winston    posted on 23-03-2011 19:36
Shit Tekhead! Die linkjes zouden eigenlijk in een apart topic? in het Music Forum moeten....

Dag Esm?e, Cool lang niet gesproken .....
Tic Toc
main    posted on 23-03-2011 19:37
Kijk zulke reacties heb ik wat aan.
Ik heb t nooit over een release gehad, daar begon roger over, ik zei alleen als t ooit zover komt dan zoek ik tegen die tijd wel een zanger(res).

Maar zo kan ik er iig verder mee Happy, laughing

@Main ik snap wat je bedoelt met je drive, dat heb ik er zelf ook bij... t lukt me alleen nog niet helemaal :P Of beter gezegd, helemaal niet Cool

dingen zoals de swing in fl aanzetten helpt al heel erg, ook spelen met je pan en volumes werkt heel goed! laat t natuurlijk klinken en niet hakketakkeopdetelditkomtsowiesouiteencomputer.nl

edit: hierbij mag ik zeggen dat dit onderwerp ook bij bambam aan bod kwam Happy, laughing
User edit by main on 23-03-2011 @ 19:39:59 (13%)
-FLoriZ-    posted on 23-03-2011 19:39
Als ik mijn post teruglees snap ik wat je bedoelt, maar het was meer omdat ze al over een eventuele release aan het praten was als alles wat 'vetter' klonk. Nix tegen Esmee hoor, maar ik vind het zelf altijd lichtelijk irritant als mensen het al hebben over releases, als ze nog geen release waardig materiaal hebben. Zorg er eerst maar voor dat alles goed afgemixt is, en vetter klinkt. Zo makkelijk is het allemaal nietCool maar ik zal het de volgende keer iets subtieler vertellen!

Oeps, Esmee's reactie nog niet gelezen, maar je had het er volgens mij wel over 1 pagina terugCool

Ik bedoelde het ook niet lullig ofzo, maar meer als een soort tip omdat het naar mijn idee vaag overkwam Tongue
Tekhead    posted on 23-03-2011 19:42

Ik was het idd die het over een release had, je moet een produktie meermaals beluisteren en ze dan in verschillende categorien plaatsen en niet alleen in 1 categorie zoals de meeste. Als je het nummertje wil gebruiken op festivals en de grotere discotheken is dit nummer zeker niet volledig, als je het als hitparade plaatje wil uitbrengen, en je dus denkbeeldig tekst inplakt, is dit nummer bijna ok. Je moet het ruimer zien dan alleen maar de dancechart
Esmee    posted on 23-03-2011 19:54
Nou niet zo moeilijk doen allemaal, laten we het gezellig houden.Cool Ik heb zeker niet de illusie dat ik zomaar 1 2 3 een release binnen heb. Zeker niet zoals t nu nog klinkt hoor.
Maargoed. ik kom trouwens genoeg op beatport/dance-tunes tegen dat ik denk... hoe is dit ooit uitgebracht kunnen worden?
Nog meer commentaar? Dan neem ik dat mee Happy, laughing
maxmantz    posted on 23-03-2011 19:55
nog steeds de vraag welke software
Esmee    posted on 23-03-2011 20:00
Ableton ik had al gereageerd via soundcloud Winking my eye
maxmantz    posted on 23-03-2011 20:01
oke, thnx, had nog niet op souncloud gekeken

288 Users online: 74 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 28.770
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.506.771