Poster: Sjoewe
Don't get me started?
Poster: bambamstudio
Als je tekst en een zangers kunt vinden, heb ik de studio om het op te nemen, je bent welkom!
Poster: Esmee
Iemand nog zin om een preview te checken van waar ik mee bezig ben?
http://soundcloud.com/dj-etack/royal-sound-3th-preview
Iemand nog zin om een preview te checken van waar ik mee bezig ben?
http://soundcloud.com/dj-etack/royal-sound-3th-preview
Poster: Bjorn1419
ze wilt toch kritiek hebben? De drums klinken gewoon niet goed. Verder heb ik het alleen over het afmixen, dus zoveel negatiefs is het nou ook weer niet. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, dat zal der meer helpen dan 1 of andere slijmerige reactie. Ik probeer ook helemaal nix goed te maken, maar noem ook de goede dingen die er wel degelijk zijn.?
ze wilt toch kritiek hebben? De drums klinken gewoon niet goed. Verder heb ik het alleen over het afmixen, dus zoveel negatiefs is het nou ook weer niet. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, dat zal der meer helpen dan 1 of andere slijmerige reactie. Ik probeer ook helemaal nix goed te maken, maar noem ook de goede dingen die er wel degelijk zijn.?
Poster: -FLoriZ-
Bij ons besloot de auto in Barcelona eerst niet te willen starten, na een reparatie bij garage Ramirez ( goed contact van de ANWB ) leek de auto het te doen, totdat ie in zuid-zuid-frankrijk besloot dat ie liever op 3 cilinders wilde lopen. Toen moesten we 3 dagen wachten op vervangend vervoer en de anwb vond het uiteraard heel vervelend ( wel buitelandservice maar op die weg mag de anwb niet komen blabla zelfde gelul als in Barca )maar ze konden niks doen. 3 dagen in een boerengat gezeten :')
Leuk detail is dat de auto 9 maanden na dato nog steeds niet gerepareerd is en dat de zorg van de ANWB is om te regelen. Ik zeg routemobiel.
Kijk zulke reacties heb ik wat aan.
Ik heb t nooit over een release gehad, daar begon roger over, ik zei alleen als t ooit zover komt dan zoek ik tegen die tijd wel een zanger(res).
Maar zo kan ik er iig verder mee![]()
@Main ik snap wat je bedoelt met je drive, dat heb ik er zelf ook bij... t lukt me alleen nog niet helemaal :P Of beter gezegd, helemaal niet
Als ik mijn post teruglees snap ik wat je bedoelt, maar het was meer omdat ze al over een eventuele release aan het praten was als alles wat 'vetter' klonk. Nix tegen Esmee hoor, maar ik vind het zelf altijd lichtelijk irritant als mensen het al hebben over releases, als ze nog geen release waardig materiaal hebben. Zorg er eerst maar voor dat alles goed afgemixt is, en vetter klinkt. Zo makkelijk is het allemaal nietmaar ik zal het de volgende keer iets subtieler vertellen!
Oeps, Esmee's reactie nog niet gelezen, maar je had het er volgens mij wel over 1 pagina terug
Als ik mijn post teruglees snap ik wat je bedoelt, maar het was meer omdat ze al over een eventuele release aan het praten was als alles wat 'vetter' klonk. Nix tegen Esmee hoor, maar ik vind het zelf altijd lichtelijk irritant als mensen het al hebben over releases, als ze nog geen release waardig materiaal hebben. Zorg er eerst maar voor dat alles goed afgemixt is, en vetter klinkt. Zo makkelijk is het allemaal nietmaar ik zal het de volgende keer iets subtieler vertellen!
Oeps, Esmee's reactie nog niet gelezen, maar je had het er volgens mij wel over 1 pagina terug