Poster: TH3llC
zozo ben terug, mijn eerste week opleiding gehad bij defensie..
AFGEZIEN! ma viel goed mee^^
nog 13 weken te gaan :p
Poster: Tekhead
Goeienavond Stef Den BOEFFER, haha. In opleiding en bijna klaar voor naar Libie te gaan
Poster: iGrasmat
Nee dat is het niet, de toetsen zitten nog wel gewoon op z n plaats, het is echt alleen het quote teken.
haha, pas binnen een jaar (ten vroegste) kan ik op buitelandse missies gestuurd worden, hopelijk is het daar dan wat beter..
opleiding is echt wel zwaar, en dan heb ik serieus last aan mijn hielen door die bottine.. mja doorbijte het zijn maar 13 weken^^
ja idd leopoldsburg..
ik heb de nieuwe, die zijn gemaakt met speciaal leer die je niet moet inlopen (en dure!)
en je hebt 2 paar de heavy's en light's.
De heavy's vallen mee maar die zijn voor op terrein, de lights daarintegen.. om kapot te gaan van de pijn..
even doorbijten, het zal na een tijd wel minderen^^
maar het valt echt goed mee, we hebben een goed kader ze zijn streng maar rechtvaardig, ze buigen de belachelijke regeltjes om praktische redenen enzo en mijn peleton is echt super!
Poster: Kevinova
Dus shift + ' wil geen ' maken bij jou? En krijg je ? of `? Doe dan eens ctrl + shift en probeer het dan nog eens
Bij mij wil trouwens de e heel vaak niet meer doen... Behalve bij harder erop drukken.
Poster: iGrasmat
pas na 20x of meer drukken krijg ik ineens twee ''''
Poster: Tekhead
Ghhhhheeeeeeeeeeef ACHT, Perotten LLLLINKSSS mARSH, ik vind het een mooie tijd geweest, blij dat ik dat nog meegemaakt heb.
Poster: niiicola
Dat betekent dus dat of je shift knop, of je ' knop kapot is..
Poster: Boyd
Wie wil mij nog even supporten met een draaiplaats op beachrockers en heavenly outdoor?
http://www.beachrockers.nl/dj_contest/stem/357
Alvast bedankt
Als iemand nog een stem nodig heeft, ik doe graag wat terug!