Poster: bambamstudio
Klein beetje spam: Als je een mooie limited edition Reloop HP wilt winnen, check ff dj2dj.nl (tell all your friends!!)
Poster: TimmyV
Dan wordt dit toch misschien onze volgende mixer. De knoppen zien er alleen behoorlijk plastic uit...dan bedoel ik de zilveren. De effecten banken lijken me echt genieten.
Poster: danielvds
Heb je hem al aan de praat gekregen? Zit te twijfelen om deze geluidskaart te kopen.. Lijkt me wel een top dingMeeste producties doen we in de studio, maar voor thuis is dit wel een prima ding denk ik wel?
Poster: Lucalicious
geen idee, hij csash de ene keer weer, dan pakt de computer hem niet, en hij ziet m niet als geluidskaart ofzo. maar goed, ik zal wel iets fout doen.
Poster: MrQreeny
Zitten lekkere tussen hoor!
Als we dan toch aan t spammen zijn:
Ti?sto ft. Hardwell vs Chuckie & Ambush - Move It To Zero 76 (Mr Qreeny's Mash Up)
Poster: Estacy
die knoppen zijn ook plastic. echter hoge kwaliteit plastic waarbij niet na veel gebruik het profiel wegslijt zoals bij rubberen knoppen.
Poster:?Yorick
Heerlijk in Oostenrijk, wie komt er op de koffie in Kirchberg?
Poster: MrQreeny
Zitten lekkere tussen hoor!
Als we dan toch aan t spammen zijn:
Ti?sto ft. Hardwell vs Chuckie & Ambush - Move It To Zero 76 (Mr Qreeny's Mash Up)
Poster: donkey
voor de ge?nteresseerden:
liveset van chuckie op Sensation Belgium van afgelopen zaterdag
Poster: bambamstudio
Mac of PC? als het PC is, check of de FireWire kaart die in je computer zit een TI (Texas Instruments) chipset heeft, Allen andere geven vaak problemen.
Poster: TimmyV
Ja i know, maar er staat geen Pioneer op he. Dus zoals ik al zei...ik krijg het knap lastig
Poster: Lucalicious
oh oke, dus dan moet ik m openschroeven. ik heb trouwens ff gezocht, grote kans dat er een ricoh kaart in zit, want die gebruikt dell meestal. is dat dan een probleem?