Poster: T-to-the-J
Ik heb besloten om ook Hardstyle te gaan draaien, maar voordat ik het zonder bpm kan, wil ik het eerst oefenen met.?
Nu is het punt dat ik geen counters heb, dus werk ik met de pitch methode. Bij house is het ongeveer 0,8% per BPM. Hoe kan je uitrekenen hoeveel dat bij Hardstyle is? Alvast bedankt
Poster: T-to-the-J1.4% ongeveer.
Ik heb geen counters, dus kan ik ze ook niet gebruiken, maar ik vroeg me af hoeveel % pitch het is..
Poster: T-to-the-J
Oke bedankt!
Poster: -FLoriZ-
1.4% ongeveer.
Poster: Estacy
die Ecler Evo 4 zou een goede deal zijn als ie 1400 euro was. en nu is ie 650.... meteen kopen niet twijfelen. Ecler heeft een geluidskwaliteit waar menig merk U tegen zegt, en de bouwkwaliteit staat gelijk dan niet hoger dan A&H. faders zijn op elk model eigen ontwikkelde PRO faders die ff 4 miljoen keer op en neer kunnen voor ze mankementen beginnen te vertonen. das echt veel. EQ is ook erg goed, al moet je wel wennen aan de ietwat wijde mid-EQ. als je er aan gewent bent wil je overigens niks anders. de level meting is ook erg goed, als je je tracks op 0dB hebt op je kanaal, dan zal ie ook 0dB op je master zijn. veel andere merken hebben dit niet. en de 2!! effecten banken op de Ecler zijn gewoon top. vergelijkbaar met de DJM 800 al niet beter. en ie heeft MIDI!
Poster: venzi
nog altijd veel geld voor mixertje, voor mijn doen dan:')
Poster: Lucalicious
ik had vandaag een tc electronic desktop konnekt 6 gekocht, maar ik krijg dat ding verdomme niet aan de praat....
Poster: -FLoriZ-
@mr; even lezen.
Hs = 145-155bpm, dus we pakken even de 150. 150/2 = 75.
Anything after 140 BPM can be reversed. Songs that are 140 BPM are also 70 BPM.
Duss. 150 valt onder 70-80bpm.
70-80 BPM Range
1.4% = 1 BPM
2.9% = 2 BPM (2.6% = 2 BPM after 75 BPM)
4.2% = 3 BPM (4.0% after 75 BPM, 3.8% after 79 BPM)
5.7% = 4 BPM (5.1% after 77 BPM)
7.1% = 5 BPM (6.7% after 74 BPM, 6.3% after 79 BPM)
Lezen is ook zo moeilijk tegenwoordig.
Poster: Stefjuuh
Heel zooitje mashups op soundcloud gezet: Klik
Draaien, downloaden, spreaden.. Doe wat je wil, als je mn naam maar laat staan!