De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 11-03-2011 09:59
Tnkx Ash. En zet hem op.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Estacy    posted on 11-03-2011 12:49
Poster: feestbeest
Ik heb hem zelf ook en ik heb 1 nadeel, na een vrij lange periode(4 ? 5 ?uur) non stop ophebben gaat hij wat knellen(Bij lange trein reizen ect.).
Ik heb hem ook altijd op als ik krantenloop zelfs met regen, en nog helemaal geen mankementen ofzo.
Ik heb het gevoel dat hij nog wel een paar jaartje mee gaat!

Je moet je wel bedenken dat het een DJ koptelefoon is. en dat doet ie geweldig. Is bij erg veel DJ hoofdtelefoons, dat ze beginnen te knellen na een tijdje. als ze dat niet zouden doen, dan zouden ze waarschijnlijk erg groot worden om toch nog te isoleren.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TH3llC    posted on 11-03-2011 14:58
en WEERAL eens een natuurramp gebeurt..
Muis    posted on 11-03-2011 15:17
Poster: Ashley
Dope! Gefeliciteerd!

Ik heb gister te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor de eindronde van de contest die boekingskantoor Essential Artists heeft opgezet! moet volgende week vrijdag een setje draaien in club bungalow 8 in amsterdam en als ik win mag ik op een aantal sexy motherfucker feesten staan!
 ?

Ik heb het al gelezen, moest gisteren gig draaien met Delavida samen! Die staat ook in de finale! Toch wens ik ook jou heel veel succes!
djmathijs    posted on 11-03-2011 16:26
Weet iemand leuke tijdschriften die producer gerelateerd zijn?
Xtremer    posted on 11-03-2011 17:07
Portfolio testdesign 2 vandaag afgemaakt. Bekijk het hier en laat even weten wat je ervan vindtSmile. Twitter voeg ik er nog aan toe (denk ik)...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
danielvds    posted on 11-03-2011 17:39
Poster: Ashley
Dope! Gefeliciteerd!

Ik heb gister te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor de eindronde van de contest die boekingskantoor Essential Artists heeft opgezet! moet volgende week vrijdag een setje draaien in club bungalow 8 in amsterdam en als ik win mag ik op een aantal sexy motherfucker feesten staan!

Gefeliciteerd! Een paar bekende van me staan ook in de finale! Waarschijnlijk kom ik ook even kijkenHappy, laughing
Visionair Records | Daniel Danté
Ashley    posted on 11-03-2011 19:36
@ daniel en muis, ok dan! nice! Happy, laughing wordt pittig i guess.. staan een paar namen in de finale die toch al aardig wat hebben bereikt. nja, gewoon me ding doen!
Maar wat nou als het lukt, mama?
danielvds    posted on 11-03-2011 20:07
Precies, gewoon je ding doenWinking my eye Jay Mocio, Delavida en Sven Waves ken ik via Visionair Records. Hele toffe gasten!
Visionair Records | Daniel Danté
Ashley    posted on 11-03-2011 22:46
Poster: danielvds
Precies, gewoon je ding doenWinking my eye Jay Mocio, Delavida en Sven Waves ken ik via Visionair Records. Hele toffe gasten!

ik heb ook weleens contact met jeroen ja! de andere 2 ken ik niet Happy, laughing
zou tof zijn als je langs komt!
Maar wat nou als het lukt, mama?
timmy90    posted on 11-03-2011 23:13
tis hier een tijdje geleden...
heb ook geziendat ik te laat ben voor de contest Unhappy

heb het h??l druk met werk, draaien, trainen voor de triatlon...

en heb van vandaag mijn nieuwe auto...
Crazy    posted on 11-03-2011 23:22
Wat voor auto heb je gehaald?
timmy90    posted on 11-03-2011 23:40
opel astra break, zwart metallic,full option
Tekhead    posted on 12-03-2011 00:37
God, die afschuwelijke beelden van de Tsunami en aardbeving in Japan, gruwel als je zoiets persoonlijk mee maakt.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Crazy    posted on 12-03-2011 00:54
Inderdaad heel erg, stiekem ben ik ook wel blij dat we daar hier niet mee te maken hebbenCool
Tekhead    posted on 12-03-2011 00:59
daar hier crazy Cool?waar dan ? haha LOL.

In Japan zijn ze al wel iets gewoon uiteraard, maar een beving met 8.9 op de schaal is verschrikkelijk krachtig, is de hoogste quotering die ik mij kan herinneren. Had die tsunami achterwege gebleven had er niet zoveel aan de hand geweest, zo zien we maar weer hoe verwoestend water kan zijn.
Crazy    posted on 12-03-2011 01:00
Met daar bedoel ik die bevingen, tsunami('s) etc. En hier, rond Nederland, Belgie etc.
-FLoriZ-    posted on 12-03-2011 01:03
Ik ben 't eigenlijk goed zat ook maar de geringste tijd aan die rampen te besteden, het zijn er zoveel tegenwoordig.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 12-03-2011 01:34
Poster: Crazy
Met daar bedoel ik die bevingen, tsunami('s) etc. En hier, rond Nederland, Belgie etc.

Ha, dat wist ik wel, vond je manier hoe je het verwoorde gewoon grappig, daarom dat ik die onnozele opmerking maakte Winking my eye

Poster: -FLoriZ-
Ik ben 't eigenlijk goed zat ook maar de geringste tijd aan die rampen te besteden, het zijn er zoveel tegenwoordig.

Wie niet eigenlijk, oorlogen, aanslagen, volksopstanden, aardbevingen, tsunami's, olierampen op?zee,... hoe lang gaan ze de natuur nog uitdagen ??
Crazy    posted on 12-03-2011 01:47
Ik denk tot de mensheid het eindelijk leert, dat is nooit, dus tot we uitgeroeit zijnCool
Tekhead    posted on 12-03-2011 01:53
En met die snelle bevolkingstoename op onze planeet, zal de mens zichzelf wel uitroeien, als de natuur ons niet voor is.

De mens is het enige specie die zich niet wil aanpassen aan de natuur.
Tekhead    posted on 12-03-2011 02:07
Dit is gieren !

' target='_blank'>
TH3llC    posted on 12-03-2011 11:57
Cool
Ywe    posted on 12-03-2011 12:36
Poster: Crazy

Japanners verklaren ons voor gek dat we onder de zeespiegel wonen (nou zit ik bij de hondsrug EN 3 hoog dus geen natte dj gear bij dijkdoorbraak)

Maar volgens mij zitten we inderdaad hier ecologisch & geografisch best goed...

En dan zeuren over beetje regen, sneu eigenlijk *schaam*
-FLoriZ-    posted on 12-03-2011 12:41
Laat het maar overstromen hoor, ik zit hier toch veilig. *Denkt aan iemand in muiderberg*
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

198 Users online: 11 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 49.363
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.527.364

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use