Poster: feestbeest
Ik heb hem zelf ook en ik heb 1 nadeel, na een vrij lange periode(4 ? 5 ?uur) non stop ophebben gaat hij wat knellen(Bij lange trein reizen ect.).
Ik heb hem ook altijd op als ik krantenloop zelfs met regen, en nog helemaal geen mankementen ofzo.
Ik heb het gevoel dat hij nog wel een paar jaartje mee gaat!
Poster: Ashley?
Dope! Gefeliciteerd!
Ik heb gister te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor de eindronde van de contest die boekingskantoor Essential Artists heeft opgezet! moet volgende week vrijdag een setje draaien in club bungalow 8 in amsterdam en als ik win mag ik op een aantal sexy motherfucker feesten staan!
Poster: Ashley
Dope! Gefeliciteerd!
Ik heb gister te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor de eindronde van de contest die boekingskantoor Essential Artists heeft opgezet! moet volgende week vrijdag een setje draaien in club bungalow 8 in amsterdam en als ik win mag ik op een aantal sexy motherfucker feesten staan!
Poster: danielvds
Precies, gewoon je ding doenJay Mocio, Delavida en Sven Waves ken ik via Visionair Records. Hele toffe gasten!
Poster: Crazy
Met daar bedoel ik die bevingen, tsunami('s) etc. En hier, rond Nederland, Belgie etc.
Poster: -FLoriZ-
Ik ben 't eigenlijk goed zat ook maar de geringste tijd aan die rampen te besteden, het zijn er zoveel tegenwoordig.
Poster: Crazy
Met daar bedoel ik die bevingen, tsunami('s) etc. En hier, rond Nederland, Belgie etc.