De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 09-03-2011 22:27
Poster: main
hehe, DREUNDREUNDREUN

dit vond ik via google: http://www.zaptunes.com/free-download/K+lect

iemand enig idee hoe mensen dit voor elkaar krijgen? gezien ik hier echt niks mee te maken heb..

Geen idee, maar zou eens een mailtje sturen naar google, mss kunnen zij jou wel helpen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Xurion    posted on 09-03-2011 22:56
Raar dat je tracks zomaar gekopieert worden he...
Sjoewe    posted on 10-03-2011 08:04
hehe, DREUNDREUNDREUN

dit vond ik via google: http://www.zaptunes.com/free-download/K+lect

iemand enig idee hoe mensen dit voor elkaar krijgen? gezien ik hier echt niks mee te maken heb..

Tis gewoon een soort indexeerprogramma van mp3's die je op internet tegenkomt, en als je dan iets wil 'gratis' downloaden 'hoef je alleen even deze plugin te installeren'.?

Geen aandacht aan besteden
main    posted on 10-03-2011 08:10
Poster: Sjoewe
Tis gewoon een soort indexeerprogramma van mp3's die je op internet tegenkomt, en als je dan iets wil 'gratis' downloaden 'hoef je alleen even deze plugin te installeren'.?

Geen aandacht aan besteden

t bizarre is dat de final master versie er bij zit, die alleen gedeeld is via dropbox... en (helaas denk ik nu) ook via hyves..
TimmyV    posted on 10-03-2011 08:37
Ecler EVO 4 voor ?643,- bij bax.
Let's go f*cking mental
Sandr    posted on 10-03-2011 15:09
Ja zijn redelijke knalles.. heb mezelf 2 Adam A5 monitors aangeschaft... Totaalprijs voor dit grapje: 230 euro!!
Play that funky music white boy....
Estacy    posted on 10-03-2011 15:15
230 voor een paar AdamsConfused?? nondeknetter...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DjVictorF    posted on 10-03-2011 15:53
Me koptelefoon (Denon DN-HP700) is onderhand al 2,5 jaar oud en ik weet niet meer hoe lang die nog te leven heeft.. Maar mijn vraag is dus, wat voor koptelefoon kan ik het beste nemen? Budget is tot 180 euro, maar graag minder natuurlijk!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
main    posted on 10-03-2011 15:56
dezelfde nog een keerCool haha, hier ook een hp 700.
misschien voor een hp 1000 gaan of een allen en heath !
DjVictorF    posted on 10-03-2011 15:58
dezelfde nog een keerCool haha, hier ook een hp 700.
misschien voor een hp 1000 gaan of een allen en heath !

Ja zat ik ook aan te denken! Is namelijk wel een fijne koptelefoon! Maar ik zit er misschien aan te denken een HD-25 te halen, omdat ik daar zo veel goeds over hoord heb. Alleen wil ik die eerst nog even testen.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Estacy    posted on 10-03-2011 16:10
Technics RP-DJ 1210 all the way. super degelijk, kei mooi geluid, spatwaterdicht, ook nog es machtig handig met die scharnieren, ideaal apparaat.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Xtremer    posted on 10-03-2011 16:17
Vanavond de eerste test doen met Rekordbox link en m'n CDJ-2000's. Gebruik m'n oude router nu als switch aangezien draadloos via de nieuwe router net zo snel is als bedraad.

Was wel een grappig moment dat Lead tegen me zei tijdens de DDJ-T1 tour: 'nou ik had laatst toch een sukkel aan de telefoon, die probeerde z'n CDJ's op een router met internet aan te sluiten'... Uhhh Jeroen, dat was ik.. Oh was jij dat!Cool

Verveel me trouwens de **** op m'n stage, heb vandaag al 42 overvliegende vliegtuigen geteld #fail
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Tekhead    posted on 10-03-2011 18:07
Poster: Estacy
Technics RP-DJ 1210 all the way. super degelijk, kei mooi geluid, spatwaterdicht, ook nog es machtig handig met die scharnieren, ideaal apparaat.

Geloof dat hier iemand zo eentje verkoopt. Search ff gebruiken.
Limb-Girdle    posted on 10-03-2011 19:18
Zo net 7 kaarten besteld voor Concert At Sea, wie gaan er nog meer dit jaar? Happy, laughing
-FLoriZ-    posted on 10-03-2011 20:07
Zoo. Net hadden we nog even lekker veel zin in een bruggerfeestje, totdat de afdelingsleider van die koters naar ons toe kwam en zei dat wij heel andere muziek moesten doen en anders weg konden gaan. Nu nog 1 uur wachten om te beginnen maar ik heb er nu al geen zin meer in.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
feestbeest    posted on 10-03-2011 20:15
Poster: Estacy

Ik heb hem zelf ook en ik heb 1 nadeel, na een vrij lange periode(4 ? 5 ?uur) non stop ophebben gaat hij wat knellen(Bij lange trein reizen ect.).
Ik heb hem ook altijd op als ik krantenloop zelfs met regen, en nog helemaal geen mankementen ofzo.
Ik heb het gevoel dat hij nog wel een paar jaartje mee gaat!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 10-03-2011 21:19
Poster: -FLoriZ-
Zoo. Net hadden we nog even lekker veel zin in een bruggerfeestje, totdat de afdelingsleider van die koters naar ons toe kwam en zei dat wij heel andere muziek moesten doen en anders weg konden gaan. Nu nog 1 uur wachten om te beginnen maar ik heb er nu al geen zin meer in.

Hoe?!?Je bent nog niet begonnen en je moet al andere muziek draaien Cool?
Welke muziek was of wilde je draaien, en welke muziek moet je van die leider dan draaien, en hoe oud zijn die koters en die leider dan ?
Wat een gedoe soms toch he ?
Limb-Girdle    posted on 10-03-2011 22:26
Poster: Tekhead
Hoe?!?Je bent nog niet begonnen en je moet al andere muziek draaien Cool
Welke muziek was of wilde je draaien, en welke muziek moet je van die leider dan draaien, en hoe oud zijn die koters en die leider dan ?
Wat een gedoe soms toch he ?

Waarschijnlijk bedoelt hij dat er al andere mensen waren die voor hem draaiden, en dat hij ze moet opvolgen door andere muziek te draaien..

Inderdaad, soms vraag je je af waar deze mensen zich mee bemoeien. Cool
Tekhead    posted on 10-03-2011 23:38
' target='_blank'>

Gieren hoor jongens, is wel in Antwerps dialect, maar voor de meeste verstaanbaar (is niet heel plat Antwerps)
-FLoriZ-    posted on 11-03-2011 00:05
Nee, het was 'n bruggerfeest op onze school. En de afdelingsleider van die bruggers wilde eigenlijk allereerst niet dart wij gingen draaien daar, maar Thomas's goede woorden over ons hebben haar toch nog kunnen overhalen. Maar toen we klaar waren met eten werd ze ineens best boos op iemand die achter de cdj's (mk3's en Dateq XTC =D)die omdat er al mensen voor de deur stonden maar even 'de grote groene knop'? in had gedrukt omdat ze dat slechte muziek vond ofzo, en dat was vooral wat wij bij ons hadden en omdat ze ineens zo uitviel had ik echt zoiets van 'WTF straks 1 fout van ons en ze jaagt ons gelijk weg'? dus wij waren een beetje huiverig. Maar samen met Nicola toch nog wonder boven wonder ze in beweging gekregen en dat ging dus wel lekker. Alleen nog steeds niet klaar met afbouwen dus dar morgen weer mee verder haha.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MaximDJ    posted on 11-03-2011 08:47
Ik had gezegd:
Prima, dan gaan we toch weg.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
LilQuint    posted on 11-03-2011 09:37
Nice Happy, laughing!
Kom er net achter dat we Dancetv (HD) aan kunnen :D!
Toen straks Afrojack, nu Robbie Rivera op Wish outdoor :D!
Ik heb nieuwe tv verslaving denk ik?
Dolivieira    posted on 11-03-2011 09:51
Er worden 2 nummers van mij en mijn producer en DJ maat Andrew uitgebracht op Kushtee Records. Wou ik?even met jullie delen.?
?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 11-03-2011 09:56
Poster: MaximDJ
Ik had gezegd:
Prima, dan gaan we toch weg.

idd, ik wss ook.
Poster: LilQuint
Nice Happy, laughing!
Kom er net achter dat we Dancetv (HD) aan kunnen :D!
Toen straks Afrojack, nu Robbie Rivera op Wish outdoor :D!
Ik heb nieuwe tv verslaving denk ik?

heb ik ook, maar is bijna altijd hetzelfde dat je terug ziet, elke dag en af en toe, eens een nieuw gigje.
Poster: Dolivieira
Er worden 2 nummers van mij en mijn producer en DJ maat Andrew uitgebracht op Kushtee Records. Wou ik?even met jullie delen.?
?

cool, ergens site voor deze voo te beluisteren.
Ashley    posted on 11-03-2011 09:56
Poster: Dolivieira

Dope! Gefeliciteerd!

Ik heb gister te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor de eindronde van de contest die boekingskantoor Essential Artists heeft opgezet! moet volgende week vrijdag een setje draaien in club bungalow 8 in amsterdam en als ik win mag ik op een aantal sexy motherfucker feesten staan!
Maar wat nou als het lukt, mama?

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

288 Users online: 74 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 28.767
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.506.768

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use