Poster: main
hehe, DREUNDREUNDREUN
dit vond ik via google: http://www.zaptunes.com/free-download/K+lect
iemand enig idee hoe mensen dit voor elkaar krijgen? gezien ik hier echt niks mee te maken heb..
hehe, DREUNDREUNDREUN
dit vond ik via google: http://www.zaptunes.com/free-download/K+lect
iemand enig idee hoe mensen dit voor elkaar krijgen? gezien ik hier echt niks mee te maken heb..
Poster: Sjoewe
Tis gewoon een soort indexeerprogramma van mp3's die je op internet tegenkomt, en als je dan iets wil 'gratis' downloaden 'hoef je alleen even deze plugin te installeren'.?
Geen aandacht aan besteden
dezelfde nog een keerhaha, hier ook een hp 700.
misschien voor een hp 1000 gaan of een allen en heath !
Poster: Estacy
Technics RP-DJ 1210 all the way. super degelijk, kei mooi geluid, spatwaterdicht, ook nog es machtig handig met die scharnieren, ideaal apparaat.
Poster: Estacy
Technics RP-DJ 1210 all the way. super degelijk, kei mooi geluid, spatwaterdicht, ook nog es machtig handig met die scharnieren, ideaal apparaat.
Poster: -FLoriZ-
Zoo. Net hadden we nog even lekker veel zin in een bruggerfeestje, totdat de afdelingsleider van die koters naar ons toe kwam en zei dat wij heel andere muziek moesten doen en anders weg konden gaan. Nu nog 1 uur wachten om te beginnen maar ik heb er nu al geen zin meer in.
Poster: Tekhead
Hoe?!?Je bent nog niet begonnen en je moet al andere muziek draaien![]()
Welke muziek was of wilde je draaien, en welke muziek moet je van die leider dan draaien, en hoe oud zijn die koters en die leider dan ?
Wat een gedoe soms toch he ?
Poster: MaximDJ
Ik had gezegd:
Prima, dan gaan we toch weg.
Poster: LilQuint
Nice!
Kom er net achter dat we Dancetv (HD) aan kunnen :D!
Toen straks Afrojack, nu Robbie Rivera op Wish outdoor :D!
Ik heb nieuwe tv verslaving denk ik?
Poster: Dolivieira
Er worden 2 nummers van mij en mijn producer en DJ maat Andrew uitgebracht op Kushtee Records. Wou ik?even met jullie delen.?
?
Poster: Dolivieira
Er worden 2 nummers van mij en mijn producer en DJ maat Andrew uitgebracht op Kushtee Records. Wou ik?even met jullie delen.?