Poster: Roov
Dat dacht ik al toen je je eerste berichten plaatste op DJR
Poster: main
luuk en ik kunnen waarschijnlijk zaterdag, ik bel victor zo eventjes om t rond te maken
Super! Jij hebt mijn nummer ook toch?
Zo niet, PM me even!
Poster: Ashley
yeaaaayyyy eerste booking request voor een techno feestje binnen, techno techno, 9 juli in de kelder in amersfoort !
Wat niet? Dat luuk en ik komen?
Wat niet? Dat luuk en ik komen?
Ja, blijkbaar hebben we de vorige keer een te goede indruk achtergelaten dat ze niemand anders meer willen als ons...?
Poster: DjVictorF
Ja.. Ze willen dat ik en Rover komen draaien omdat ze het de vorige keer zo goed vonden.. Ligt niet aan jullie hoor! Heb namelijk niet eens gezegt wie de vervangers eventueel zouden zijn. Maar ze kennen ons ofzo, dus willen ze ons graag gewoon houden voor de zaterdag.
Poster: Ashley
yeaaaayyyy eerste booking request voor een techno feestje binnen, techno techno, 9 juli in de kelder in amersfoort !
Poster: Lucalicious
moeten wij nou komen draaien of niet? :P
Nee, het hoeft niet meer. We moeten het dus toch zelf gaan doen.. Sorry jongens!
Nee, het hoeft niet meer. We moeten het dus toch zelf gaan doen.. Sorry jongens!
Ja dankjewel! Ik had het graag aan jullie gegeven, maarja.. Mag dus helaas niet.
Poster: T-to-the-J
Kan je het niet opzetten, daarna hockey'en en dan snel douchen(anders stink je zo, laat geen goede indruk achter) en daarheen?
Dat dacht ik al toen je je eerste berichten plaatste op DJR
Poster: Maikelxxl
Haha dan ben ik dan een fooraap. en me neef heeft het liever niet dat ik hier zijn naam neerzet excuses.