De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 07-03-2011 22:22
Hela, wat zeg jij nu ?? Opvouwbare scooter, bij ons noemen ze een scooter meestal Booster, dat ken ik, maar heb nog nooit een opvouwbare Booster gezien.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 07-03-2011 22:49
een booster is eigelijk een model van MBK dacht ik^^

juist wat aan de motor gewerkt van de mg, alle kleppe geregelt, carter eraf gedaan en alles gecontroleert en de kleppendeksels gespoten
Tekhead    posted on 07-03-2011 23:05
In Antwerpen is de naam booster?de benaming voor van die opgefokte en opgesmukte scooters.

btw, van wie is die MG eigenlijk Stef ?
Maikelxxl    posted on 07-03-2011 23:30
Poster: Tekhead
Hela, wat zeg jij nu ?? Opvouwbare scooter, bij ons noemen ze een scooter meestal Booster, dat ken ik, maar heb nog nooit een opvouwbare Booster gezien.

Scoot is de bedoeling van een scootmobiel :P

Dat zijn mijn kindjes de vorige heb ik met pijn in me hart verkocht.

Komt volgende maand een nieuwe wie nog xtremer word.
Tekhead    posted on 08-03-2011 00:05
waarom heb je ze dan verkocht ? Omdat je nog extremer wilt gaan ?
TH3llC    posted on 08-03-2011 00:55

btw, van wie is die MG eigenlijk Stef ?

van iemand die mn schoonvader en ik ondertussen ook goed kennen.
hij heeft een paar bedrijven en v??l geld dus kan hij zo'n hobby uitoefenen en er geld in pompen^^
en een beetje van mij en mn schoonvader^^
hij zei iedereen die er aan werkt is een beetje eigenaar :p
en we mogen er mee rijden..
heb zelf nog niet op het circuit gereden maar hij stelde het voor maar ik twijfel nog,
het is niet dat ik het niet wil ofzo (zou niet liever willen!) maar of het verantwoord is?
in mettet op 27 maart is een trackday dus wie weet^^ als het niet te druk is en er wordt volwassen gereden wil ik het zeker eens doen! maar als er te veel gekken op rijden ga ik het echt niet doen.. als ik een autotje van +-100.000? in de muur rij omdat er zo'n gek me uit de bocht rijdt.. dat heb ik er nu ook niet voor over..
dus we zien wel^^ kijk er wel naar uit of ik nu kan rijden of niet, zo'n weekendje is altijd fijn!
Winston    posted on 08-03-2011 12:03
Wie weet hoe ik weer de nederlandse en de engelse topics tegelijk zie op de mainpage?
Tic Toc
Tekhead    posted on 08-03-2011 12:05
is dat niet iets dat je kan instellen in je profiel winston ?
Awave    posted on 08-03-2011 12:08
Boven het Add Topic knopje aan de bovenkant van de pagina zie je 3 vlaggetjes.
1x Raden welke de combiknop is Happy, laughing
TripleSpin    posted on 08-03-2011 13:49
Sodeju wat een avond gisteren in Haaren. Op het einde gewoon kippenvel van de mensen die brabant uit volle borst mee zongen.

Maar het eerste wat toch op viel het leuke speelgoed wat ik tegen kwam in de booth.

'kwijl modus aan'
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=152072508187480&set=a.119442024783862.16795.100001541945580

'kwijl modus uit'

Zou iemand dit voor mij in een link kunnen veranderen. Geen flauw idee hoe dit op ipad moet.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
TH3llC    posted on 08-03-2011 14:27
Poster: TripleSpin

'kwijl modus aan'
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=152072508187480&set=a.119442024783862.16795.100001541945580

'kwijl modus uit'

Zou iemand dit voor mij in een link kunnen veranderen. Geen flauw idee hoe dit op ipad moet.

met linkje
Crazy    posted on 08-03-2011 15:40
Foto is niet te zien zonder Facebook account... En aangezien ik een hekel heb aan hyves, facebook en dat soort onzin zal ik niet kwijlen...
Estacy    posted on 08-03-2011 15:51
Poster: Xtremer

Wat vinden jullie?

Super strak gemixt! Ik vond dat je de effects juist wel goed gebruikte, heel subtiel en af en toe, niet zoals sommige mafkezen die elke 10 sec een roll of filter aanzetten.
Wat ik overigens wel jammer vindt, is dat Hardstyle zo saai gemixt wordt door eigenlijk iedere Hardstyle DJ. Zelfs die grote namen. Nou leent hardstyle zich niet zo voor 3 decks maf hardstyle mixen, maar ik zou het wel mooi vinden als iemand dat eens zou proberen! die quantization feature moet ook gebruikt worden en leent zich uitstekend voor het betere mixwerk. Nou zie ik ook nooit 3 cd spelers op hardstyle feesten? Zelfs niet op Qlimax (hoeverre dat live gemixt word?)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Estacy    posted on 08-03-2011 16:10
Nou ga ik toch dubbelposten, want hoezo zijn de Ecler Evo 5, 4 en Nuo 4.0 opeens zo spotgoedkoop bij onze vrienden in Goes? Ik heb moeite om te geloven dat dit de bedoeling is.... een Evo 5 voor 900 euries? een snelle check bij andere winkels laat zien dat die nog wel de oude prijzen hebben....
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Maikelxxl    posted on 08-03-2011 17:35
waarom heb je ze dan verkocht ? Omdat je nog extremer wilt gaan ?

Ja een leuk geluidsinstallatie setje kom er in.

Zoals gewoonlijk de neon en de l.e.d verlichting.

Stoelverwarming wil ik er ook nog op.. het moet iets zijn van wat de mensen denken ow die is te geak.
TH3llC    posted on 08-03-2011 18:22
dat is idd een gat in de markt..
en wat vraag je voor zo'n ding?
User edit by TH3llC on 08-03-2011 @ 18:44:01 (100%)
main    posted on 08-03-2011 18:33
geluidsset op een scoot? da's nog erger dan een sjon met muziek aan op zn telefoon..

verwarming? neon? led? kerel, het is geen auto..
Yorick    posted on 08-03-2011 18:39
Vanavond draaien in Alverna,
Wie komt er?
Maikelxxl    posted on 08-03-2011 19:05
Poster: main
geluidsset op een scoot? da's nog erger dan een sjon met muziek aan op zn telefoon..

verwarming? neon? led? kerel, het is geen auto..

Nee maar moet het dan op een gehandicapte voertuig lijken ??

Er zitten sommige jongeren bij wie een handicap hebben wie totaal niet elke keer er aan herinerd wilt worden.

Dus die zijn gek op dat soort dingen ik zelf ook.

en voor een scootmobiel in deze staat met neon en l.e.d zit je gauw rond de 3500 euro.

Maar deze is voor me eigen als ik hem binnen hebt dan zal ik een foto posten.
tek-zotic    posted on 08-03-2011 19:23
Poster: Estacy
Nou ga ik toch dubbelposten, want hoezo zijn de Ecler Evo 5, 4 en Nuo 4.0 opeens zo spotgoedkoop bij onze vrienden in Goes? Ik heb moeite om te geloven dat dit de bedoeling is.... een Evo 5 voor 900 euries? een snelle check bij andere winkels laat zien dat die nog wel de oude prijzen hebben....

speciale promoties, enkel en alleen bij de goesshop Happy, laughing
User edit by tek-zotic on 08-03-2011 @ 19:23:55 (10%)
TH3llC    posted on 08-03-2011 19:26
Poster: Maikelxxl
Nee maar moet het dan op een gehandicapte voertuig lijken ??

Er zitten sommige jongeren bij wie een handicap hebben wie totaal niet elke keer er aan herinerd wilt worden.

Dus die zijn gek op dat soort dingen ik zelf ook.

en voor een scootmobiel in deze staat met neon en l.e.d zit je gauw rond de 3500 euro.

Maar deze is voor me eigen als ik hem binnen hebt dan zal ik een foto posten.

ja kan et misschien wat spoilers opzetten voor meer downforce, dan kan je sneller door de bochtCool
maar ben echt benieuwd naar een duidelijke foto, kan me er weinig bij voorstellen..
maak je dan veel winst op 1 ding? want nieuwe kost zoiets wel wat
Maikelxxl    posted on 08-03-2011 20:07
Poster: TH3llC
ja kan et misschien wat spoilers opzetten voor meer downforce, dan kan je sneller door de bochtCool
maar ben echt benieuwd naar een duidelijke foto, kan me er weinig bij voorstellen..
maak je dan veel winst op 1 ding? want nieuwe kost zoiets wel wat

Ja meestall maak ik wel een winst.

Ik zal binnenkort een duidelijke foto hier opzetten.

En nee geen spoiler dat ziet er niet uit al uitgeprobeerdt.
main    posted on 08-03-2011 20:10
als ik jou was zou ik proberen 28 inch velgen eronder te gooien, da's pas vet. (wel spinners h?)
TH3llC    posted on 08-03-2011 20:20
Poster: main
als ik jou was zou ik proberen 28 inch velgen eronder te gooien, da's pas vet. (wel spinners h?)

dat spreekt natuurlijk voor zich!
ik zou toch spoilers erop zetten en vanachter een dikke diffuser!
magma flow uitlaag met kruising, voor de show natuurlijk :p
misschien met na-verbranders erbij?
en natuurlijk een rolkooi, veiligheid gaat voor he^^
en een TGV-toeter om het af te maken
main    posted on 08-03-2011 20:28
je vergeet nog 1 ding, een minimum van 24 beeldschermpjes zodat de mensen van alle kanten om je heen tv kunnen kijken.
oja, en vergeet natuurlijk niet de dikke body-kit (wel de meeste brede) en aan alle kanten moet er minimaal 1 luchtinlaat zitten.

163 Users online: 17 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 11.258
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.632