Poster: iGrasmat
Ik heb een CD-speler (Pioneer CDJ-800MK2) die gekocht is bij de Media Markt. Nou hoor ik iemand die in zijn garantie periode iets terug heeft gestuurd naar Media Markt en deze opties heeft gekregen:
?
'20:06 : 1. i am willing to pay the ?200+ repair costs ; 2. I am willing to pay the ?45 research cost and get my camera back unrepaired ; 3. I am not willing to pay anything and you can have my camera'
Nou ben ik bang dat als ik mijn speler terug stuur dat hetzelfde gebeurt, wat moet ik doen?
Poster: TH3llC
wie koopt nu dj gear bij de mediamarkt?? :p
wist ook niet dat ze dat deden, hier in belgie nog nooit gezien
Poster: Maikelxxl
Hoi Dames and Jochies.
Ik heb gisteren nacht weer lekker gerockt bij me oosterburen ( Duitsland )
Hellaas wel weer met een dikke oor ontsteking, Maar dat kan de pret niet drukken.
Dit keer heb gemixt met 1 arm omdat de andere zoals de meeste weten niet af en toe mee wilt werken ( spierdystrofie )
Maar om eventjes om op het verhaal terug te komen. Ik heb me live set opgenomen Omdat ik wel eens wil weten wat jullie live van me vinden.
Dus hierbij de luisterlink of hoe je het wilt noemen.
http://soundcloud.com/maikimo/dj-maikimo-live-set-4-3-2011
Luister met veel plezier en laat een krabbeltje achter.
Peace (y) En keep on smoking :nederwiet:
Liefst Maikimo
Dit bericht was eigelijk voor hyves maar ik zou het leuk vinden dat jullie een krabbeltje hier neer zetten wat je er van vindt.
Poster: T-to-the-J
De app werkt niet helemaal lekker op mijn toestel (iPod 8GB 3g) De hue gaat automatisch omhoog en omlaag als ik ernaar zit te kijken.. Niet helemaal handig dus
Poster: DjVictorF
morgen een optreden van Kleine Viezerik bij ons op school! Misschien dat een paar nederlanders hem kennen?
Ik stond afgelopen zaterdag tegelijkertijd met hem in de Dynamo Eindhoven. Hij in de kelder en ik in de grote zaalNiks van hem gehoord dus, maar is ook niet echt mijn muziekstijl.
Poster: niiicola
Ben jariiig!
Ben jariiig!
Poster: niiicolaLees je sms es luie.
Ben jariiig!
Ben jariiig!
Al gedaan. Ben 15 geworden!
Reageer jij dan ff op mijn krabbel op hyves