De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (17/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

DjVictorF    posted on 27-02-2011 01:58
terug van een mooi weekje skien en apres-skien in Serfaus!

edit: iemand enig idee hoe ik op mijn macbook trema's op een letter krijg? Weet het na 3/4 jaar nog steeds niet, haha.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 27-02-2011 @ 02:00:09 (100%)
TH3llC    posted on 27-02-2011 01:59
apres-ski is altijd fijn!
skien heb ik zelf nog nooit gedaan, ik ging altijd snowboarden^^
DjVictorF    posted on 27-02-2011 02:05
Ik wil zelf ook nog leren snowboarden, skien kan ik al zeg ik het zelf best goed. Kan alle pistes met gemak nemen.
Tekhead    posted on 27-02-2011 02:07
Poster: DjVictorF

edit: iemand enig idee hoe ik op mijn macbook trema's op een letter krijg? Weet het na 3/4 jaar nog steeds niet, haha.

dan ben je niet de enige ! En op PC ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 27-02-2011 02:27
Op PC: kies Nederlandse toetsen layout en tik dan achter elkaar ' en een e wordt ?
Mac: geen idee...
Let the BASS be louder
TimmyV    posted on 27-02-2011 02:39
Zatox is echt Hardstyle DJ en producer van het jaar. Wat is die gozer goed bezig man...... krijg kippenvel?van zijn nummersCool
Let's go f*cking mental
bambamstudio    posted on 27-02-2011 02:44
Poster: DjVictorF

Trema = ALT U ? en de bv de e = ?

Graag gedaan Winking my eye Nog meer weten? ik ken de meeste uit mijn hoofd Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 27-02-2011 @ 02:48:16 (19%)
iGrasmat    posted on 27-02-2011 02:49
Angry Birds voor PC is verslavend...
?
@TimmyV: Agreed.
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
bambamstudio    posted on 27-02-2011 02:50
ow en ook een leuke = ALT pijltje omhoog k Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DjVictorF    posted on 27-02-2011 03:19
Bedankt Bambam! Was gelukkig niet de enige zo te zien. Maar wel best onlogisch ingedeeld van apple..

p.s. een apres-ski hut in serfaus heet BamBam! Zit precies tegen over het appartementen complex waar ik zat. Dus daar elke dag even een paar biertjes gedaan.
User edit by DjVictorF on 27-02-2011 @ 03:21:53 (100%)
TimmyV    posted on 27-02-2011 03:22
Poster: iGrasmat
Angry Birds voor PC is verslavend...
?
@TimmyV: Agreed.

Heb zaterdagavond zijn nieuwe E.P. gekocht op hardstyle.com

Vier?nummers, waarvan?twee gratis. En de?twee gratis nummers vind ik beter dan de andere.
- Irreplaceable
- Can't hold us back
- To the top (gratis)
- Future (gratis)

De gratis Tracks zijn helaas niet individueel te downloaden.
Let's go f*cking mental
TH3llC    posted on 27-02-2011 13:32
heeft hier iemand een leatherman?
ben zelf van plan eentje te kopen maar ben er nog niet uit welke
MoXeGy    posted on 27-02-2011 14:20
ik heb hier de leatherman skeleton, fijn dingetje. hij is wel iets minder breed als de meeste maar daardoor juist fijner mee te nemen Happy, laughing
TH3llC    posted on 27-02-2011 14:22
ik was eerdar aan het denken in richting van de surge of wave..
het is voor dagelijks gebruik en moet echt degelijk zijn
Estacy    posted on 27-02-2011 14:24
Leatherman is mooi spul, had laatst zo'n goedkope multitool gekocht, zon ding van 10 euro. leek mooi, maar het staal was zo zacht dat het vrij snel indeukte en onbruikbaar werd
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TH3llC    posted on 27-02-2011 14:35
denk dat ik hier ergens ook eentje van 10? heb liggen maar zo'n ding is rommel (ik denk zelfs dat het zo 1 van de aldi is van een tijdje geleden :p), leatherman geeft 25 jaar garantie dus dat wilt al iets zeggen^^
en mijn schoonvader heeft zijne pas opgestuurt voor onderhoud (ding is 10jaar oud) en kreeg gewoon een volledig nieuwe met leren pochke terug gestuurd en koste 7.50? voor de verzending..
Estacy    posted on 27-02-2011 14:56
ja, das service. zon leatherman kost wat, maar dan heb je ook wat.
TH3llC    posted on 27-02-2011 15:06
100? voor zoiets is dat toch geen geld..
het is niet kapot te krijgen, je hebt het veel nodig (ik toch) en je hebt levenslange garantie.. allejah 25jaar..
Tekhead    posted on 27-02-2011 15:25
als je een multitool wil kopen heb je?3 mogelijkheden, een prul van een paar euro's waar je totaal niks mee kan doen, een Leatherman uiteraard in diverse uitvoeringen waar je bijna alles mee kan, of niks kopen. Ik ga voor optie 2, daar krijg ik nooit spijt van.
TH3llC    posted on 27-02-2011 16:02
ik ga ook voor 2, maar twijfel nog tussen de leatherman wave en de leatherman surge..
de surge is de duurste en is groter en zwaarder heeft iets meer functies maar de wave heeft alles wat je nodig hebt..
maar ik denk dat ik voor de wave ga want de surge heeft veel wat ik toch niet nodig heb MAAR voor in het leger is het altijd beter als je een groter mes en zaag hebt..
iGrasmat    posted on 27-02-2011 16:05
Poster: TimmyV
Heb zaterdagavond zijn nieuwe E.P. gekocht op hardstyle.com

Vier?nummers, waarvan?twee gratis. En de?twee gratis nummers vind ik beter dan de andere.
- Irreplaceable
- Can't hold us back
- To the top (gratis)
- Future (gratis)

De gratis Tracks zijn helaas niet individueel te downloaden.

Weet ik, ik hem 'm ook. To The Top ga ik vanavond draaien.?Smile
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Estacy    posted on 27-02-2011 16:40
Poster: TH3llC
ik ga ook voor 2, maar twijfel nog tussen de leatherman wave en de leatherman surge..
de surge is de duurste en is groter en zwaarder heeft iets meer functies maar de wave heeft alles wat je nodig hebt..
maar ik denk dat ik voor de wave ga want de surge heeft veel wat ik toch niet nodig heb MAAR voor in het leger is het altijd beter als je een groter mes en zaag hebt..

dan moet je mischien naar de military reeks kijken, speciaal voor militairen! vast wel te krijgen bij de betere dumpshop
Tekhead    posted on 27-02-2011 16:42
Poster: TH3llC

Voor't leger hmm, kijk dan ook eens naar het ' zwitsers zakmes ' nog steeds ontworpen voor militairen.
TH3llC    posted on 27-02-2011 16:48
neen dat is geen optie..
leatherman heeft er ook speciaal voor militairen(zoals estacy al zei) maar daar zit weer een hoop op wat ik niet nodig heb bv. een pin voor C4 klaar te maken en dergerlijke..
ik ga gewoon eens een shop zoeken waar ze er veel hebben en dan zie ik wel..
ik ken er wel een paar maar nergens eentje waar ze er veel hebben zodat je goed kan vergelijken

edit: heb toch nog eens tegoei gekeken naat die military reeks en de leatherman MUT lijkt me wel iets vooral omdat je da onderkant (haak achtig dinge) kan gebruiken om iets in te knoppen en blijkbaar ook om een happering van je wapen te verhelpen..
edit2: hij is wel wat prijzig.. maar dat komt op de 2de plaats op de eerste plaats moet het makkelijk zijn in gebruik en alle functies hebben die ik wil/ nodig heb
User edit by TH3llC on 27-02-2011 @ 16:55:27 (93%)
Tekhead    posted on 27-02-2011 17:58
kijk eens bij een wapenwinkel, of AS Adventure store oid bij jou in de buurt of zoek een dealer via het internet met volledig of heel breed aanwezig aanbod, die gaan je zeker kunnen helpen.

147 Users online: 16 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 102.557
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.580.558