Poster: DjVictorF
terug van een mooi weekje skien en apres-skien in Serfaus!
edit: iemand enig idee hoe ik op mijn macbook trema's op een letter krijg? Weet het na 3/4 jaar nog steeds niet, haha.
Poster: DjVictorF
terug van een mooi weekje skien en apres-skien in Serfaus!
edit: iemand enig idee hoe ik op mijn macbook trema's op een letter krijg? Weet het na 3/4 jaar nog steeds niet, haha.
Poster: iGrasmat
Angry Birds voor PC is verslavend...
?
@TimmyV: Agreed.
Poster: TimmyV
Heb zaterdagavond zijn nieuwe E.P. gekocht op hardstyle.com
Vier?nummers, waarvan?twee gratis. En de?twee gratis nummers vind ik beter dan de andere.
- Irreplaceable
- Can't hold us back
- To the top (gratis)
- Future (gratis)
De gratis Tracks zijn helaas niet individueel te downloaden.
Poster: TH3llC
ik ga ook voor 2, maar twijfel nog tussen de leatherman wave en de leatherman surge..
de surge is de duurste en is groter en zwaarder heeft iets meer functies maar de wave heeft alles wat je nodig hebt..
maar ik denk dat ik voor de wave ga want de surge heeft veel wat ik toch niet nodig heb MAAR voor in het leger is het altijd beter als je een groter mes en zaag hebt..
Poster: TH3llC
ik ga ook voor 2, maar twijfel nog tussen de leatherman wave en de leatherman surge..
de surge is de duurste en is groter en zwaarder heeft iets meer functies maar de wave heeft alles wat je nodig hebt..
maar ik denk dat ik voor de wave ga want de surge heeft veel wat ik toch niet nodig heb MAAR voor in het leger is het altijd beter als je een groter mes en zaag hebt..