De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (15/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

TH3llC    posted on 26-02-2011 15:17
Poster: Maikelxxl
als die wous er over ophoud dan doe ik dat ook.

Ben hem spuugzat hij denk dat ie alles weet arogante bitch

sorry hoor maar ik denk echt dat er v??l meer mensen jou spuugzat zijn..
doe toch even normaal kerel, wat denk je te bereiken? een 2de ban?
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 15:17
Poster: TH3llC
sorry hoor maar ik denk echt dat er v??l meer mensen jou spuugzat zijn..
doe toch even normaal kerel, wat denk je te bereiken? een 2de ban?

Als jullie mij in de waarde laten dan doe ik dat ook.

en die hufter doet het niet.
TH3llC    posted on 26-02-2011 15:19
en jou eerste stap om het op te lossen is hem hufter en dergerlijke noemen?
en welke waarde?
User edit by TH3llC on 26-02-2011 @ 15:19:18 (22%)
Tekhead    posted on 26-02-2011 15:26
haha moet ik dit zien als een bedreiging ??

En nee ik ben geen broertje van ilja maar ik snap die ilja volkomen.

Arogant ben ik niet maar ik laat niet over me heenlopen vooral niet door zone ziek persoon als tehead.

neen, een waarschuwing, want ik bedreig nooit, trouwens ik was al gestopt, probeer eerst m'n naam al eens juist te schrijven voordat je probeert een stoer kadaverrappertje uit te hangen.?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sebasz    posted on 26-02-2011 15:27
haha moet ik dit zien als een bedreiging ??

En nee ik ben geen broertje van ilja maar ik snap die ilja volkomen.

Arogant ben ik niet maar ik laat niet over me heenlopen vooral niet door zone ziek persoon als tehead.

Kerel ben je blind? Als ik al 2 keer heb gezegd dat iedereen gewoon normaal moet doen moet jij het niet nog even komen verzieken. Het is dat ik geen bans uit kan delen maar anders mag je voor een hele lange tijd weg. Ga ook bij jezelf na of je zelf beter misschien niet weg kan blijven met zulk gezeur de hele tijd. tekhead moet rustig doen en daar had ik hem op aangesproken, maar jij ook en jij gaat nu door?Cool
D-Danny    posted on 26-02-2011 15:28
Poster: T-to-the-J
Welkom terug!?

Maar twitter werkt niet! Unhappy

klopt, vreselijk irritant..?Cool
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 15:30
Poster: Tekhead
neen, een waarschuwing, want ik bedreig nooit, trouwens ik was al gestopt, probeer eerst m'n naam al eens juist te schrijven voordat je probeert een stoer kadaverrappertje uit te hangen.?

Ik een rappertje ?? Pardon

Heb ik dat ooit gezegdt dat ik een rapper was nee dude dus wat loop je te lullen.

en @ Sebaz

Als jij iets afspreek met die mongool kan ik daar weinig aan doen he. Ik hou er nu over op als die rat me met rust laat.

oke.? En maak me echt niks uit of ik een ban krijg of niet want er zijn nog genoeg site's met normale mensen.

T-to-the-J    posted on 26-02-2011 15:32
Dan ga je toch uitjezelf weg?Cool
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
D-Danny    posted on 26-02-2011 15:33

Cool
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 15:34

Mischien wel.
T-to-the-J    posted on 26-02-2011 15:40
Ik wil echt geen ruzie maken, maar ik denk dat het verstandig is als je hier vrijwillig een maand weg gaat, en als je dan weer terug komt, het via PM uitmaakt met Tekhead. Dat is het verstandigst imo..
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 15:43
Ik wil echt geen ruzie maken, maar ik denk dat het verstandig is als je hier vrijwillig een maand weg gaat, en als je dan weer terug komt, het via PM uitmaakt met Tekhead. Dat is het verstandigst imo..

aan 1 kant snap ik je wel. Maar waarom moet ik persee weg Aleen vanwegen me typefouten.

Kijk als teakihead kadaver muziek niet mooi vind oke zijn shit maar dan moet hij het niet contenu afkraken.

Ik vind zijn genr? ook niet mooi maar ga ik daar op lopen kutten Nee want ik laat hem in de waarde. Als hij respect wilt krijgen van me dan kan die maar dan moet die het ook aan mij tonen. Snap je me punt ??
TH3llC    posted on 26-02-2011 15:50
aan 1 kant snap ik je wel. Maar waarom moet ik persee weg Aleen vanwegen me typefouten.

Kijk als teakihead kadaver muziek niet mooi vind oke zijn shit maar dan moet hij het niet contenu afkraken.

Ik vind zijn genr? ook niet mooi maar ga ik daar op lopen kutten Nee want ik laat hem in de waarde. Als hij respect wilt krijgen van me dan kan die maar dan moet die het ook aan mij tonen. Snap je me punt ??

vanwegen schrijffouten??
jij laat hem in waarde??
je weet zelf niet eens wat je zegt volgens mij..
manman..? Cool
Tekhead    posted on 26-02-2011 15:51

Mongool ? Mmm, even verklaren, een Mongool is een inwoner van Mongolie, en dat ligt in Azie. Personen met het specifieke mongoloide uiterlijk lijden aan de ziekte van Down.?Ervoor uitgemaakt worden door een verstandelijk mens? is een belediging, door jou een compliment, want een een persoon die lijdt aan de ziekte van down is ondanks al z'n beperkingen nog altijd van een hoger niveau dan jij ooit zal bereiken.
En ik moet me excuseren dat ik je rappertje heb genoemd, dat ben je inderdaad niet...zelfs dat niet.?

Btw, Wat weet jij nu over mijn muziekkeuze ?

Respect krijgen van jou ? Jou respect tonen ? Wat heb je dan al bewezen waarvoor ik respect?moet hebben ?? Lachen met mensen die een levensbedreigende ziekte hebben, of die anders zijn dan de gemiddelde mens, hier haal je geen respect mee, eerder afgunst. Er zijn hier genoeg members die enkele jaartjes jonger zijn dan jij, die ik respecteer omdat ze het ook verdienen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 26-02-2011 @ 16:00:49 (72%)
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 16:21
Mongool ? Mmm, even verklaren, een Mongool is een inwoner van Mongolie, en dat ligt in Azie. Personen met het specifieke mongoloide uiterlijk lijden aan de ziekte van Down.?Ervoor uitgemaakt worden door een verstandelijk mens? is een belediging, door jou een compliment, want een een persoon die lijdt aan de ziekte van down is ondanks al z'n beperkingen nog altijd van een hoger niveau dan jij ooit zal bereiken.
En ik moet me excuseren dat ik je rappertje heb genoemd, dat ben je inderdaad niet...zelfs dat niet.?

Btw, Wat weet jij nu over mijn muziekkeuze ?

Respect krijgen van jou ? Jou respect tonen ? Wat heb je dan al bewezen waarvoor ik respect?moet hebben ?? Lachen met mensen die een levensbedreigende ziekte hebben, of die anders zijn dan de gemiddelde mens, hier haal je geen respect mee, eerder afgunst. Er zijn hier genoeg members die enkele jaartjes jonger zijn dan jij, die ik respecteer omdat ze het ook verdienen

Hehe jij bent ook echt een woussie he.

Maar laat ik het zo stellen kunnen we ophouden met dit gedoe.

Ik ben je namelijk spuugzat Winking my eye? En heb? totaal geen zin meer om met jou in discussie te gaan.

Gewoon vanwegen jou arogante houding. En als je vanaf nu aan iets te melden hebt doe het dan via pm.

Oke ??

Gr van mij nog trouwens.

TH3llC    posted on 26-02-2011 16:22
kerel bol het toch gewoon af..
Bouncy    posted on 26-02-2011 16:25
Wat een gezelligheid hier...
Bouncy    posted on 26-02-2011 16:29
Ik sta aan maikels kant... denk ik...
main    posted on 26-02-2011 17:26

holy shit, ik lachte wel even hardop toen ik dit las. die kwam hard aan.

@maikel:
mag ik je een tip geven?

als er een kut opmerking naar je gemaakt word moet je er niet meteen op in gaan,
als je in een disucssie terecht komt waar dit alleen maar voorkomt moet je je grens weten.

?n gezien je (alweer) een rood vlaggetje bij je naam hebt moet je je eens bedenken wie hier iedereen in z'n waarde laat..
t enige wat tek doet is zichzelf verdedigen (natuurlijk niet 100% netjes, maar dit kun je zeker niet verwachten na hetgeen wat je gezegd hebt).

ben & jerry's: peace love and icecreamSmile
_ruud_    posted on 26-02-2011 17:32
Poster: Ashley
Volgens mij is een ban voor jou heel dichtbij vriend

DIT IS NIET MIJN BAN VRIEND!?Cool
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 26-02-2011 @ 17:38:11 (4%)
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 17:40
vriendjes politiek is het hier gewoon.

Gewoon om te walgen !!
Mixt-Ape    posted on 26-02-2011 17:42
vriendjes politiek is het hier gewoon.

Gewoon om te walgen !!

Cool
iGrasmat    posted on 26-02-2011 17:44
Ik hou van kaas.?Cool
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
main    posted on 26-02-2011 17:44
djr mobCool?

+1 voor igrasmat.
User edit by main on 26-02-2011 @ 17:45:20 (100%)
bambamstudio    posted on 26-02-2011 17:49
@Maikelxxl als jij je zo gedraagt hier, heb ik ook geen zin om je vragen, die je mij per email stelt, te beantwoorden. Een betere wereld begint bij jezelf, niet mij een ander!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

160 Users online: 23 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 113.377
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.591.378