Poster: Maikelxxl
als die wous er over ophoud dan doe ik dat ook.
Ben hem spuugzat hij denk dat ie alles weet arogante bitch
Poster: TH3llC
sorry hoor maar ik denk echt dat er v??l meer mensen jou spuugzat zijn..
doe toch even normaal kerel, wat denk je te bereiken? een 2de ban?
haha moet ik dit zien als een bedreiging ??
En nee ik ben geen broertje van ilja maar ik snap die ilja volkomen.
Arogant ben ik niet maar ik laat niet over me heenlopen vooral niet door zone ziek persoon als tehead.
Poster: MaikelxxlKerel ben je blind? Als ik al 2 keer heb gezegd dat iedereen gewoon normaal moet doen moet jij het niet nog even komen verzieken. Het is dat ik geen bans uit kan delen maar anders mag je voor een hele lange tijd weg. Ga ook bij jezelf na of je zelf beter misschien niet weg kan blijven met zulk gezeur de hele tijd. tekhead moet rustig doen en daar had ik hem op aangesproken, maar jij ook en jij gaat nu door?
haha moet ik dit zien als een bedreiging ??
En nee ik ben geen broertje van ilja maar ik snap die ilja volkomen.
Arogant ben ik niet maar ik laat niet over me heenlopen vooral niet door zone ziek persoon als tehead.
Poster: T-to-the-J
Welkom terug!?
Maar twitter werkt niet!
Poster: Tekhead
neen, een waarschuwing, want ik bedreig nooit, trouwens ik was al gestopt, probeer eerst m'n naam al eens juist te schrijven voordat je probeert een stoer kadaverrappertje uit te hangen.?
Ik een rappertje ?? Pardon
Heb ik dat ooit gezegdt dat ik een rapper was nee dude dus wat loop je te lullen.
en @ Sebaz
Als jij iets afspreek met die mongool kan ik daar weinig aan doen he. Ik hou er nu over op als die rat me met rust laat.
oke.? En maak me echt niks uit of ik een ban krijg of niet want er zijn nog genoeg site's met normale mensen.
Dan ga je toch uitjezelf weg?
Dan ga je toch uitjezelf weg?
Ik wil echt geen ruzie maken, maar ik denk dat het verstandig is als je hier vrijwillig een maand weg gaat, en als je dan weer terug komt, het via PM uitmaakt met Tekhead. Dat is het verstandigst imo..
aan 1 kant snap ik je wel. Maar waarom moet ik persee weg Aleen vanwegen me typefouten.
Kijk als teakihead kadaver muziek niet mooi vind oke zijn shit maar dan moet hij het niet contenu afkraken.
Ik vind zijn genr? ook niet mooi maar ga ik daar op lopen kutten Nee want ik laat hem in de waarde. Als hij respect wilt krijgen van me dan kan die maar dan moet die het ook aan mij tonen. Snap je me punt ??
Mongool ? Mmm, even verklaren, een Mongool is een inwoner van Mongolie, en dat ligt in Azie. Personen met het specifieke mongoloide uiterlijk lijden aan de ziekte van Down.?Ervoor uitgemaakt worden door een verstandelijk mens? is een belediging, door jou een compliment, want een een persoon die lijdt aan de ziekte van down is ondanks al z'n beperkingen nog altijd van een hoger niveau dan jij ooit zal bereiken.
En ik moet me excuseren dat ik je rappertje heb genoemd, dat ben je inderdaad niet...zelfs dat niet.?
Btw, Wat weet jij nu over mijn muziekkeuze ?
Respect krijgen van jou ? Jou respect tonen ? Wat heb je dan al bewezen waarvoor ik respect?moet hebben ?? Lachen met mensen die een levensbedreigende ziekte hebben, of die anders zijn dan de gemiddelde mens, hier haal je geen respect mee, eerder afgunst. Er zijn hier genoeg members die enkele jaartjes jonger zijn dan jij, die ik respecteer omdat ze het ook verdienen
Mongool ? Mmm, even verklaren, een Mongool is een inwoner van Mongolie, en dat ligt in Azie. Personen met het specifieke mongoloide uiterlijk lijden aan de ziekte van Down.?Ervoor uitgemaakt worden door een verstandelijk mens? is een belediging, door jou een compliment, want een een persoon die lijdt aan de ziekte van down is ondanks al z'n beperkingen nog altijd van een hoger niveau dan jij ooit zal bereiken.
Poster: Ashley
Volgens mij is een ban voor jou heel dichtbij vriend
vriendjes politiek is het hier gewoon.
Gewoon om te walgen !!