De Late leeuw Chatcorner Deel 49 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-02-2011 21:03
De Late Leeuw - inmiddels het meest bezochte en legendarische topic van DJResource! Het topic waarbij vrouwen klaagden over de veelal sexy vrouwelijke deejays die in de openingsposten werden geplaatst.
Om het genot van de vrouwen te compenseren, hierbij een extra afbeelding aan de onderkant.

De regels die hier gelden:
  • Geen discriminatie.
  • ABN wordt zeer gewaardeerd!
  • Geen gevloek.

En een linkje naar het vorige topic: De Late Leeuw Deel 48

Disclaimer: mochten de vrouwen een andere hunk in de openingspost zien, laat dan even een berichtje achter.?Cool

MOD EDIT:
Op aanvraag van topicstarter (beter laat dan nooit):

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-02-2011 @ 17:27:23 (39%)
Mod edit by Sandr on 22-02-2011 15:02 (12%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 49 ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 25-02-2011 23:28
Jij krijgt*
Maikelxxl    posted on 25-02-2011 23:30
Poster: Mixt-Ape
Jij krijgt*

Dank u Dank u
Mixt-Ape    posted on 25-02-2011 23:31
Graag gedaan.
TH3llC    posted on 25-02-2011 23:44
Poster: Maikelxxl
Ey dude,

Ik heb nooit gezegdt dat jij iets moet he.

Ik heb genoeg wilskracht. Maar voor deze K*t gedoe niet.

Kijk als jij de grote meneer uit wilt hangen MIJ Best dude maar ik vind het gewoon eigelijk best wel zielig.

Je kijk niet naar iemand skils maar naar iemands typefouten dus wie is er hopeloos

Maarja je zou wel ergens een type trauma opgelopen hebben.

Ik zie dat je jezelf weer populair aan het maken bent..
Maikelxxl    posted on 25-02-2011 23:51
Poster: TH3llC
em>Ik zie dat je jezelf weer populair aan het maken bent..

Hij doet vaag elke keer over mijn typegebrek aan het kutten.

mag ik daar niks meer van zeggen dan. Ik weet wel dat het hier af en toe een grote kliek is.

Dat jullie elkaar allemaal dekken omdat die al langer hier is maar ik vind dat het eens afgelopen moet zijn.

jullie moeten me maar acepteren zoals ik ben !!
iGrasmat    posted on 25-02-2011 23:54
Of je moet je aanpassen aan het forum?

En ik ken niemand hoor, ben ook maar een nieuwe die een beetje meekut en ABN typt.
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
User edit by iGrasmat on 25-02-2011 @ 23:54:18 (18%)
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 00:00
Poster: iGrasmat
Of je moet je aanpassen aan het forum?

En ik ken niemand hoor, ben ook maar een nieuwe die een beetje meekut en ABN typt.

ik heb me genoeg aangepast maar hier zijn ze af en toe zo smerig Winking my eye Wat totaal? niks met muziek te maken heeft.

maarja er zijn er meerdere wie er zo over denken
Tekhead    posted on 26-02-2011 00:00
Ey dude,

Ik heb nooit gezegdt dat jij iets moet he.

Ik heb genoeg wilskracht. Maar voor deze K*t gedoe niet.

Kijk als jij de grote meneer uit wilt hangen MIJ Best dude maar ik vind het gewoon eigelijk best wel zielig.

Je kijk niet naar iemand skils maar naar iemands typefouten dus wie is er hopeloos

Maarja je zou wel ergens een type trauma opgelopen hebben.

Dude, dude, ..... Wie denk jij wel dat je bent?om mij dude te mogen noemen ? Ik ben jouw dude niet en zal het ook nooit worden, begrepen ?? Ik wilde niet meer reageren, maar als je mij gaat beledigen, een leugenaar noemt en beschuldigd van vriendjespolitiek en voortrekkerij, ga je te ver, veel te ver,ik ga me verder niet verlagen naar het niveau van iemand zoals jij. Ik ben jou trouwens geen enkele uitleg verschuldigd, waarom zou ik?trouwens? Als je al niet meer weet wat je zonet hebt geschreven, hoe wil je dan in godsnaam in dialoog gaan met mij !!! Je moet je plaats kennen. Ik zou nu eerst even nadenken als ik jou was, voor je weer iets stom gaat doen. Het enige trauma dat ik heb opgelopen is een (on)lees(baar) trauma.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sebasz    posted on 26-02-2011 00:09
Oke nu weer gewoon ontopic normaal reageren aub. Berichten moeten gewoon duidelijk zijn, ?dyslectie is geen excuus voor vaag gebrabbel waar niemand iets van kan maken, maar je hoeft ook niet te gaan ruzie zoeken. Dus niemand meer zo zeiken, en maikimo probeer wat aan je spelling te doen want het is soms te erg voor woorden.

bedankt allemaal voor uw aandacht?Cool
Mod edit by Sebasz on 26-02-2011 00:12 (6%)
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 00:21
Poster: Tekhead
Dude, dude, ..... Wie denk jij wel dat je bent?om mij dude te mogen noemen ? Ik ben jouw dude niet en zal het ook nooit worden, begrepen ?? Ik wilde niet meer reageren, maar als je mij gaat beledigen, een leugenaar noemt en beschuldigd van vriendjespolitiek en voortrekkerij, ga je te ver, veel te ver,ik ga me verder niet verlagen naar het niveau van iemand zoals jij. Ik ben jou trouwens geen enkele uitleg verschuldigd, waarom zou ik?trouwens? Als je al niet meer weet wat je zonet hebt geschreven, hoe wil je dan in godsnaam in dialoog gaan met mij !!! Je moet je plaats kennen. Ik zou nu eerst even nadenken als ik jou was, voor je weer iets stom gaat doen. Het enige trauma dat ik heb opgelopen is een (on)lees(baar) trauma.

DUDE !!! Voor jou 1 woord HAHAHAHAHA

Je maak me dag weer goed Winking my eye Bedankt dude.
Maikelxxl    posted on 26-02-2011 00:22
Poster: Sebasz
Oke nu weer gewoon ontopic normaal reageren aub. Berichten moeten gewoon duidelijk zijn, ?dyslectie is geen excuus voor vaag gebrabbel waar niemand iets van kan maken, maar je hoeft ook niet te gaan ruzie zoeken. Dus niemand meer zo zeiken, en maikimo probeer wat aan je spelling te doen want het is soms te erg voor woorden.

bedankt allemaal voor uw aandacht?Cool

Het is nog altijd te lezen vind ik Winking my eye

En het gaat hier aleen om de leestekens Winking my eye dus ik weet eigelijk niet wat het probleem is.
iGrasmat    posted on 26-02-2011 00:23
Ik voel een bepaalde spanning.?Cool
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
TH3llC    posted on 26-02-2011 00:35
DUDE !!! Voor jou 1 woord HAHAHAHAHA

Je maak me dag weer goed Winking my eye Bedankt dude.

kerel..
kun jij je echt niet gedragen?
krijg je misschien niet zoveel aandacht als je zou willen?
Boyd    posted on 26-02-2011 00:36
Ik hoor/lees net dat de afgebrande beachclub BLM09 verdergaat onder een andere naam. Beachclub FUEL, wel heel toepasselijk niet??Cool
Tekhead    posted on 26-02-2011 00:59
Het is nog altijd te lezen vind ik Winking my eye

En het gaat hier aleen om de leestekens Winking my eye dus ik weet eigelijk niet wat het probleem is.

Het geen eerst alleen maar over de leestekens, maar je schrijffouten?proberen we niks?meer over te zeggen, tis zo al erg genoeg. Verder?gedraag jij je?als een arrogant baasje, zo eentje die altijd aandacht moet hebben, omdat?ze voor niks deugen. Als je echt wil dat ik alle registers ga opentrekken, vraag maar snel gast, maar daar ga je nog veel sneller spijt van krijgen?!?
User edit by Tekhead on 26-02-2011 @ 01:26:49 (2%)
Bambilaner    posted on 26-02-2011 01:23
Poster: Tekhead
Het geen eerst alleen maar over de leestekens, maar je schrijffouten?proberen we niks?meer over te zeggen, tis zo al erg genoeg. Verder?gedraag jij je?als een arrogant baasje, zo eentje die altijd aandacht moet hebben, omdat?ze voor niks deugen. Als je echt wil dat ik alle registers ga opentrekken, vraag maar snel gast, want je gaat ?je daar nog vele sneller spijt van krijgen?!?

Ik ken Maikel niet, ik ken Tekhead niet, dus van vriendjesgedoe kan je me absoluut niet beschuldigen, maar om een of andere reden vind ik een van de twee best sympathiek, omwille van de interessante en hulpvaardige posts, en de ander dan weer niet...
Dit is niet de plek om je populair te maken met stoere praat denk ik, eerder om elkaar te helpen met dj-related onderwerpen.
www.facebook.com/vinniebegooddj
-FLoriZ-    posted on 26-02-2011 01:27
Voor de mensen die nog wakker zijn, even het momentje van de nacht wat ik vond op iemands hyves. Het zou zo het zusje van kunnen zijn. Rapteksten verzamelen op d'r hyves, beetje vaag type.

http://pastie.org/1608196

NEE niks engs, gewoon een te grote lap tekst voor hier.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 26-02-2011 01:28
Poster: Boyd
Ik hoor/lees net dat de afgebrande beachclub BLM09 verdergaat onder een andere naam. Beachclub FUEL, wel heel toepasselijk niet??Cool

Hoe verzint men het toch he ? Toch vind ik deze zelfspot van de uitbaters een grappige maar sympathieke zet Winking my eye
Bambilaner    posted on 26-02-2011 01:29
Poster: -FLoriZ-
Voor de mensen die nog wakker zijn, even het momentje van de nacht wat ik vond op iemands hyves. Het zou zo het zusje van kunnen zijn. Rapteksten verzamelen op d'r hyves, beetje vaag type.

http://pastie.org/1608196

NEE niks engs, gewoon een te grote lap tekst voor hier.

*Like*
Maar hoe kom jij daar in godsnaam terecht?
www.facebook.com/vinniebegooddj
-FLoriZ-    posted on 26-02-2011 01:33
Poster: Bambilaner
*Like*
Maar hoe kom jij daar in godsnaam terecht?

Ja via iemands hyves, ik heb zo'n nieuwschierigheid dat ik graag wil weten met wie mijn hyvesvrienden bevriend zijn enzo als ik om half 2 niks te doen heb. Haha.

Trouwens, jongens, even heel eerlijk. Wie van de DJR's hier heeft er een Nickelson jas of iets in de trant van zo'n ding?
User edit by -FLoriZ- on 26-02-2011 @ 01:35:12 (50%)
Crazy    posted on 26-02-2011 01:40
Nope, hier niet, hier 1 van de H&M, die Nickelson dingen zijn echt oerlelijk!Cool
-FLoriZ-    posted on 26-02-2011 01:42
Hm, eindelijk een plek gevonden waar ook mensen met smaak rondlopen. Er dook net zo'n bontkraagje met smirnoff en al door onze heg heen. En vannochtend ging er ook al een of ander jochie van een jaar of 10-11 door onze heg heen, dus misschen wordt het tijd voor; a: een dikkere heg, of b: een betonnen muur ervoor.
Crazy    posted on 26-02-2011 01:43
Nee, erin, willen ze er nog doorheen pleuren, en dan, auw..Cool
-FLoriZ-    posted on 26-02-2011 01:47
Oh leuk. =D
Ik kan ook kijken voor een paar van die honden, net als bij Burns Mansion (simpsons) die dan op commando op ze afkomen. Het is namelijk niet echt bepaald de eerste keer dat dit gebeurd, we zitten nogal op een doorgaansroute hier van de koperen kraan (kroeg in 't Bussumse) naar de villa's (en dan gewoon huizen die like 3x dat waar ik mij nu in begeef zijn, behoorlijk eng groot) ongeveer like 100 meter verderop. Leuk detail is dat de beveiliging van de achterbuurman hier wel continu rondjes rijd en bij elk rondzwalkend wezen toetert die lul. Ik lig dus nog wel even wakker denk ik. Waarrrrr is het bier.
Crazy    posted on 26-02-2011 01:49
Haha, saboteer die wagen gewoon!Cool

107 Users online: 20 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 124.858
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.602.859