Poster: Mixt-Ape
Jij krijgt*
Poster: Maikelxxl
Ey dude,
Ik heb nooit gezegdt dat jij iets moet he.
Ik heb genoeg wilskracht. Maar voor deze K*t gedoe niet.
Kijk als jij de grote meneer uit wilt hangen MIJ Best dude maar ik vind het gewoon eigelijk best wel zielig.
Je kijk niet naar iemand skils maar naar iemands typefouten dus wie is er hopeloos
Maarja je zou wel ergens een type trauma opgelopen hebben.
Poster: TH3llC
em>Ik zie dat je jezelf weer populair aan het maken bent..
Poster: iGrasmat
Of je moet je aanpassen aan het forum?
En ik ken niemand hoor, ben ook maar een nieuwe die een beetje meekut en ABN typt.
Ey dude,
Ik heb nooit gezegdt dat jij iets moet he.
Ik heb genoeg wilskracht. Maar voor deze K*t gedoe niet.
Kijk als jij de grote meneer uit wilt hangen MIJ Best dude maar ik vind het gewoon eigelijk best wel zielig.
Je kijk niet naar iemand skils maar naar iemands typefouten dus wie is er hopeloos
Maarja je zou wel ergens een type trauma opgelopen hebben.
Poster: Tekhead
Dude, dude, ..... Wie denk jij wel dat je bent?om mij dude te mogen noemen ? Ik ben jouw dude niet en zal het ook nooit worden, begrepen ?? Ik wilde niet meer reageren, maar als je mij gaat beledigen, een leugenaar noemt en beschuldigd van vriendjespolitiek en voortrekkerij, ga je te ver, veel te ver,ik ga me verder niet verlagen naar het niveau van iemand zoals jij. Ik ben jou trouwens geen enkele uitleg verschuldigd, waarom zou ik?trouwens? Als je al niet meer weet wat je zonet hebt geschreven, hoe wil je dan in godsnaam in dialoog gaan met mij !!! Je moet je plaats kennen. Ik zou nu eerst even nadenken als ik jou was, voor je weer iets stom gaat doen. Het enige trauma dat ik heb opgelopen is een (on)lees(baar) trauma.
Poster: Sebasz
Oke nu weer gewoon ontopic normaal reageren aub. Berichten moeten gewoon duidelijk zijn, ?dyslectie is geen excuus voor vaag gebrabbel waar niemand iets van kan maken, maar je hoeft ook niet te gaan ruzie zoeken. Dus niemand meer zo zeiken, en maikimo probeer wat aan je spelling te doen want het is soms te erg voor woorden.
bedankt allemaal voor uw aandacht?
DUDE !!! Voor jou 1 woord HAHAHAHAHA
Je maak me dag weer goedBedankt dude.
Het is nog altijd te lezen vind ik![]()
En het gaat hier aleen om de leestekensdus ik weet eigelijk niet wat het probleem is.
Poster: Tekhead
Het geen eerst alleen maar over de leestekens, maar je schrijffouten?proberen we niks?meer over te zeggen, tis zo al erg genoeg. Verder?gedraag jij je?als een arrogant baasje, zo eentje die altijd aandacht moet hebben, omdat?ze voor niks deugen. Als je echt wil dat ik alle registers ga opentrekken, vraag maar snel gast, want je gaat ?je daar nog vele sneller spijt van krijgen?!?
Poster: Boyd
Ik hoor/lees net dat de afgebrande beachclub BLM09 verdergaat onder een andere naam. Beachclub FUEL, wel heel toepasselijk niet??
Poster: -FLoriZ-
Voor de mensen die nog wakker zijn, even het momentje van de nacht wat ik vond op iemands hyves. Het zou zo het zusje van kunnen zijn. Rapteksten verzamelen op d'r hyves, beetje vaag type.
http://pastie.org/1608196
NEE niks engs, gewoon een te grote lap tekst voor hier.
Poster: Bambilaner
*Like*
Maar hoe kom jij daar in godsnaam terecht?