Poster: TH3llC
idd, juist voor de eerste keer gedraait en is echt wel fijn om te draaien, veel met eq overgangen maken enzo..
zal straks iets proberen op te nemen
Poster: Tekhead
Rustig, wat rustig ? Last van m'n hart ? Helemaal niet, maar schele hoofdpijn van het ontcijferen van jouw zinnen, dat wel ja !
Nu nog je leren wanneer je hoofdletters moet gebruiken, vooral na welk leesteken en dan kan ik een Aspirine minder slikken.
Het gaat helemaal niet over 10 voor taal, maar over?leesbaar?schrijven voor andere mensen.?
Poster: Maikelxxl
Je moet het er mee doen. i Ik type al zonder schrijffouten., D dus maak er geen probleem er van
Als je er last hebt, reageer er dan niet op.
Poster: -FLoriZ-
Vraag dan ook niet om reacties op je posts. Even kleine verbetering gemaakt, zou toch lullig zijn als je een schrijffout zou maken.
Even zonder fucken, het is echt beter leesbaar als je gewoon een beetje kennis van de Nederlandse taal hebt met interpunctie e.d. Zinnen beginnen met een hoofletter en eindigen met een punt. En nu genoeg gezeken jongens.
Ik hollandia spreken maar typ af en toe fouten
Poster: main
achja... mooie tijd... dat abn nog normaal was..
Poster: Limb-Girdle
Maikel, of beter Miakomo: wat begrijp je niet aan de volgende regel in de openingspost:
- ABN wordt zeer gewaardeerd!
Poster: iGrasmat
Vr?ger, toen er nog TT's naast de mixer stonden.
Je moet het er mee doen ik type al zonder schrijffouten. Dus maak er geen probleem er van
Als je er last hebt reageer er dan niet op
Poster: Tekhead
Laatste reactie van mij: 1- Ik MOET helemaal niks.?? ?2- jouw schrijven is niet?een probleem, jij bent?ook geen probleem, want problemen kun je oplossen met wilskracht, maar omdat jij het niet wil verstaan, geen wilskracht?hebt om er?iets aan te doen, is er geen probleem, alleen een hopeloos betwetertje.?
Poster: iGrasmat
Dit kan nog spannend worden.
?
*popcorn, eerste rij*