ik ben al een tijdje aanwezig hier op djresource maar heb me nog nooit echt voorgesteld ofzo, en dacht van ik ga het maar even doen dus bij deze..
Ik ben Stijn dit jaar 20 jaar geworden, ik draai al een jaar of 4 zelf all-round, vooral commerci?le en dance muziek. Hiervoor ging ik mee met een andere dj en heb ik ook als LJ gewerkt (dit doe ik nu?ook nog?tussendoor) Ik draai onder de naam DJ Stijn maar dit zou ik wel willen veranderen, T1psY is alleen maar een naam waarmee ik mij registreer op forum's enzo.
What do you think about Even voorstellen: T1psY ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.331 days. Post CommentThat would be 177.7 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.