Xone 1d & ?2 flightcases (alles is vergeven kan een slotje op)
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
zie omschrijving
Transport
Ophalen
Beschrijving
1 maal Xone 1d (in de donkere versie), twee flightcases (1 voor de mixer, de ander de ?xone 1d of wat dan ook Alles zo goed als nieuw en nog geen jaar oud. Geen krassen, beschadigingen etc.
User edit by Rusafli on 19-02-2011 @ 20:02:39 (53%)
What do you think about [TK] Xone 1d, & 2 flightcases (kan slotje op) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mocht er werkelijk voor alles apart iemand zijn, zonder tussentijdse afhakers dan sta ik wel open voor losse verkoop. Maar dus alleen als er voor alle onderdelen iemand is. Ruilen voor andere gear is helaas geen optie.
Losse prijzen als er voor alles een koper is:
* Xone 42 425,- * Xone 1D 150,- p/st (2 aanwezig) * TSP & Audio 8 DJ (incl timecode platen en cd's) 200,- * Flightcase (road ready voor 12inch mixer, 2 stuks) 70,- p/st In de ene flightcase zit de mixer in de andere passen de 2 1D's
Even een vraag voor de mensen die hun traktor pakket al een keer verkocht hebben: Deze heeft iedereen natuurlijk bij aanschaf zelf geactiveerd. Is dit overdraagbaar ?
User edit by Rusafli on 16-02-2011 @ 11:55:24 (41%)
Even een vraag voor de mensen die hun traktor pakket al een keer verkocht hebben: Deze heeft iedereen natuurlijk bij aanschaf zelf geactiveerd. Is dit overdraagbaar ?
Mm, dit wordt puzzelen. Mocht je werkelijk geinteresseerd zijn in 1 van de aangeboden gear-items stuur me dan even een PB, dan zal ik alles op volgorde van binnenkomst beantwoorden. ?Wel zo eerlijk. Feit blijft wel dat ik voor elk item een koper moet hebben.
User edit by Rusafli on 19-02-2011 @ 20:02:02 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.330 days. Post CommentThat would be 177.7 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...