Evenement organiseren (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 13-02-2011 21:48
Hallo DJR's,

Zijn hier mensen die ervaringen hebben met het organiseren van evenementen ?
Zelf ben ik namelijk veel onderzoek aan het doen over hoe dit allemaal in zijn werk gaat.

Nu is mijn vraag als volgt:

Zijn hier?forum leden?die hier ervaringen mee hebben ? Zo ja, wat zijn hierbij jullie positieve / negatieve ervaringen, tips/hints ?

Ook is mijn vraag of er mensen zijn die hier serieus mee aan de slag willen gaan.?De mensen die er zijn, kunnen mij even een PM sturen.

DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Evenement organiseren ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 17-02-2011 00:14
Poster: Prozei
ik zie hier iedereen zijn vinger omhoog steken als er gevraagt wordt of hij of zij weet hoe die een evenement moet organiseren.?
de meeste van jullie zijn zelf nog lerende en willen nu al mensen adviseren over hoe en wat.

hou er wel rekening mee dat het organiseren van evenementen geld kan kosten. dit is niet jullie geld maar van een ander. geef de ts alleen informatie als je zeker van bent dat je verantwoordelijk genoeg bent om deze jongen advies te kunnen geven.

als ik het woord id&t al lees weet ik genoeg van het niveau van een post. iemand die zijn eigen werk als organisator serieus neemt gaat zijn zakenrelaties niet gebruiken om respect te krijgen.

@d-danny: djadmin probeert gewoon te zeggen dat je niet gelijk moet zeggen dat je een van de beste bent.
hij organiseert al feesten toen jij nog 9 jaar oud was. veel jonge leden hier willen graag de grote man uit hangen en hebben met hun mond al 20 jaar ervaring terwijl ze net de winkel uitstappen met een dj-setje.
de meer ervaren jongens als djadmin zijn de jongens waar jij nog veel van kan leren over dit wereldje
maar door de manier van opstellen tegen hun nemen hun straks niet de moeite om dit te doen.
met het groot voordoen verspillen veel jonge leden het advies van ervaren mensen op dit forum.

10x agree...zo bedoelde ik 'm helemaal,jij verwoord het goed Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bootstrap    posted on 17-02-2011 00:18
Ik heb mijn eerdere post nog even aangepast om duidelijk te maken dat ik mezelf niet als partyplanner met veel ervaring zie, maar de dingen waar ik tegenaan ben gelopen wil ik toch graag met jullie delen. Ik zou ook graag van de mensen met meer ervaring willen horen wat bekende struikelblokken zijn voor beginnende partyplanners.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
tparadise    posted on 17-02-2011 07:44
User edit by tparadise on 10-01-2015 @ 20:35:41 (100%)
DJADMIN    posted on 17-02-2011 08:36
Poster: tparadise
@Prozei ik ben het met je eens ik snap alleen niet waar je dit op bazeerd.

Dus bedrijven/personen? die volgens jouw bekend maken met wie ze samen werken, zijn niet serieus ofzo?

We zullen het er in ieder geval op houden dat ik de relatie wel heb en jij niet, en dat zegt genoeg over mij op 15 jarige leeftijd. Ik zal binnenkort wel eens een topic openen met wat er allemaal gaat gebeuren rondom het concept/feest.

als ofje aan een buffet staat en je schept te veel op....damn luister toch eens naar een ander man !
rackham    posted on 17-02-2011 12:38
We zijn hier weer met modder aan het gooien h?, daar heeft de topic-starter niets aan.
Wat volgens mij van vitaal belang is, is het opstellen van een draaiboek, hoe en wanneer je wat gaat doen. Ik las hier van iemand (maakt nu niet uit wie) dat je nu moet beginnen als je in mei of juni iets doet. Dat kan je niet zeggen h?. De voorbereidingstijd is afhankelijk van de grootte van je evenement natuurlijk. En daar bestaan volgens mij niet echt vaste regels voor, zoiets leer je met vallen en opstaan. De vergelijking met seks van Admin denk ik is ook toepasselijk, hoe meer hoe beter je er in wordt (of denk je dat alleen maar?!)
DJADMIN    posted on 17-02-2011 12:42
Poster: rackham
We zijn hier weer met modder aan het gooien h?, daar heeft de topic-starter niets aan.
Wat volgens mij van vitaal belang is, is het opstellen van een draaiboek, hoe en wanneer je wat gaat doen. Ik las hier van iemand (maakt nu niet uit wie) dat je nu moet beginnen als je in mei of juni iets doet. Dat kan je niet zeggen h?. De voorbereidingstijd is afhankelijk van de grootte van je evenement natuurlijk. En daar bestaan volgens mij niet echt vaste regels voor, zoiets leer je met vallen en opstaan. De vergelijking met seks van Admin denk ik is ook toepasselijk, hoe meer hoe beter je er in wordt (of denk je dat alleen maar?!)

Cool

en op die laatste opmerking kan ik alleen zeggen : sommigen leren het nooit !!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

119 Users online: 35 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 26.565
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.835.024