Poster: Prozei
ik zie hier iedereen zijn vinger omhoog steken als er gevraagt wordt of hij of zij weet hoe die een evenement moet organiseren.?
de meeste van jullie zijn zelf nog lerende en willen nu al mensen adviseren over hoe en wat.
hou er wel rekening mee dat het organiseren van evenementen geld kan kosten. dit is niet jullie geld maar van een ander. geef de ts alleen informatie als je zeker van bent dat je verantwoordelijk genoeg bent om deze jongen advies te kunnen geven.
als ik het woord id&t al lees weet ik genoeg van het niveau van een post. iemand die zijn eigen werk als organisator serieus neemt gaat zijn zakenrelaties niet gebruiken om respect te krijgen.
@d-danny: djadmin probeert gewoon te zeggen dat je niet gelijk moet zeggen dat je een van de beste bent.
hij organiseert al feesten toen jij nog 9 jaar oud was. veel jonge leden hier willen graag de grote man uit hangen en hebben met hun mond al 20 jaar ervaring terwijl ze net de winkel uitstappen met een dj-setje.
de meer ervaren jongens als djadmin zijn de jongens waar jij nog veel van kan leren over dit wereldje
maar door de manier van opstellen tegen hun nemen hun straks niet de moeite om dit te doen.
met het groot voordoen verspillen veel jonge leden het advies van ervaren mensen op dit forum.
Poster: tparadise
@Prozei ik ben het met je eens ik snap alleen niet waar je dit op bazeerd.
Dus bedrijven/personen? die volgens jouw bekend maken met wie ze samen werken, zijn niet serieus ofzo?
We zullen het er in ieder geval op houden dat ik de relatie wel heb en jij niet, en dat zegt genoeg over mij op 15 jarige leeftijd. Ik zal binnenkort wel eens een topic openen met wat er allemaal gaat gebeuren rondom het concept/feest.
Poster: rackham
We zijn hier weer met modder aan het gooien h?, daar heeft de topic-starter niets aan.
Wat volgens mij van vitaal belang is, is het opstellen van een draaiboek, hoe en wanneer je wat gaat doen. Ik las hier van iemand (maakt nu niet uit wie) dat je nu moet beginnen als je in mei of juni iets doet. Dat kan je niet zeggen h?. De voorbereidingstijd is afhankelijk van de grootte van je evenement natuurlijk. En daar bestaan volgens mij niet echt vaste regels voor, zoiets leer je met vallen en opstaan. De vergelijking met seks van Admin denk ik is ook toepasselijk, hoe meer hoe beter je er in wordt (of denk je dat alleen maar?!)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.