[O] Is DJing een levenstijl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Maikelxxl    posted on 12-02-2011 02:09
Hoi mensen.

ik had de vraag is DJing een levenstijl.
sommige mensen zeggen ja het is een levenstijl b.v elke woensdag nummers zoeken op dance tunes.
En vrijdags los gaan.

Maar is dat ook zo is het een levenstijl of gewoon een hobby.

Nou ik hoor het graag hier ik heb er [O] bij gezet dat staat voor eigelijk Onzin.

Ik wil dit gewoon ff uitzoeken.

gr Maikel Happy, laughing

EDIT : Is het ook voor jullie een levensstijl of gewoon een hobby.

En waar merk je dat aan.
User edit by Maikelxxl on 12-02-2011 @ 13:41:32 (25%)

What do you think about [O] Is DJing een levenstijl ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 12-02-2011 09:21
Het licht eraan hoe diep je erin zit.
Sommige mensen die vinden het leuk om wel eens te draaien.
Maar er zijn ook mensen die niet meer zonder kunnen.
Als je er zo diep in zit is het meestal ook dat je echt in de muziek zit en niet alleen in het djing.
De meeste mensen kunnen niet leven van hun inkomsten van djing dus hebben ze er nog werk erbij dus alleen de echte pro's uit bvb de dj mag top 100 zullen nooit meer iets anders doen.
Het verschilt eigenlijk nogal per persoon.
En het is denk ik ook zo dat veel mensen muziek als levenstijl hebben i.p.v. specefiek djen.

Heb ook f mijn zegje gedaan :P
LilQuint    posted on 12-02-2011 09:42
Poster: DJSHAK3S
De meeste mensen kunnen niet leven van hun inkomsten van djing dus hebben ze er nog werk erbij dus alleen de echte pro's uit bvb de dj mag top 100 zullen nooit meer iets anders doen.

De meeste mensen kunnen niet van die inkomsten leven inderdaad,
Maar als je er wel van kan leven, hoef je niet meteen in de DJ Mag top 100 te staan, ken nog andere DJ's die er van leven, En staan er niet in.
Dus je hoet niet persee in die lijst te staan,

Maar snap je punt wel hoor Happy, laughing!

[ontopic] DJ'ing is voor sommige mensen wel een levens style en voor sommige niet.
Sommige draaien graag een plaatje hier en daar, maar andere zitten de hele dag in de studio en verprutsen school er zelf wel voor!
Voor sommige is het wel levenstyle en voor sommige niet, het is maar hoe graag je het wilt!
kobuz    posted on 12-02-2011 10:42
Voor mij wel iig als ik kijk hoeveel tijd ik erin steek. En dan is het echt een uit de hand gelopen hobby om het zo maar te zeggen, want echt verdienen eraan doe ik niet?Cool. Gelukkig is dat helemaal niet erg, vind het gewoon erg leuk om met muziek bezig te zijn, te draaien, met gear te klooien en tegenwoordig ook zelf het een en ander organiseren (opstartfase).

Zolang je het niet om het geld doet kan het alleen maar leuk blijven. Uiteraard is het hartstikke mooi meegnomen als je er wl wat mee verdient en ik zou ook graag mijn geld verdienen met draaien/produceren, maar helaas zit dat er maar voor een beperkt aantal mensen in. Dromen moet je altijd blijven doen, maar wel realistisch blijven en je hebt een hobby/levensstijl die heel lang mee kan Happy, laughing
Tekhead    posted on 12-02-2011 11:12
+1
Alert : Aan een nutteloze post als een commentrating hebben we niks. Laat die dan aub ook achterwege. Geldt ook voor andere users
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Sebasz on 12-02-2011 16:17 (1%)
DJSHAK3S    posted on 12-02-2011 12:25
@lil quint: gaf maar voorbeeldje Winking my eye
Jayro    posted on 12-02-2011 13:38
Ik denk het wel, want als je elke dag de nieuwste nummers zoekt en ze allemaal beluisterd en niks anders wil doen dan dj'en..
Oliviero    posted on 12-02-2011 14:17
Poster: Jayro
Ik denk het wel, want als je elke dag de nieuwste nummers zoekt en ze allemaal beluisterd en niks anders wil doen dan dj'en..

ja, maar wij doen wel gewoon gymnasium en als het echt mijn levenstijl was, dan zou ik nog veel meer aandacht besteden aant djen, want ik bedoel; wij doen ook nog tennis en hockey he..
lars zei trouwens dat jullie donderdag naar hockey gaan ipv capsloc. ik ga na tennis wel naar capsloc, misschien kunnen jullie nog na hockey komen?
www.soundcloud.com/oliverheldens
Maikelxxl    posted on 12-02-2011 18:25
Ja maar is dit voor jullie een levenstijl.

Voor mij af en toe wel heel de weekend op pad. Helemaal gaar van het draaien.

De volgende dag helemaal brak maar ik heb het er voor over.
Winston    posted on 13-02-2011 00:35
Voor mij is het een hobby. Ik zou het pas levensstijl noemen als ik er meer mee bezig was.

Maar lifestyle is eigenlijk meer marketing praat. Als je alleen maar DJ-en eet, drinkt, slaapt, praat heb je eigenlijk geen leven vindt ik.
Tic Toc
Winston    posted on 13-02-2011 00:48
Poster: Maikelxxl
Nou ik hoor het graag hier ik heb er [O] bij gezet dat staat voor eigelijk Onzin.

Cool Wat een uitvinding ...
Tic Toc
Maikelxxl    posted on 13-02-2011 01:17
Poster: Winston
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/schater.gif' border='0' alt='Cool'> Wat een uitvinding ...

Ik was als baby al geniaal :D
Dolivieira    posted on 13-02-2011 09:49
Ja levenstyle wil ik het ook niet noemen. Het is wel een uit de hand gelopen hobby voor mij. Maar als ik 24 uur aan djen ga denken of doen. Dan gaat het fout. want dan laat je andere belangrijke dingen?staan en kom je vroeg of laat in de?problemen.?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
MaximDJ    posted on 13-02-2011 10:28
Doordeweeks is het geen lifestyle, maar zodra het vrijdag is, tot zondagavond is het zeker wel mijn lifestyle?Cool Dan doe ik bijna niet anders als opstaan, voorbereiden en draaien
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Maikelxxl    posted on 13-02-2011 11:26
Poster: Dolivieira
Ja levenstyle wil ik het ook niet noemen. Het is wel een uit de hand gelopen hobby voor mij. Maar als ik 24 uur aan djen ga denken of doen. Dan gaat het fout. want dan laat je andere belangrijke dingen?staan en kom je vroeg of laat in de?problemen.?

uhu dat heb ik ook. Maar vrijdags avond beginnen en in het weekend op een zondag ochten thuiskomen helemaal brak dan kan je toch wel zeggen dat je lifestyle is ( in het weekend dan )
MaximDJ    posted on 13-02-2011 12:12
Ja precies, in het weekend wel...Dan worden we ineens getransformeerd van Kantoor-Kut naar een spetterende DJ?Cool Als ik naar dit weekend kijk: Vrijdagmiddag set voorbereid, vrijdagavond/nacht gedraaid van 11 tot 1 en van 2 tot 4 en zaterdagmiddag van 1 tot 5 en zaterdagavond van 9 tot 2...En vandaag de CD's maar weer eens op orde brengen en uitrusten...Dat kan je dus zeker een weekend-lifestyle noemen
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ashley    posted on 13-02-2011 20:32
Voor nu is muziek wel mijn lifestyle. Ben gestopt met mijn opleiding en ga in september weer beginnen aan een nieuwe.

Doordeweeks maak ik eigen muziek, dus produce ik elke dag.
In het weekend treed ik op, en zo week in week uit...

ik vind het geweldig, ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ik er later van kan leven, maar mocht dat niet lukken wil ik wel een hbo'tje achter de hand hebben. Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
Crazy    posted on 13-02-2011 23:51
Voor mij is DJ-en niet zozeer een lifestyle. Meer een uit de hand gelopen hobby. Muziek is wel iets wat never meer weg zal gaan uit m'n leven. Wat ik ook doe, waar muziek is ben ik en andersom ook.
Overal luister ik muziek, achter de pc, onder de douche, op de plee.
Wel ben ik natuurlijk veel bezig met het DJ-en. Denk hierbij vooral aan drive-in vorm, en ik zeg eerlijk, iets anders zou ik niet willen! Alleen al naar de boekingen toegaan. Het busje inladen is al een plezier opzich, opbouwen helemaal. Jaa... Music...Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.317 days.
 Post CommentThat would be 177.2 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

252 Users online: 113 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 19.525
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.138.491