Poster: TH3llC
ipv usb te gebruiken kan je dan rechtstreeks vanaf recordbox spelen? of wat bedoel je
Poster: Woudtje
Weet niet wat ik van deze mixer moet vinden. Kan me ' nog ' niet bekoren moet ik zeggen.
Poster: Bartjens
Volgens mij komen de CDj-900 en CDJ-2000 alweer uit?september 2009 dus dan zou het zomaar kunnen dat er een 'MK2' of 'Nexus' eind dit jaar gaan komen.
Poster: eekaat
CDJ 900 mk2, als ik de site van Pioneer mag geloven (ze hebben er toch de plateaus al voor)
screenshot or it did'nt happen
Poster: niiicola
FOTO GELEKT DJM-900 NEXUS!!!:![]()
Bron: Bax
Poster: Dolivieira
Tuurlijk gaan ze stoppen met de DJM800. Ze gaan niet in hun eigen zakken zitten pissen natuurlijk.
En als je ook naar de layout kijkt dan zie ik een DJM800 maar dan met extra nieuwe functies. Ik heb zo`n donkerblauw vermoede dat er ook een opvolger komt voor de DJM700. En dat dan de DJM850 Nexus?gaat heten. Zo heb je voor elke nieuwe CDJ een eigen DJM. Maar ?tuurlijk kan je deze combineren met andere modellen. Dat is mijn speculatie.
Poster: JeBoyKie
De voorlopige prijs is bekend... 1899,- euro
Poster: eekaat
CDJ 900 mk2, als ik de site van Pioneer mag geloven (ze hebben er toch de plateaus al voor)
screenshot or it did'nt happen
Poster: niiicola
FOTO GELEKT DJM-900 NEXUS!!!:![]()
Bron: Bax
Poster: mrwhoopie
Zou hij leds hebben zoals de svm?
@Lead dat kan je wel even vermelden he,zijn de kleuren van de Leds zoals bij de svm1000 of zoals bij de DJM2000?
Dan kan ik al leds bestellen eventueel...