Zo goed als mijn volledige vinylcollectie (een plaat of 700)
Staat
Erg netjes, de ene plaat is in nieuwstaat, de andere heeft wat meer afgezien, allemaal vlot speelbaar! ongeveer 75 procent van de vinyls zitten in plastic hoesjes...
Prijs
Ik denk aan een 500 euro (is minder dan 0.75 euro de plaat)
Transport
Wegens groot aantal, best afgehaald, kan eventueel ook geleverd worden, maar dat bespreken we wel...
Beschrijving
o goed als al mijn beminde vinyls gaan er uit. Wegens geen tijd meer er voor maken en andere prioriteiten? Zitten veel pareltjes tussen. Is het resultaat van een vijftal vinyls kopen. Ik heb er goede tijden mee beleefd, nu is het de beurt aan iemand anders voor er mee te genieten! Er wordt niets apart verkocht, ik wil er graag in ??n maal af, is denk ik een ideaal lot voor wie wel nog alles apart wil verkopen... Volgens discogs:
What do you think about [TK] Vinylcollectie (700 vinyls) 450 EURO ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
We hebben een deal voor het voorstel van de tt's. De platen erbij heb ik eigenlijk geen budget voor en het is ook niet helemaal mijn genre. (teveel elektro en alternative gericht soit) Heb je toegevoegd op msn.
Spijt krijg ik er niet van, heb een numark DDS en mijn Xone 92 nog gehouden.
Ik heb een 250 vinyls nog gehouden en koop waarschijnlijk snel een andere platenspelr of een setje... Gewoon een setje Superoems ipv de stantons...
Ik heb geen enkel plaatje weg gedaan waar ik spijt van zou hebben.
Had ze op verschillende sites, en had twee geintereseerden, de ene kon ze sneller komen halen, maar bood iets minder, maar die is ze dus komen langshalen...
Ik dacht dat ik ze niet ging missen... Een half uur nadat ik ze verkocht had, daagde het me dat ze weg waren, maar ik vind wel superoem's vor een laag prijsje, zo kan ik wat winst overhouden op de verkoop van de stantons.
Alles is vervangbaar
kiss the future
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community