Hey!
Ik ben Catelijne, 19 jaartjes jong en haal t vrouwelijk gemiddelde met mijn aanwezigheid een beetje omhoog

Vanaf mijn 10e ongeveer speel ik keyboard en vanuit daar piano. Helaas ben ik in die 9 jaar niet zo erg gevorderd, vind ik zelf. Wel heb ik het geluk dat ik een vrij muzikaal gevoel/gehoor heb. Al sinds ik me kan heugen lijkt mixen en producing mij super vet. Ik was wel eerst de brave chick die house veroordeelde, ik nam niet eens de tijd om er naar te luisteren. Maar mensen worden ouder. Daardoor heb ik misschien een 'achterstand' aan kennis, maar neemt niet weg dat ik liefde heb voor de muziek.
Ik heb al zo vaak FL steeds opnieuw gedownload, maar kwam met mijn gebrekkige engels toen der tijd er niet doorheen. Nu ben ik aan het kijken op internet en probeer ik hier en daar wat. Heb helaas ook nog geen draaitafel, maar wel
Virtual DJ en heb daar onlangs mijn eerste serieuse mix mee gemaakt. Die natuurlijk niet volmaakt is.
Qua stijl ben ik er nog niet helemaal achter, luister graag deep house, jazz/chicago house en minimal. Dus daar moet ik nog mijn stijl invinden. Eind deze maand ga ik naar Gouda om daar te oefenen op een tafel, langs mijn oom die ook jaren als DJ draait naast zijn baan als ondernemer ?n naar Mrs G-ezz die jullie vast wel allemaal kennen . Dus ik ben echt geblessed voor deze maand.

Dus genoeg met mijn lange geklets en aan het werk. Hopelijk kan ik jullie en mezelf al snel blij maken met mixes en tracks!!