Gemaakt in logic pro 9, met een akai mpk 49 keyboard & hs50m monitoren.
Feedback is altijd welkom!
Rate it or hate it!
Practise makes perfect!
User edit by DiVario on 05-02-2011 @ 04:02:13 (60%)
What do you think about [P] Dj DiVario - Alcoholism ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hm. Ik vind 'm eigenlijk vrij stil, hij doet me niet zo veel. Synth valt ook best weg bij de kick, die moet sowieso voller. Is wel leuk op weg naar iets wat goed kan worden.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
De synth heb ik getest op een luider niveau, en dat was niet mooi meer, ik wil de synth niet keihard door de twijter laten scheuren, vreemd dat je deze opmerking maakt :p
Ik vind die 2e variatie van die snare die bij 0.15 begint niet zo relaxt. Bij 0.48 vind ik het wat te leeg, misschien dat je er wat meer percussie doorheen kan doen en een bassline. De overgang naar 1.25 vind ik leuk gedaan met die delay! Die melodieuze riser vind ik een beetje zwakjes, net als de synth die ernaa komt, kan me dus wel vinden met wat Floriz zegt. Hij is gewoon nog heel erg leeg, heel weinig percussie en ik mis een bassline.?
Je bent goed op weg, maar ik zou er nog veel meer dingen instoppen en wat meer pit in die synth stoppen!
een simpel basslinetje kan jou track al een heel stuk beter maken. gewoon 1 lage toon op de 4e tel en daarna en iets lagere/hogere op de 3e tel.
www.soundcloud.com/oliverheldens
This is an old Topic
No new postings for 5.331 days. Post CommentThat would be 177.7 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.