Poster: Dolivieira
Comments staan op je soundcloud
Poster: Winston
Hij heet Dennis, geen Olivier, dat is iemand anders.
Plaatkeuze: lekker, iets beter dan vorig keer, meer variatie denk ik plus de lekkere grooves.
Overgangen: heb ik dit keer wel opgemerkt, geen beatmatch fouten opgemerkt, maar fades abrupter, minder geleidelijk denk ik, timing wel goed.
Opbouw: goed en lekker, juiste moment breaks en zo, eind vraagt inderdaad naar meer.
Ik vindt het nice dat je niet commercieel draait, maar doet waar je van houdt. Ik vindt deze stijl ook lekker.
Poster: Dolivieira
Heey, Ash.?Wat je wel even moet blijven realiseren is, dat het maar kleine verbeter puntjes zijn die jij en ik en andere? die ook mixen, misschien horen en meestal ook niet. Ik heb hier mixen van sommige members voorbij zien komen. Nou die mogen jou schoenveters nog geen eens strikken. Zo slecht waren die. Ik denk dat je met zulke mixen en platenkeuze echt wel de tent op zijn kop kan krijgen. Dus met andere worden je mixen zijn echt goed. Punten die ik en bv Winston door geven is om de puntjes op de i te zetten. Dus om de boel bijna perfect te laten klinken. Perfect bestaat tenslotte niet. En zeker voor een meid van 17 ben je al ver gevorderd in smaak en mix style. Kritische zijn is niet erg maar te kritisch zijn wel. Je bent gewoon goed bezig, laten we het daar op houden.
Poster: DJADMIN
Nu ben ik benieuwd
Klinkt strak...maar niet mijn ding helaas !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.