Beste,
Ik ben al een hele tijd opzoek naar dubstep muziek,
echter kom ik altijd uit op sites om platen te kopen maar ik wil geen platen,
op beatport vind ik wel dubstep maar ik wil ook op andere sites kunnen kopen
weet iemand nog interessante sites zoals blogs enzo om dubstep muziek te vinden
What do you think about dubstep muziek ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb toch nergens aangegeven dat ik mijn muziek illegaal download, ik gebruik wel effectief beatport om mijn muziek aan te kopen,
alleen was ik opzoek naar blogs om nieuwe releases te kunnen beluisteren en nadien aan te kopen, ik ken veel dj's die dat zo doen.
ik zal eens kijken op juno,enzo ... deze sites kende ik nog niet dus alvast bedankt,
Ik heb wel een lijstje dubstep producers voor je: 16 Bit, Caspa, Rusko, Skream, Chase & Status, Datsik, Bar 9. Daar kan je wel wat cd's van vinden lijkt me.
Ik denk dat hij doelt op blogs die unreleased dingen al aankondigen enzo.. Wat dat betreft is het echt een kwestie van door de bomen het bos niet zien.. Dat vergt gewoon tijdsinvestering.
@Vassilli: idd van die namen heb ik al aardig wat nummers, @Awave: merci jij begrijpt me, ik dacht al iedereen begint direct aan te vallen dat ik niet wil betalen enzo, wel jammer dat mensen zo snel oordelen over iemand
ik dacht al iedereen begint direct aan te vallen dat ik niet wil betalen enzo, wel jammer dat mensen zo snel oordelen over iemand
het is niet persoonlijk op jou ofzo.. het gebeurt wel vaker dat members die pas lid zijn topics openen voor 'illegale' muziek en dergerlijke toestanden, maar ik zie dat jij wel goede bedoelingen hebt
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.343 days. Post CommentThat would be 178.1 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...