Poster: TH3llC
er moeten gewoon meer mensen stemmen!
op djr is er genoeg volk om elke dag 100 stemmen te halen, dus als de mensen minder asocialer zouden zijn moet het geen probleem zijn!
rodger is denk ik wel 1 van de meest gerespecteerde members op djr, dus vind dat er wel wat meer volk moet stemmen. het is op 1 min gedaan
btw, van mij heb je er weer 4 bij natuurlijk
Bedankt Stef, voor het compliment. Ik zie uiteraard wie er dat respect heeft en elke dag de 4 stemmen geeft via jannick's email, waarvoor ik hem zeer dankbaar ben, ook omdat hij al die mails ook nog moet bevestigen, net als jij die iedereen blijft warm maken, en meer nog, probeert om er meer per dag op te halen door naar tips en trucs daarvoor te zoeken. Of bootstrap, niicola, floriz,Timmy, t-to-the-j, Ashley,( en al degen die ik zou vergeten zijn) die elke dag die 4 stemmen doorsturen ook mijn oprechte dank. Ik vraag niet dat iedereen dat doet, maar alle members min. 2 stemmen geeft, zal ik al een eind ver zijn.
Er zijn jammer genoeg mensen die hier alleen maar info en raad vragen, maar zelf, het teveel gevraagd vinden om 4 muisklikken en een emailadres in te vullen, als ik zie hoeveel van de newbies geeneens de moeite doen om een pm te lezen, laat staan beantwoorden, vind ik het van nog minder respect, t.o. degene die veel moeite doen, want als ze wat zouden helpen, is jullie taak wat lichter en stijgen de kansen om erbij te zijn. Mijn respect hebben jullie alvast wel.