Beste vrienden, mijn zoontje doet dit jaar zijn communie en hij kan een feest winnen door op zijn foto te stemmen via de jbc website. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dit te doen aub ? Hier de link: ff aanklikken en stemmen doe je?met invullen van je emailadres, en dan nog effen de bevestigingslink aanklikken in je email inbox, simpel als dat. Bedankt allen. http://www.jbc.be/_wedstrijd/walloffame/index.php?lang=nl&page=detail&SID=80269745 of stemmen via .....@jannickvandaele.be?? ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 17-02-2011 @ 01:56:16 (40%)
What do you think about Tekhead's zoontje vraagt jullie stem aub ! ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Idd, allemaal uitgenodigd dan ! BBQ en lekker Belgisch bier, en springkasteel voor als er zijn die klein broertje of zusje willen meebrengen, en natuurlijk m'n booth in de tuin en mogen jullie er gebruik van maken. Daarom als er zijn die op FB Twitter, hyves of netlog zitten, vraag jullie vrienden ook om te stemmen ! Geef ze de link door. Ik beloof hier aan jullie, als hij wint verloot ik iets van m'n booth ! Thx aan degene die al gestemd hebben.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 01-02-2011 @ 21:54:17 (6%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.