Volgende week wordt er door mij een bezoekje gebracht aan de lichtstad van Nederland (Eindhoven).
Nu wil ik daar ook platen kopen, maar kan daar geen enkele zaak vinden. In het verleden kwam ik ze ook niet tegen en wil daarom van jullie gebruik maken, zodat jullie mij kunnen helpen met het zoeken van platenzaken.
Ik zoek zaken in de stijlen: trance, techno en house.
Alvast bedankt.
What do you think about Platenzaken in Eindhoven... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hey, nou toevallig zit in eindhoven een van de beste platenzaken die ik ken.. genaamd Rare-records, zit in de Bergstraat 36b om de hoek daar zit ook nog een platenzaak.. volgens mij heet die freaky records maar dat weet ik niet 100% zeker
Poster: djjw .... volgens mij heet die freaky records maar dat weet ik niet 100% zeker
Inderdaad, en dat vind ik nou de beste platenzaak Let er wel op dat je je platen kan beluisteren én bestellen op freaky.nl Als je aangeeft dat je ze zelf op komt halen krijg je internetprijs plus nu nog eens 5% winterkorting!
Klopt, ikzelf koop altijd al mijn platen bij rare records, het preciese adres hiervan is: Rare Records - All Style Dance Store Bergstraat 36 B 5611 JZ Eindhoven
Om de hoek bij rare zit freaky records, het adres weetik niet precies maar de website is: www.freaky.nl
Rare Records en Freaky Records zijn idd toppertjes.
Als je hardcore en/of R&B draait kan je beter naar Midtown gaan. Op een steenworp afstand. Gewoon richting de markt lopen vanuit de Rare, kom je vanzelf wel tegen (Naast de Kijkshop).
Bij rare hebben ze zeker cd's die up-to-date zijn, voor de softere stijl kan je beter bij rare zoeken, en hardere stijlen meer bij freaky en mid-town
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.034 days. Post CommentThat would be 234.5 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...