[DJR] DJR is niet gehackt (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

iGrasmat    posted on 01-02-2011 14:11
Hallo,

Ik kon vandaag niet meer inloggen, hij gaf aan dat ik een verkeerd wachtwoord had ingevuld.
Ik besloot te kijken naar een post van mezelf, en kwam er tot verbazing achter dat mijn locatie gewijzigd was in 'Baltimore, MD'.

Ik heb dus mijn wachtwoord laten resetten en ben nou terug op het forum.
Ik heb bij mijn instellingen gekeken, en ook daar was wat aan gedaan, mijn website was veranderd van http://dizzonator.stan.cn/ naar?http://www.djchrishart.com/

Een beetje raar lijkt me, om als hacker je naam achter te laten?

Mijn vraag is dus, wat is er aan de hand op DJR?

Hierbij is dit ook een waarschuwing.

UPDATE:

Lees HIER voor meer uitleg in het engels
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
User edit by iGrasmat on 01-02-2011 @ 19:57:16 (7%)
Mod edit by W.i.M on 03-02-2011 22:33 (9%)

What do you think about [DJR] DJR is niet gehackt ??

Vote :   1 member likes this  

Maikelxxl    posted on 04-02-2011 20:51
1 member likes this  
Poster: Lead
Als je nog geen pro bent zie je het hele chatforum niet.

Gewoon je oude account blijven gebruiken dus.... of uithuilen en opnieuw beginnen Winking my eye

Ik kom me oude acount niet meer op :$
Tekhead    posted on 04-02-2011 21:11
heb je al een mail gestuurd naar lead of wim ? Wel sturen vanuit je email adres waarmee je je account op djr hebt aangemaakt, niet met een ander email adres en ook niet een pm sturen of reply in dit topic, en dan komt alles in orde, hoe vaak is dit al gezegd ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maikelxxl    posted on 04-02-2011 21:25
ik kan niet meer op die oude mail adres komen

kunnen ze me niet pro maken dan :P net zo als met de oude acount ik heb er niet omgevraagdt dat ik niet meer er opkan
Tekhead    posted on 04-02-2011 21:29
waarom kan je je oude email account niet meer gebruiken ?
En mss is dat zo in het systeem gescript dat ze enkel je oude account kunnen resetten met je emailadress van je oude account.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maikelxxl    posted on 04-02-2011 23:49
Poster: Tekhead
waarom kan je je oude email account niet meer gebruiken ?
En mss is dat zo in het systeem gescript dat ze enkel je oude account kunnen resetten met je emailadress van je oude account.

Gehackt door me ex EXen wat moet je er mee

ik werd toen spontaan lesbische.
AdenFarleigh    posted on 05-02-2011 00:39
Poster: Maikelxxl
Gehackt door me ex EXen wat moet je er mee

ik werd toen spontaan lesbische.

Maikel de Lesbi.. Ja pakkende titel..

Enniehoe
Iets dat misschien wel al gepost is, geen idee maar het viel me op: Je genres (my profile) waren bij mij ook blanco..
Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Maikelxxl    posted on 05-02-2011 00:41
1 member likes this  
Poster: AdenFarleigh
Maikel de Lesbi.. Ja pakkende titel..

Enniehoe
Iets dat misschien wel al gepost is, geen idee maar het viel me op: Je genres (my profile) waren bij mij ook blanco..
Happy, laughing

ik ben zo lesbische als het maar kan he :P

Ace-Twisted    posted on 05-02-2011 09:38
ik kon ook een paar dagen niet op mijn account simpel weg omdat het wachtwoord steeds bleef verandren
Winston    posted on 05-02-2011 14:16
Ik denk als je een nieuw account hebt gemaakt met je e-mailadres, dat je vanzelf niet meer op je oude account kunt met hetzelfde e-mailadres.

Dus 1 DJResource account per emailadres.
Tic Toc
remixer    posted on 05-02-2011 18:00
ik had precies hetzelfde ik heb toen ook m'n wachtwoord reset, dus nu kan ik ook weer gewoon inloggenCool
User edit by remixer on 05-02-2011 @ 18:02:24 (88%)
LarsH    posted on 05-02-2011 18:14
Ik had gewoon een nieuw wachtwoord aangevraagd via mn e-mail.
Twitter & Youtube @LaBombaDJ
Flaged
Winston    posted on 05-02-2011 19:33
Een werkende DJResource account bestaat uit een username, e-mail adres en wachtwoord.

Een wachtwoord kun je altijd resetten zonder problemen, met zelfde emailadres en username.

Maar als je een nieuwe username hebt gemaakt tijdens in de periode met de DJR bug, met hetzelfde oude e-mail adres, dan kun je er niet meer in met je oude username.

Wie heeft dat probleem?
Tic Toc
User edit by Winston on 05-02-2011 @ 19:40:37 (10%)
Bloedworst    posted on 06-02-2011 10:33
Moest vanmorge weer me password resetten, dus er gaat toch iets niet goed, heb eigenlijk nooit iets veranderd aan mijn profiel ook niet tijdens de DJR bug periode.Cool
W.i.M    posted on 06-02-2011 11:09
Poster: Winston
Een werkende DJResource account bestaat uit een username, e-mail adres en wachtwoord.

Een wachtwoord kun je altijd resetten zonder problemen, met zelfde emailadres en username.

Maar als je een nieuwe username hebt gemaakt tijdens in de periode met de DJR bug, met hetzelfde oude e-mail adres, dan kun je er niet meer in met je oude username.

Wie heeft dat probleem?

Dit zou niet mogelijk moeten zijn want je kunt met 1 emailadres 1 account aanmaken.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 06-02-2011 12:30
klopt, max 1 registratie per e-mail adres. Als je als tijden je e-mail adres in je profiel niet hebt nagekeken zou het kunnen dat er nog een heel oude in staat natuurlijk waardoor het kan lijken of je de mail niet krijgt.

Check ook altijd spam box of daar de mail in zit.

Na zaterdag zijn er dingen veranderd waardoor opnieuw resetten eigenlijk niet meer nodig zou moeten zijn als je dit al eens gedaan hebt. Of in ieder geval zou dit nu echt de laatste keer moeten zijn....
Let the BASS be louder
bambamstudio    posted on 06-02-2011 17:48
...niet gehacked, het was zeker nog geen woensdag gehacked dag.....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Gylian    posted on 06-02-2011 21:43
Ik heb het zelfde probleem net gehad, op mijn profiel is me locatie en website veranderd in; http://www.djchrishart.com?
BtM909    posted on 08-02-2011 12:16
Hele stomme vraag, maar is het niet handiger om even pro-actief een mail naar alle gebruikers te sturen met de juiste inhoud (over 't niet gehackt zijn), maar dat er wel de noodzaak is om je account te verifieren, danwel 't password te laten resetten?

TH3llC    posted on 08-02-2011 12:17
we kunnen het toch hier zien?
ook als je niet ingelogt ben kan je dit topic lezen
Lead    posted on 09-02-2011 13:05
Poster: BtM909
Hele stomme vraag, maar is het niet handiger om even pro-actief een mail naar alle gebruikers te sturen met de juiste inhoud (over 't niet gehackt zijn), maar dat er wel de noodzaak is om je account te verifieren, danwel 't password te laten resetten?

We kunnen met 1 druk op de knop inderaad een mail of een PM sturen naar alle dik 27.000 members, alleen denk ik dat DJResource dan direct op de spamlijsten komt te staan overal. weet niet of dat slim is.

Lijkt me dat iedereen die niet kan inloggen de 'Lost Password'? functie prbeert. Daarna kom je vlg mij direct in je profiel terecht die je dan gelijk kan wijzigen.
Let the BASS be louder
djcanta    posted on 09-02-2011 14:14
ik had 't zelfde 'probleem' maar m'n account is weer deels hersteld. Vaag
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 85.843
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.217