Poster: Lead
Als je nog geen pro bent zie je het hele chatforum niet.
Gewoon je oude account blijven gebruiken dus.... of uithuilen en opnieuw beginnen
Poster: Tekhead
waarom kan je je oude email account niet meer gebruiken ?
En mss is dat zo in het systeem gescript dat ze enkel je oude account kunnen resetten met je emailadress van je oude account.
Poster: Maikelxxl
Gehackt door me ex EXen wat moet je er mee
ik werd toen spontaan lesbische.
Poster: AdenFarleigh
Maikel de Lesbi.. Ja pakkende titel..
Enniehoe
Iets dat misschien wel al gepost is, geen idee maar het viel me op: Je genres (my profile) waren bij mij ook blanco..
Poster: Winston
Een werkende DJResource account bestaat uit een username, e-mail adres en wachtwoord.
Een wachtwoord kun je altijd resetten zonder problemen, met zelfde emailadres en username.
Maar als je een nieuwe username hebt gemaakt tijdens in de periode met de DJR bug, met hetzelfde oude e-mail adres, dan kun je er niet meer in met je oude username.
Wie heeft dat probleem?
Poster: BtM909
Hele stomme vraag, maar is het niet handiger om even pro-actief een mail naar alle gebruikers te sturen met de juiste inhoud (over 't niet gehackt zijn), maar dat er wel de noodzaak is om je account te verifieren, danwel 't password te laten resetten?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.