Poster: DjMathi
Na 3 x proberen toch gelukt , is alleen je woonplaats en website aangepast ?
Poster: W.i.M
Als er nog mensen zijn die niet meer in kunnen loggen stuur me dan een mailtje vanaf je emailadres waarmee je hebt geregistreerd op djresource met je nickname zodat ik je account kan resetten.
Mijn emailadres is
Poster: stefanmplayerals er effectief een bug in een of ander script zit kan die mens er ook niet aan doen..
ik heb hem weer terugveranderd, ik woonde ook in baltimore
heb op zijn site het contact emailadres opgezocht en hem een mailtje gestuurd dat hem nog wel een aantal jaartjes in het geheugen blijft hangen
Poster: Maikelxxl
Ik heb een nieuwe acount aangemaakt : Maikelxxl heet ik nu voortaan hier
voor die tijd Special M Dus dan weten jullie dat.
Poster: stefanmplayer
zoals ik gister al zei heb ik een stevig mailtje naar het email adres van diegene gestuurd en heb vandaag een redelijk grote mail teruggekregen waarin hij inderdaad zo goed als het gaat probeert uit te leggen dat hij dit niet (opzettelijk) gedaan heeft en dat ook inmiddels bij DJR gemeld heeft,
ik neem aan dat het dus of iemand anders geweest is of inderdaad een scriptfout ofzo.
vraagstuk opgelost neem ik aan dan?
Poster: Tekhead
Dat was toch niet nodig ! Je kon ook gewoon een email naar wim sturen, wel verzenden met hetzelfde email adres waarmee je je account op djr hebt aangemaakt. Wim zorgt dan voor het nodige.
Poster: Lead
Wie problemen heeft met het niet aankomen van reset-password mails moet maar even mailen naar info@djr, we zullen dit ww dan weer resetten. ..
Poster: Lead
Ik hou het voor het gemak op een filter op een plaats die voor extra beveiliging moet zorgen waarvan het bereik iets te groot was. Nu is dit aangepast en driedubbel gechecked zodat het niet nog een keer gebeurt.
Aangezien het over beveiliging gaat lijkt het me niet slim details duidelijk te maken
Poster: Maikelxxl
Waar is de late leeuw dan.. Kan hem nergens meer vinden..