[DJR] DJR is niet gehackt (5/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

iGrasmat    posted on 01-02-2011 14:11
Hallo,

Ik kon vandaag niet meer inloggen, hij gaf aan dat ik een verkeerd wachtwoord had ingevuld.
Ik besloot te kijken naar een post van mezelf, en kwam er tot verbazing achter dat mijn locatie gewijzigd was in 'Baltimore, MD'.

Ik heb dus mijn wachtwoord laten resetten en ben nou terug op het forum.
Ik heb bij mijn instellingen gekeken, en ook daar was wat aan gedaan, mijn website was veranderd van http://dizzonator.stan.cn/ naar?http://www.djchrishart.com/

Een beetje raar lijkt me, om als hacker je naam achter te laten?

Mijn vraag is dus, wat is er aan de hand op DJR?

Hierbij is dit ook een waarschuwing.

UPDATE:

Lees HIER voor meer uitleg in het engels
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
User edit by iGrasmat on 01-02-2011 @ 19:57:16 (7%)
Mod edit by W.i.M on 03-02-2011 22:33 (9%)

What do you think about [DJR] DJR is niet gehackt ??

Vote :   1 member likes this  

hackeddamn    posted on 02-02-2011 18:02
lang leve wiki :p
Cyberstorm    posted on 02-02-2011 18:40
Bij mij ook gebeurt, net wachtwoord gereset. En dan had ik nog mazzel dat ik onlangs mijn emailadres veranderd had of ik zou de mail nooit teruggevonden hebben aangezien m'n oorspronkelijk emailadres niet meer bestaat.
http://www.allsound.be
W.i.M    posted on 02-02-2011 19:00
Als er nog mensen zijn die niet meer in kunnen loggen stuur me dan een mailtje vanaf je emailadres waarmee je hebt geregistreerd op djresource met je nickname zodat ik je account kan resetten.

Mijn emailadres is
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
DjMathi    posted on 02-02-2011 20:08
Na 3 x proberen toch gelukt , is alleen je woonplaats en website aangepast ?
W.i.M    posted on 02-02-2011 20:21
Poster: DjMathi
Na 3 x proberen toch gelukt , is alleen je woonplaats en website aangepast ?

Ja, en dat is meer dan genoeg Smile
Maikelxxl    posted on 02-02-2011 23:51
Poster: W.i.M
Als er nog mensen zijn die niet meer in kunnen loggen stuur me dan een mailtje vanaf je emailadres waarmee je hebt geregistreerd op djresource met je nickname zodat ik je account kan resetten.

Mijn emailadres is

Ik heb een nieuwe acount aangemaakt : Maikelxxl heet ik nu voortaan hier

voor die tijd Special M Dus dan weten jullie dat.
Gery    posted on 03-02-2011 01:08
Poster: stefanmplayer
ik heb hem weer terugveranderd, ik woonde ook in baltimore
heb op zijn site het contact emailadres opgezocht en hem een mailtje gestuurd dat hem nog wel een aantal jaartjes in het geheugen blijft hangen
 als er effectief een bug in een of ander script zit kan die mens er ook niet aan doen..

waarschijnlijk wou hij zich gewoon aanmelden
DJ - Producer
Tekhead    posted on 03-02-2011 01:35
Poster: Maikelxxl
Ik heb een nieuwe acount aangemaakt : Maikelxxl heet ik nu voortaan hier

voor die tijd Special M Dus dan weten jullie dat.

Dat was toch niet nodig ! Je kon ook gewoon een email naar wim sturen, wel verzenden met hetzelfde email adres waarmee je je account op djr hebt aangemaakt. Wim zorgt dan voor het nodige.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 03-02-2011 01:37
achja..
stefanmplayer    posted on 03-02-2011 11:35
zoals ik gister al zei heb ik een stevig mailtje naar het email adres van diegene gestuurd en heb vandaag een redelijk grote mail teruggekregen waarin hij inderdaad zo goed als het gaat probeert uit te leggen dat hij dit niet (opzettelijk) gedaan heeft en dat ook inmiddels bij DJR gemeld heeft,
ik neem aan dat het dus of iemand anders geweest is of inderdaad een scriptfout ofzo.
vraagstuk opgelost neem ik aan dan?
W.i.M    posted on 03-02-2011 12:12
2 members like this  
Poster: stefanmplayer
zoals ik gister al zei heb ik een stevig mailtje naar het email adres van diegene gestuurd en heb vandaag een redelijk grote mail teruggekregen waarin hij inderdaad zo goed als het gaat probeert uit te leggen dat hij dit niet (opzettelijk) gedaan heeft en dat ook inmiddels bij DJR gemeld heeft,
ik neem aan dat het dus of iemand anders geweest is of inderdaad een scriptfout ofzo.
vraagstuk opgelost neem ik aan dan?

Het was ook niet zo slim om een mail te sturen en zelf conclusies te trekken terwijl we dat zelf nog niet hebben gedaan en hebben aangegeven dat dit waarschijnlijk is veroorzaakt door een scriptfout
Maikelxxl    posted on 03-02-2011 17:25
Poster: Tekhead
Dat was toch niet nodig ! Je kon ook gewoon een email naar wim sturen, wel verzenden met hetzelfde email adres waarmee je je account op djr hebt aangemaakt. Wim zorgt dan voor het nodige.

Ja maar dat was een oud mail adres wat gehackt was :P

Maar Maikel XXL is de naam van me Drive-in Show Winking my eye ik denk hier ff dan een acountje meeaanmaken.
W.i.M    posted on 03-02-2011 22:33
sesam open u

@Maikelxxl

Je had ook in het bug report kunnen posten maar ik heb dit topic weer voor je geopend.
Mod edit by W.i.M on 03-02-2011 22:35 (100%)
W.i.M    posted on 03-02-2011 22:38
Oke, ik zal het hier nog een keer posten voor de duidelijkheid. DJResource is niet gehacked, we hebben de scriptfout gevonden en verholpen. We zijn er nu ook achter gekomen dat er meer is overschreven in het profiel. Ook je signature en verjaardag is bijvoorbeeld leeg en ook styles is aangepast.

Check je profiel en wijzig die naar je custom settings.
Mod edit by W.i.M on 03-02-2011 22:38 (24%)
donkey    posted on 03-02-2011 22:42
Normaal gezien laat ik mij altijd aangemeld staan, omdat ik tog niet van pc wissel,
maar ik dacht eens kijken of het terug werkt hier..
ik had mijn password al eens gereset, maar moest dat net weer doen.
Bijkomend probleem, hij aanvaard mij email niet (het is de juiste!)
Met mijn username lukt het wel...
Maniax
Lead    posted on 03-02-2011 23:12
Misschien wel goed voor iedereen om even te kijken of het e-mail adres wat hier op DJResource in je profiel staat nog actueel is. Wellicht dat een aantal van de herstel mailtjesn iet zijn aangekomen.

Ook wordt om een of andere reden de mails vanuit de website al snel aangezien voor spam. Check dus ook altijd even je spam folder.
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 04-02-2011 01:21
Lead wat is er precies misgegaan? Wel interessant om te weten denk ik?Smile
Lead    posted on 04-02-2011 01:40
Ik hou het voor het gemak op een filter op een plaats die voor extra beveiliging moet zorgen waarvan het bereik iets te groot was. Nu is dit aangepast en driedubbel gechecked zodat het niet nog een keer gebeurt.

Aangezien het over beveiliging gaat lijkt het me niet slim details duidelijk te maken Winking my eye
Let the BASS be louder
Desperados    posted on 04-02-2011 08:44
Poster: Lead
Wie problemen heeft met het niet aankomen van reset-password mails moet maar even mailen naar info@djr, we zullen dit ww dan weer resetten. ..

Lead zou je mijn wachtwoord van mijn orginele account [Desp] kunnen resetten? Heb je een paar dagen geleden al gemaild op t bekende adres, maar geen reactie gekregen....
account locked on user request
User edit by Desperados on 04-02-2011 @ 08:44:52 (2%)
Lead    posted on 04-02-2011 11:32
Stuur me even een mailtje vanaf het e-mail adres wat je voor je account hebt gebruikt (lead@djr...)
Of zal ik het pw resetten en hier posten in wat ik hem heb verandert Winking my eye
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 04-02-2011 11:48
Poster: Lead
Ik hou het voor het gemak op een filter op een plaats die voor extra beveiliging moet zorgen waarvan het bereik iets te groot was. Nu is dit aangepast en driedubbel gechecked zodat het niet nog een keer gebeurt.

Aangezien het over beveiliging gaat lijkt het me niet slim details duidelijk te maken Winking my eye

there's no such thing as security through obscurity?Cool
Maikelxxl    posted on 04-02-2011 12:33
Waar is de late leeuw dan.. Kan hem nergens meer vinden..
Sebasz    posted on 04-02-2011 13:49

Gewoon hier..?Cool
niiicola    posted on 04-02-2011 16:58

Je hebt niet genoeg posts om hem te bekijken.. Toch maar weer naar je oude account?
Gewoon.
Lead    posted on 04-02-2011 17:12
Als je nog geen pro bent zie je het hele chatforum niet.

Gewoon je oude account blijven gebruiken dus.... of uithuilen en opnieuw beginnen Winking my eye
Let the BASS be louder

119 Users online: 10 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 70.149
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.523