[M] (House) Escape 2 Exit DJ Contest Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaykFroix    posted on 31-01-2011 14:51
Bij het lezen van de titel van dit topic denken jullie natuurlijk meteen: 'Hmm die gast moet zeker wat zieltjes winnen voor een stem bij die dj-contest..'?

En inderdaad ik doe ook mee aan deze DJ Contest, maar het is niet mijn bedoeling om alleen maar zoveel mogelijk stemmen binnen zien te krijgen. Ik wil in de eerste plaats graag mijn inzending met jullie delen voor wat feedback.?

Mochten jullie na het luisteren van mijn mix nou zoiets hebben van: 'Ja, die kerel verdient mijn stem wel.' Dan hou ik jullie natuurlijk niet tegen om even te stemmen op mix nr. 38 - Mayk Froix via?http://bit.ly/h7hWDy Winking my eye

Verder duurt de mix zo'n 35 minuten en bestaat uit 18 (commercieel getinte) house tracks. Is lekker snel doorgemixt en bevat hier en daar wat tricks, loops en acapella's.?

Ik zou zeggen veel plezier met luisteren!?

Mayk Froix - Promo Mix Winter 2011

01. Daft Punk - One More Time (Marco F DirtyBeat Remix 2011) (Mayk Froix Intro Edit)
02. Thomas Gold - Marsch Marsch (Original Club Mix) + Laidback Luke Feat. Jonathan Mendelsohn - Timebomb
03. Chuckie & Gregori Klosman vs. Nicky Romero - Flash Fakta (Mark Moreno Bootleg)
04. Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza (Instrumental) + LMFAO - I'm In Miami Bitch
05. Antranig - Shake That Ass (Original Mix)
06. Steve Angello & AN21 - Valodja (Rolvario Rework)
07. Laidback Luke & Lee Mortimer - Blau (Krafty Kuts Re-Rub)
08. Grooveyard - Mary Go Wild (Nicky Romero Remix)
09. Kanye West Feat. Mr Hudson vs. Daniel Pereaux - Super Nova Collab (Omar Andino Bootleg)
10. Marco V vs. G.E.D - Reaver in Miami (Eran Hersh & Darmon Edit)
11. Drake - Over (Big Syphe Bootleg)
12. Addy van der Zwan Feat. The Michael Zager Band - Let's All Chant (R3hab Remix)
13. Nouveau Yorican - Chiuso (Original Mix)
14. Stefano Noferini - Disco Revenge (Original Mix)
15. The BeatThiefs - Umbungo (Chocolate Puma Remix) + Chuckie & Hardwell Feat. Ambush - Move It 2 The Drum
16. Paul van Dyk & Laidback Luke - For An Angel vs. My GOD (Laidback Luke Mashup)
17. Tristan Garner & Gregori Klosman - Forgot About Fuckin Down (Nick Svenson Edit)
18. D.H.S. vs. Brahms & Klement Bonelli - House Of Los Chicanos (KG vs. Chocolate Puma Bootleg)

Download/Stream (Soundcloud.com & Is-Music.net)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by MaykFroix on 13-02-2011 @ 12:42:56 (2%)

What do you think about [M] (House) Escape 2 Exit DJ Contest Mix ??

Vote :   
rorex    posted on 31-01-2011 15:17
check
Bjorn1419    posted on 31-01-2011 15:26
checkie, ben benieuwd
Awave    posted on 31-01-2011 18:12
eit eit
D-Danny    posted on 31-01-2011 18:22
Check, ben benieuwd!
Joep    posted on 31-01-2011 20:42
check
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
MaykFroix    posted on 13-02-2011 12:43
Heeft er nog iemand op of aanmerkingen? Winking my eye
m-re    posted on 13-02-2011 15:11
Happy, laughing even kijken

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

242 Users online: 58 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 66.920
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.402.451