Beste mede dj's
Ik ben NdB aka New dimension Boy
Ik ben 17 jaar en draai al een kleine 4jaar
Ik kwam al vroeger op deze site maar nu vond ik het toch nodig eens een account aan te maken,
What do you think about Even voorstellen: NdB ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik draai vooral op stijlfeesten zware dubstep gemixed met electro, je kan dit vergeluiken met de muziek van skream dit is vooral mijn inspiratie bron geweest met dubstep, (heb hem dit weekend weeral life gezien, zaalig) Ik ben ook bekend omwille van de hardcore en tek die ik draai
thuis heb ik volgende setup: 2x denon dns 1200, 1x synq smx 3, en een pioneer hdj 1000 limited( de zwarte) ik wil stillaan overstappen om traktor pro en dan vooral met timecode platen gaan draaien, dus hopelijk kan ik ergens goedkoop een audio 8 overnemen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.